ראשית תודה למי שבחר להיכנס ולקרוא מאמר זה. בטוחני שתמצאו פינות חמות בו, מאמר זה מיועד לכול בעל עסק המעוניין ליצור קשרים אישיים או עיסקיים עם גוף מסויים ואינו מוצא את הדרך.
"ציד ראשים" מהו??
אני מגדירה אותו כמטרה!! חד משמעית,ובזה אני עוסקת השקם וערב.
כמאמנת עסקית ובעלת חב' טלמרקטינג בה אני פעילה יודעת אני מקרוב את הקושי הטמון בדבר.
עם התפתחות הטכנולוגיה אומנם חלו תנאים מקלים, אך הדילוג מעל מחסומים אי אלו או אחרים אינו קל וככל שאיש הקשר שלנו הינו אדם ידוע יותר כך מתגבר גם הקושי להגיע אליו.
מביקוריי בחברות אני נתקלת רבות במשפטים "אם רק הייתי סוגר עסקה עם X, הייתי מסודר"
או ," כל מה שאני זקוק לו הוא לקוח כמוY " וכד'...
אם כך מה מונע מבעדנו להגיע למטרה .
- תפיסה
- כ"א /שיווק
- קשרים
- השגת מספרי הטלפון העדכניים.
- חוסר אמון - במוצר
- חוסר אמון - בהצלחה שלנו.
בואו נעצור רגע וננתח יחד גורמים מכשילים אלו,
- תפיסה:
רבים הלקוחות שאומרים לי כי אין סיכוי שאדם מכובד ומוכר כשם X יהיה מוכן להיפגש איתו.
אם כך הבעיה תמונה בתפיסתו של בעל העסקחד משמעית!! ללא שינו תפיסתי אין שינוי. ברור לכולנו שעסק מצליח שמתברג מבין רשימת העסקים הגדולים מתחכך באנשים הנכונים לו. כדי לבצע צמיחה ישנם 2 אפשרויות:להתקרב לאנשים הגדולים:דרך ראשונה, ע"י פיתוח מיומנויות או גיוס כ"א שיווקי. השנייה הינה טלפונית חד משמעית: איש מכירות טוב על הטלפון עושה את העבודה - ע"י הצגתך "כמיליון דולר".
שינוי התפיסה בדרך כלל יקרה בעזרת אימון אישי והתקדמות לעבר היעד - משמע כיבוש המטרה.
- כ"א / שיווק:
פה לא נרחיב מאחר וכולנו יודעים שמכירות הינו תחום לאנשי מכירות כשם שמספרים הינו תחום למתמטיקאים,כלכלנים וכדומה.יצא לי לא מעט לפגוש בבעלי עסק המשווקים עצמם לבד, המוצר נהדר השירות נפלא, אך אין שם איש מכירות!!! לא כל בעל עסק חייב בכישורי שיווק , כישורי ניהול הינם מספיקים. לטעמי חשוב שבעל העסק והצוות לצידו יעבור אבחון בנושא התאמה ע"י יועץ אירגוני שיסייע לו לדעת ולהכיר במשבצות החסרות בהן דרוש כ"א יעיל.
- קשרים:
כן, היו פעילים באירועים, לא לשלוח לדואר זבל כל הזמנה לאירוע , לעיתים תפגשו בהזדמנויות מעניינות, לימודים והעשרה הינם מקום נהדר להתרועע באנשי עסקים,במיוחד אם מדובר על לימודים לתחום העסקי. ככל שתאפשרו יותר מעגל ההיכרויות שלכם יגדל.
היו חברותיים ורשמו טלפונים בצורה מסודרת, מניסיוני פנקס הטלפון שלי עב קרס ומציל אותי פעמים רבות.
- השגת מספרי טלפון:
ישנם חברות רבות המספקות שירותים מסוג זה, "DBISRAEL" , BDI , וחברות חיצוניות, רשמו מאגרי מידע בגוגל, בטוחני שתמצאו לא מעט.
- חוסר אמון במוצר:
יקיריי מוצר שאין לכם אמון בו לא ראוי שיימכר, בדקו ראשית אם הבעיה נובעת ממשבר אמון במוצר או במי שמיועד למוכרו.
- לנושא ההצלחה:
- כן, מגיע לכם להצליח , שקדתם ובניתם עסק וזה הרגע להוציא אותו החוצה ל"עולם הקונים"
למדו היטב את השוק שלכם , למדו את המתחרים, מצאו נקודות חוזק במוצר שלכם, וכך הביטחון שלכם בעצמכם יגדל וכמובן בהצלחה שלכם.
לא אחת הגעתי לעסק כשבעל העסק עם הראש בין הידיים, מיואש ובטוח שהמתחרה שלו שבר אותו.
"המחירים על הרצפה" , "הקדמה שלו" , הגודל שלו- המתחרה הוא עסק גדול".
יקיריי, חד משמעית קחו את החסרונות שלכם והפכו אותם ליתרונות.
העסק הגדול של המתחרה - לא יכול לספק שירות ברמה האישית!!
הקדמה של המתחרה - הופכת את השימוש במוצר למסובך יותר!!
ואסיים באמרה קצרה:
כולכם ראויים להצלחה, לכל אחד יש את כישוריו המיוחדים לו כמנהל,כבעל עסק.
היו ערים לתחום הכישורים שלכם ובמקומות החלשים יותר קחו פאנל משובח.
אני מאחלת לכולכם המשך הצלחה ועבודה פורייה.
בברכה,
מירית לוגר- מנכ"ל
GSC - פיתרון בשיווק לעסקים.
www.gsc2u.co.il
www.gsc4u.co.il
"ציד ראשים" מהו??
אני מגדירה אותו כמטרה!! חד משמעית,ובזה אני עוסקת השקם וערב.
כמאמנת עסקית ובעלת חב' טלמרקטינג בה אני פעילה יודעת אני מקרוב את הקושי הטמון בדבר.
עם התפתחות הטכנולוגיה אומנם חלו תנאים מקלים, אך הדילוג מעל מחסומים אי אלו או אחרים אינו קל וככל שאיש הקשר שלנו הינו אדם ידוע יותר כך מתגבר גם הקושי להגיע אליו.
מביקוריי בחברות אני נתקלת רבות במשפטים "אם רק הייתי סוגר עסקה עם X, הייתי מסודר"
או ," כל מה שאני זקוק לו הוא לקוח כמוY " וכד'...
אם כך מה מונע מבעדנו להגיע למטרה .
- תפיסה
- כ"א /שיווק
- קשרים
- השגת מספרי הטלפון העדכניים.
- חוסר אמון - במוצר
- חוסר אמון - בהצלחה שלנו.
בואו נעצור רגע וננתח יחד גורמים מכשילים אלו,
- תפיסה:
רבים הלקוחות שאומרים לי כי אין סיכוי שאדם מכובד ומוכר כשם X יהיה מוכן להיפגש איתו.
אם כך הבעיה תמונה בתפיסתו של בעל העסקחד משמעית!! ללא שינו תפיסתי אין שינוי. ברור לכולנו שעסק מצליח שמתברג מבין רשימת העסקים הגדולים מתחכך באנשים הנכונים לו. כדי לבצע צמיחה ישנם 2 אפשרויות:להתקרב לאנשים הגדולים:דרך ראשונה, ע"י פיתוח מיומנויות או גיוס כ"א שיווקי. השנייה הינה טלפונית חד משמעית: איש מכירות טוב על הטלפון עושה את העבודה - ע"י הצגתך "כמיליון דולר".
שינוי התפיסה בדרך כלל יקרה בעזרת אימון אישי והתקדמות לעבר היעד - משמע כיבוש המטרה.
- כ"א / שיווק:
פה לא נרחיב מאחר וכולנו יודעים שמכירות הינו תחום לאנשי מכירות כשם שמספרים הינו תחום למתמטיקאים,כלכלנים וכדומה.יצא לי לא מעט לפגוש בבעלי עסק המשווקים עצמם לבד, המוצר נהדר השירות נפלא, אך אין שם איש מכירות!!! לא כל בעל עסק חייב בכישורי שיווק , כישורי ניהול הינם מספיקים. לטעמי חשוב שבעל העסק והצוות לצידו יעבור אבחון בנושא התאמה ע"י יועץ אירגוני שיסייע לו לדעת ולהכיר במשבצות החסרות בהן דרוש כ"א יעיל.
- קשרים:
כן, היו פעילים באירועים, לא לשלוח לדואר זבל כל הזמנה לאירוע , לעיתים תפגשו בהזדמנויות מעניינות, לימודים והעשרה הינם מקום נהדר להתרועע באנשי עסקים,במיוחד אם מדובר על לימודים לתחום העסקי. ככל שתאפשרו יותר מעגל ההיכרויות שלכם יגדל.
היו חברותיים ורשמו טלפונים בצורה מסודרת, מניסיוני פנקס הטלפון שלי עב קרס ומציל אותי פעמים רבות.
- השגת מספרי טלפון:
ישנם חברות רבות המספקות שירותים מסוג זה, "DBISRAEL" , BDI , וחברות חיצוניות, רשמו מאגרי מידע בגוגל, בטוחני שתמצאו לא מעט.
- חוסר אמון במוצר:
יקיריי מוצר שאין לכם אמון בו לא ראוי שיימכר, בדקו ראשית אם הבעיה נובעת ממשבר אמון במוצר או במי שמיועד למוכרו.
- לנושא ההצלחה:
- כן, מגיע לכם להצליח , שקדתם ובניתם עסק וזה הרגע להוציא אותו החוצה ל"עולם הקונים"
למדו היטב את השוק שלכם , למדו את המתחרים, מצאו נקודות חוזק במוצר שלכם, וכך הביטחון שלכם בעצמכם יגדל וכמובן בהצלחה שלכם.
לא אחת הגעתי לעסק כשבעל העסק עם הראש בין הידיים, מיואש ובטוח שהמתחרה שלו שבר אותו.
"המחירים על הרצפה" , "הקדמה שלו" , הגודל שלו- המתחרה הוא עסק גדול".
יקיריי, חד משמעית קחו את החסרונות שלכם והפכו אותם ליתרונות.
העסק הגדול של המתחרה - לא יכול לספק שירות ברמה האישית!!
הקדמה של המתחרה - הופכת את השימוש במוצר למסובך יותר!!
ואסיים באמרה קצרה:
כולכם ראויים להצלחה, לכל אחד יש את כישוריו המיוחדים לו כמנהל,כבעל עסק.
היו ערים לתחום הכישורים שלכם ובמקומות החלשים יותר קחו פאנל משובח.
אני מאחלת לכולכם המשך הצלחה ועבודה פורייה.
בברכה,
מירית לוגר- מנכ"ל
GSC - פיתרון בשיווק לעסקים.
www.gsc2u.co.il
www.gsc4u.co.il
מירית לוגר מרצה בפני וועדי עובדים, מכללות ומייעלת מוקדי מכירות, אגפי שיווק ומלווה חברות בכל רחבי הארץ בנושא מינוף אגפי מכירות ומקסום סוכנים וצוותי עובדים.