קידום ממומן בגוגל
כבעל עסק אתה בוודאי יודע שהנוכחות ברשת היא הכרחית ולכן לרוב העסקים כיום כבר יש אתר. אבל לאחר שהקמת את האתר צריך לגרום לכך שהגולשים יגיעו אליו או בשפה מקצועית להוביל תנועה לאתר ואת זה ניתן לעשות רק באמצעות קידום האתר בגוגל. חשוב לדעת שקידום ממומן בגוגל הוא אמצעי כמעט וודאי כדי להבטיח תנועה של גולשים לאתר שלך באופן מהיר ואפקטיווי ובעלות נמוכה יחסית. הרי עסקה גדולה שתסגור בעקבות פנייה לאתר כבר תכסה עבורך את העלות של הקמפיין כך שאיך לא תבחן את נושא קידום ממומן בגוגל מדובר במצב של-winwin. ישנה כמובן הדרך של קידום אורגני אך מדובר בתהליך ארוך ויקר ולכן כאשר זקוקים לפעולת שיווק מהירה של האתר קידום ממומן בגוגל הוא האמצעי הנכון ביותר.
קידום ממומן בגוגל מסייע לך להיחשף בדיוק לקהל היעד הנכון – לאנשים המחפשים את השירותים שאתה מספק ולכן זו דרך מצויינת לקדם אתר חדש או לתת לעסק שלך רענון ודחיפה בשעה של משבר או מיתון. ידוע היום שכל האנשים רוכשים שירותים ומוצרים באינטרנט ולכן אתה צריך להגיע למודעות שלהם באמצעות הקידום הממומן.
אז איך מתחילים? הדרך לקידום ממומן מתחיל כמובן בפרסום של Google Adwordמודעה שתופיע כאשר גולשים יכניסו מילות חיפוש אשר מתקשרות לשירות שאתה מציע. על מנת להקים קמפיין אפקטיבי כדאי להסתייע באיש מקצוע אשר אמון על בחירת מילים נכונות וניסוח מודעה אשר תביא אליך את התוצאות המקוות.
לאחר שיגיעו הלקוחות הראשונים המשימה שלך היא כמובן לשמר אותם בהגשת הצעה מתאימה לצרכיהם ושירות מקצועי ואדיב אך זהו תחום שונה לחלוטין.
ניהול הקמפיינים בגוגל
כאשר קיבלת את ההחלטה לפרסם מודעה בגוגל - Google Adword עומדות בפניך שתי אפשרויות – האחת לעשות זאת באופן עצמאי כלומר לפתוח חשבון בגוגל, להחליט על מילות המפתח שמתאימות לך ולהחליט על הסכום שאותו אתה מעוניין להשקיע או לפנות לחברה מקצועית אשר תחום עיסוקה הוא ניהול קמפיינים בגוגל.
מדוע בעצם כדאי להשקיע בניהול קמפיין על ידי חברה המתמחה בנושא ומחזיקה גם ברישיון של גוגל? כמו בכל דבר כאשר עושים משהו בצורה מקצועית יש תוצאות. מנהל קמפיין מקצועי ידע כיצד לבחור עבורך את מילות המפתח הנכונות אשר יביאו את המודעה שלך למקומות הראשונים בדף החיפוש. מנהל קמפיין מקצועי יכול להשפיע על יחס המרה כדי שיהיו גבוהים יותר, באפשרותו להוריד עבורך את המחיר להקלקה וגם להעניק לך בסופו של דבר תוצאות יותר טובות עבור הכסף שאותו אתה משקיע בפרסום.
על מנת שקמפיין ממומן יהיה מוצלח יש צורך להשקיע את הזמן ולעקוב אחריו ובמידת הצורך גם לערוך התאמות בבחירת מילות המפתח. יצירתיות היא שם המשחק ולכן חשוב שמנהל הקמפיין שלך יהיה מנוסה ושיהיו באמתחתו קמפיינים מוצלחים. בניהול של קמפיין ממומן חשוב להיות גמישים –כאשר מילת מפתח מסוימת אינה מביאה לתוצאות הרצויות חשוב להחליף אותה או לשנות את הטקסט במודעה. כיוון שיש לך מתחרים רבים ורבים מהם מפרסים אדוורדס חשוב שהמודעה שלך תהיה יצירתית וגם כאן מנהל קמפיין מקצועי יוכל לסייע לך. להכניס את אותו טוויסט קטן שיהפוך את המודעה שלך למושכת יותר ושהגולש שמחפש את השירות אותו אתה מציע יבחר להקליק דווקא על המודעה שלך.
בעלים של כפכף – משרד לקידום ופרסום בגוגל,
שותף מוסמך של Google Adwords,
מוכן להזניק את העסק שלך בפני כל אותם לקוחות פוטנציאליים שכבר נמצאים בגוגל.
בזמן הפנוי מקדם מרתונים וטריאתלונים כחוויה אישית רוחנית...