המאמר הקודם שהעלינו כאן עסק בחשיבות הכותרת בדף הנחיתה שלכם. הסברנו אודות טווח הקשב הקצר של הגולשים ובשל כך את חשיבותו של 'מבחן המצמוץ' שמסייע בבניית כותרת ברורה. הדגשנו שככל שמתקצר הזמן שחולף עד שהגולש מבין את הצעתכם, כך עולים סיכויי המכירה. מאמר זה יעסוק בחשיבות התוכן בדף הנחיתה ובדרך בה הוא נתפס על ידי הגולשים.
חוץ מהכותרת, גוף דף הנחיתה שלכם אמור לספק הסבר נוסף לגבי ההצעה השיווקית ומדוע אתם ממליצים למבקרים בדף להוריד קובץ מסוים, להירשם לניוזלטר או ליצור עמכם קשר. על מנת לתמרץ המרה שכזו, אתם צריכים לא רק ליצור ולספק ערך בהצעה עצמה, אלא גם להעביר את הערך של דף הנחיתה כולו, ולהבהיר את התועלות הספציפיות שתצמחנה לגולש על ידי ביצוע פעולה כלשהי.
חשוב לעצב את גוף דף הנחיתה שלכם באופן שיקל ככל האפשר על הגולשים להבין את ההצעה, את הערך שלה, ואת הפעולה בה הם מתבקשים לנקוט. השתמשו בדגשים מסוג 'נקודות כדור', 'בולטים' או מספור כדי לפשט את הפריסה החזותית של הטקסט. השתמשו בטקסט מודגש או נטוי כדי להדגיש את נקודות מוקד המכירה העיקריות. סגנונות עיצוב אלה נועדו בכדי למשוך את תשומת לב הגולשים למרכיבים העיקריים בדף במהירות, ולאפשר להם לקלוט ולעבד כמות של מידע תוך זמן קצר יותר. אמרנו זאת במאמר הקודם ונחזור על כך שוב – 'זמן שווה כסף' במיוחד בדפי נחיתה. טווח הקשב של הגולשים קצר ביותר. זכרו, המטרה שלכם היא להעביר באופן ברור את החלקים החשובים ביותר של המידע בדף הנחיתה, באופן כמעט מידי.
דבר נוסף שתופס מיד את תשומת ליבו של הגולש הוא הדימוי של דף הנחיתה, אם תרצו – הפוזה שלו. השתמשו בעיצוב ובתמונות כדי להדגיש את יתרונות ההצעה שלכם, רק זכרו שהן צריכות להיות שובות לב ורלוונטיות לתוכן כולו. אתם יכולים גם להשתמש בקטעי וידאו המסבירים את ההצעה השיווקית טוב יותר כדרך שכנוע נוספת למילוי הטופס או לביצוע כל פעולה אחרת שאתם מייחלים לה.
אך מעבר לכל חשוב וחיוני לוודא שהניסוחים תקינים ושאין שגיאות כתיב או דקדוק בטקסט השיווקי בדף הנחיתה. אתם הרי רוצים לשוות לו מראה מקצועי, ובנוסף לכך מבקשים מהמבקרים לבצע פעולה – אם תעשו זאת עם שגיאות כתיב ובשפת רחוב האתר שלכם יאבד מהאמון שהוא מנסה לשדר ואז אתם יכולים לשכוח ממילוי טופס יצירת קשר... אם יכולת הניסוח שלכם לקויה, או שאינכם בטוחים ביכולתכם להעביר מסר שיווקי באופן חד, ברור, מזמין ומהימן, פנו לכותב טוב שישה עבורכם את העבודה.
המאמר הבא יעסוק בדרך הנכונה ליצור טופס צור קשר בדף נחיתה.
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com