למה כדאי לך מערכת לניהול קשרי לקוחות על שרת ענן
כמה פעמים איבדתם פרטים של לקוח, או פשוט "שכחתם" לחזור אליו?
האם החומר היה על האקסל שלי? של מישהו אחר? או על המחשב הישן אשר קרס לא מזמן?
האם לא הגיע הזמן לעבוד נכון?
מערכות רבות של ניהול קשרי לקוחות עוברות היום מהמחשב האישי (במקרה הרע - אקסל ואאוטלוק מקומיים או אפילו, לא עלינו, פתקים בכל מקום...) או משרתים של החברה (עם מערכות CRM מיושנות ומסורבלות), לשבת על שרתים חדשניים, של ספק שירות המתמחה בכך, המאפשרים גישה אל המערכת באמצעות האינטרנט מכל מקום בו יש חיבור.
לעבודה על שרתי "ענן" שכאלה יש כמה יתרונות עיקריים:
1. זמינות ונגישות - גישה מכל מקום ובכל זמן למסד הנתונים של החברה, לכלל עובדי החברה. ניתן היום לגשת למערכות ה-CRM שלכם מכל מקום, מהמחשב בעסק, מהמחשב האישי בבית, מהטלפון הנייד, ממחשבי הלוח - איפד ודומיו להתעדכן בהסטורית הטיפול בלקוח, בכל פרטיו ובמהירות.
2. ללא התקנות או רכישת ציוד כלשהו - וכפועל יוצר הפחתת עלויות בציוד מחשב יקר ותחזוקתו (שרתים, ואנשי תמיכה).
3. עבודה על גבי שרתים מאובטחים המנוהלים ברמה המקצועית ביותר על ידי חברות המתמחות בכך, כך שלך בסופו של דבר יש ראש שקט.
4. עלות חודשית קבועה וידועה מראש - מסלולי שימוש מגוונים, בעלות נמוכה מאוד ושווה לכל כיס, המתאימים בדיוק לכל עסק וצרכיו המשתנים. אינך צריך להחליט מיד על כמות המשתמשים שתרצה, תוכל להחליט על שימוש במסלול חודשי עבור עובד אחד או יותר וכמובן לעבור למסלול שנתי בחבילה עם הטבות בהמשך הדרך ובעבור כל העובדים להם יש צורך בגישה אל מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלך
5. סינכרון אוטומטי - אחד היתרונות הנוספים של שימוש במערכות בעלות גישה אינטרנטית קבועה היא שאתם תמיד יכולים להיות מסונכרנים עם המשרד .היומן המסונכרן מכל מקום, התעדכנות בהזמנות חדשות שהגיעו, בפניות חדשות שנכנסו ועוד.
היום בעידן הסמארטפונים עברנו מניהול יומן דפים ויומן באאוטלוק לניהול יומן במכשיר הסלולארי, וכמובן גם יומן מתקדם בתוך המערכת.
6. ממשק מתקדם וחדשני, אשר אפשרי רק בסביבת האינטרנט העדכנית ביותר!
מערכת הCRM שלנו היא החדשנית, המתקדמת והגמישה ביותר מבין מערכות ה-CRM בענן, עם כמה יכולות ייחודיות, אשר עוזרות לעסק שלך להתנהל באופן מיטבי.
במערכת שלנו תוכלו לשמור את כל תיעוד המשימות השונות שלך ושל כל העובדים מול הלקוחות השונים, לנהל את הצעות מחיר וחשבונות העסקה, את הפגישות וסיכומי פגישה, להפיץ מיילים או הודעות SMS, באופן נקודתי או בקמפיין, ועוד ועוד, וגם תתעדכן באופן שוטף עם עדכונים ותוספות.
שרתי הענן שלנו מטופלים ומתוחזקים היטב ובקביעות על ידי חברה המתמחה בכך. בנוסף עומדים לבחירתך מספר מסלולים מגוונים לבחירה בהתאם לצורך - על פי כמות העובדים להם קיימת גישה למערכת. השרתים שלנו יכולים לשמש גם להפצת הדואר האלקטרוני, ובאופן זה אתם מרוויחים פעמיים (לפחות :))!
לסיכום - מערכת CRM על ענן נגישה לכם ולשאר עובדיכם בעלויות מופחתות, המסלולים מגוונים, השימוש קל ונוח, וההטמעה סופר מהירה, והכי חשוב - מכל מקום שתהיו בו בין אם בפגישה בבית קפה, בשדה התעופה בדרך לחו"ל, מהבית וכמובן במקום העבודה, ומכל מכשיר בו יש חיבור אינטרנט.
עם הCRM שלנו תוכלו להנות מכל העולמות!