כל כלה לשעבר יודעת שמרגע קבלת הטבעת מתחיל מרוץ מטורף אחר ההכנות לחתונה, זה הופך להיות שגרת היום יום והדבר היחיד שעליו מדברים ועם כל הדברים שיש לעשות ולסגור קל מאוד ללכת לאיבוד בדרך.
להלן כמה טיפים לארגון חתונה שיעזרו לכם לעבור את ההכנות בשלום:
• לתת למישהו אחר להתעסק עם כאב הראש- מרבית האנשים סבורים כי מפיקת אירועים זו פריבילגיה השמורה רק לבעלי ההון ולאלו שמארגנים חתונות גרנדיוזיות. למעשה, השירות אינו יקר כל כך וההשקעה אף מחזירה את עצמה. היתרון הגדול מכולם הוא כמובן העברת הפיקוד אל אדם אשר עושה זאת לפרנסתו ויכול לסגור עם כל הספקים ואף להציע לכם דברים שלא ידעתם שקיימים. יתרון נוסף הוא בכך שמפיקי אירועים עובדים רבות עם ספקים בכל התחומים והם יוכלו לסדר לכם הנחות משמעותיות שלא תוכלו להשיג לבד או שלא תדעו שניתן לבקש.
• לנסות לעבוד מול כמה שפחות גורמים- למה לעשות עיצוב במקום אחד, להזמין זר כלה במקום אחר, לסגור עם זיקוקים בחברה ההיא ועם בלונים בחברה האחרת? כדי לחסוך התרוצצות וטלפונים וכמובן גם כדי לחסוך בכסף נסו לצמצם את נותני השירות: חנות פרחים המציעה שירות עיצוב פרחים הכולל עיצוב אולם, זר כלה וקישוט רכב או תקליטן העובד גם עם גימיקים יוכלו לעזור לכם לא ללכת לאיבוד בין מגוון הספקים לחתונה.
• לקחת מרווח נשימה- אתם לא מתחתנים מהיום למחר ואין סיבה לסגור הכל תוך שבוע. נסו לארגן לכם את הזמנים כך שגם תוכלו ללכת להיפגש עם כל הספקים שתרצו וגם תוכלו לעשות זאת בלי לחץ ולקחת את הזמן שיאפשר לכם להגיע לבחירה אמיתית ושקולה.
• ארגנו את הכל על הנייר- עשו לכם קובץ מסודר, קלסר, או קובץ אקסל במחשב ובו רשמו את כל הדברים שאתם צריכים. בקובץ תוכלו לרשום את כל הספקים עימם נפגשתם, הערות ומחיר ולאחר מכן לקבל החלטה מבלי לנסות להיזכר מי אמר מה ומתי נפגשתם עם מי. כמו כן, חשוב לרשום את כל הפרטים, מה שאמור להיות בחתונה ומה שלא, כמה כבר שילמתם מראש וכמה עוד יש להשלים- בצורה זו תדעו בכל שלב של ההכנות היכן אתם עומדים ומה יש עוד להשלים. יום לפני האירוע מומלץ להעביר את הרשימה לקרוב משפחה אשר יוכל לעקוב אחר כל נותני השירות, לראות שכולם הגיעו והביאו את מה שהם אמורים להביא וכמובן לדאוג לתשלום על מנת שלא יהיה בלבול בסוף הערב ולא יהיה מי שיזכור כמה צריך לשלם ולמי.
• הכי חשוב- נסו ליהנות מהרגע כי זה קורה רק פעם בחיים.