דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM במכשיר הסלולארי: לסגור עסקאות 

מאת    [ 13/05/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2241 פעמים ]

העולם משתנה כל הזמן, השוק העסקי נהיה תחרותי יותר ויותר. הלקוחות הרבה פחות סבלניים מפעם, אין להם זמן והם רוצים את התשובות עכשיו ומהר. אם בעבר, סוכני מכירות היו צריכים להגיע לפגישות עם לקוחות רק עם מחשב נייד, הרי שהיום, לא די בכך. לא תמיד יש גישה נוחה לאינטרנט מהמחשב הנייד. לא בכל מקום יש תשתית אינטרנט.

אך במכשירי הסלולארי החדישים כדוגמת האייפון אפשר להתחבר בנוחות לאינטרנט כמעט מכל מקום. CRM בסלולארי הוא שימושי במיוחד עבור אנשי מכירות שנמצאים רוב הזמן בדרכים ואין להם תמיד גישה לאינטרנט.

CRM בסלולארי הוא כלי רב עוצמה, אשר מעניק לכם גישה בזמן אמת למידע חשוב וחיוני. הנה כמה דוגמאות ליתרונות השימוש בממשק הנייד:

כאשר אתם בדרך לפגישה עם לקוח ושכחתם היכן המשרד שלו ממוקם, תוכלו להיכנס אל מסד הנתונים של CRM ולאתר את כתובתו. אין צורך להתחיל לחפש בפנקסים את הכתובת וגם לא צריך להתקשר להנהלת חשבונות ולשגע אותם בשאלות. גם ככה הם עמוסים במטלות מרובות. לאחר שנכנסתם למסד הנתונים והכתובת בידכם, תוכלו פשוט להפעיל את ה-GPS שלכם ולנסוע אל הלקוח. אתם עצמאיים לחלוטין ואינכם תלויים בטלפונים לפקידה במשרד.   

מערכת CRM מאפשרת לכם להתעדכן ולמשוך מידע חשוב על הלקוח, שאתם עומדים להיפגש עימו. לדוגמה, תוכלו לצפות בהיסטורית ההזמנות שלו ולראות במה הוא מתעניין במיוחד, למה הוא נמשך, למה הוא מתנגד. במידה והוא הביע בעבר התנגדויות כלשהן, הכל מתועד במערכת וכבר תגיעו מוכנים מראש.

בנוסף, לאחר שלמדתם לא מעט פרטים על הלקוח הזה ועל התנהגותו, הרגלי הצריכה שלו ועוד, תוכלו לפנות אליו בצורה מתאימה וכך ליצור אווירה נעימה וידידותית, שתכין את הקרקע לסגירת עסקה. מחקרים הראו שכימייה משפיעה בצורה משמעותית על נכונות הלקוח לסגור עסקה.

לא משנה היכן אתם נמצאים, אם אתם יושבים במכונית, בבית קפה או במשרד של הלקוח, אתם תמיד יכולים לשלוף את המכשיר הסלולארי ולהתעדכן בפיסות אינפורמציה חשובות.

מערכת CRM מארגנת בצורה יעילה את לוח הפגישות שלכם. כאשר יש לכם מספר פגישות ביום, המעקב אחריהן עשוי להיות מתיש במיוחד. באמצעות הממשק, תוכלו לשמור על סדר ושליטה. לא יהיה מצב שתפנו ללקוח בשם הלא נכון. כל אנשי הקשר שלכם מנוהלים בצורה מסודרת ונוחה.

מערכת CRM מאפשרת לכם לענות במהירות על שאלות שתשאלו על ידי הלקוח. במידה ואינכם יודעים את התשובה, אין צורך להילחץ, לא צריך להרים טלפונים היסטריים למשרד, להתחיל לחפש את הפקידה, שבדיוק יצאה לאכול צהריים. באמצעות הממשק, תוכלו למשוך אינפורמציה אודות המוצרים באופן מיידי ולענות על כל שאלותיו של הלקוח. לא תצטרכו לגמגם ולהגיד "אה.. אני אברר". זכרו כי ידע הוא כוח והוא כלי אפקטיבי לסגירת עסקאות. 

http://www.zebracrm.com/


ניהול קשרי לקוחות ו-CRM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב