Smart Business מבית ITCTECH מהווה פיתרון כולל ומושלם לרוב העסקים הקטנים והבינוניים החל מ - 5 משתמשים ומעלה.
המערכת כוללת מרכזית IP חזקה וואמינה , ומערכות ניהול יחודיות ומרשימות - זו חשיבה חדשה המציעה לעסק את כל הפתרונות
החיוניים להשרדותו.
בתקופה זו, כאשר השוק מוצף במרכזיות מיצרנים שונים ומדגמים שונים. משווקי המרכזיות מציעים את מרכולתם במפרטים שהלקוח המוצע לא ממש מבין בהם. את הלקוח מעניין התקציב שלו, ואיך הוא ממצה אותו בבחירת המרכזיה הראויה.
בבואנו לרכוש מרכזיה עלינו לבדוק את הדברים הבאים, מעבר לסטנדרט הבסיסי:
1. האם המרכזיה מכילה תכונות מתקדמות בעלות ערך מוסף רב לעסק שלנו? למשל:
א. האם המרכזיה מכילה ממשקים מוכנים לתוכנות ניהול משרדיות? בלי להוסיף עוד כסף.
ב. האם המרכזיה מכילה מערכת הקלטות? או אופציה כזו? וכמה תעלה כשאצטרך?
ג. האם המרכזיה מאפשרת למנהל יכולות פיקוח, בקרה, ודוחות ביצועים טובים בזמן אמת?
ד. האם המרכזיה מאפשרת לעובדים ניידות?
ה. האם המרכזיה מאפשרת לנהל חיוג לקבוצות וניהול קמפיינים לטלמרקטינג.
ו. האם המרכזיה מאפשרת באופן אוטומטי זיהוי שמות של מספרי טלפון?
ז. האם המרכזיה מאפשרת חיוג ממייל
ח. האם המרכזיה תשלח לכל אחד מייל אם מישהו חיפש אותו בשלוחה ולא נענה?
ט. האם המרכזיה תשלח למיילים המתאימים את קבצי ההודעות שהושארו בדואר הקולי?
י. האם המרכזיה שלך כוללת IVR?
2. ושאלת השאלות: האם פונקציות במרכזיה שתוארו כאן, ושהן, בלי ספק חיוניות לעסק, כלולות במחיר?
או שכל אלה או שלא קיימות כלל, והן מהוות רק אופציות שבעתיד תשלם עליהן הרבה מאד כסף?
אכן, זה לא פשוט לבחור מרכזיה. אבל כדאי לבדוק אם כל מה שנרשם פה - קיים במרכזיה שמציעים לכם, וגם כלול במחיר שלה.
ה SMART BUSINESS אינה עוד מרכזית ip - אלא מערכת הממזערת מרחב טעויות אנוש ע"י אוטומטיזציה:
התראות במייל ו-SMS על שיחות ננטשות בשלוחה כולל שמות
נודניק רדיפה אחר כל מספרי הנמען
ניהול שיחות דחויות ותזמון שיחות אוטומטי
ניהול טלמרקטינג וקמפיינים
חיוג ממוחשב וחיוג לקבוצות
ניהול הקלטות חכם: לפי שלוחה, לפי מספרים, ועוד
IVR – "נתב חכם" וניהול תורים מתקדם
דואר קולי ושידור אוטומטי של קבצי הודעות ופקסים למיילים מתאימים
מרכזית IP הכוללת מערכת תוכנות המשביחות אותה, ממנפות את הפעילות הארגונית היא לכל הדיעות מערכת מנצחת שכרגע אין לה מתחרים. SMART BUSINESS מספק מקצוענות ושליטה במידע, חוסכת בזמן, ומייעלת תהליכים:
כך למשל תתקבל הצגת פרטי שם בשיחה נכנסת על צג המחשב
חיוג מ OULOOK, ומכל מסך ומסמך כולל חיוג מ- WORD מ- PDF ומ- מייל
תוכנת IN-TOUCH CRM מערכת לניהול קשרי לקוחות
חיוג מ IN-TOUCH CRM
הסטוריית אישית של שיחות לכל משתמש: :יוצאות,נכנסות,ננטשות כולל שמות.
מסך חי וסטטוס שלוחות למרכזנית
חטיפת שיחה/קבוצת מענה / שיחה מדלגת ועוד.
שיחות ועידה רבות משתתפים
אופציות : ממשקי CRM מוכנים להפעלה:
IN-TOUCH, SAP B1, SAP CRM, DYNAMIC, FOLLOW-UP, CEMAX, CEMATRIX, BARAK
המערכת דינמית :
T.38 Fax, Fax Relay וערוץ פקס נקי –מאפשר להעביר פקסים על גבי רשתות IP בין מכשירי פקס
מסרים מאוחדים Unified Messaging
אפשרות שילוב קווי בזק עם IP
קישור לסלולאר ולשלוחות מרוחקות
מוזיקה בהמתנה (קובץ WAV להעלאה).
טכנולוגית SMART BUSINESS מבית ITCTECH מספקת מרכזית ip כפיתרון ארגוני עוצמתי ואמין התומך בהתפתחות העסק וחיזוקו
Daria Aharoni