לא הייתם פונים לעורך דין בתחום הכלכלי, עבור תיק פלילי, נכון? ולא הייתם פונים לרואה חשבון שיסדיר לכם את חשבונות העסק, אם אותו "רואה חשבון" לא עבר את הבחינות הרשמיות המכשירות אותו לעסוק בתחום....
באותו אופן, שילוח בינלאומי הוא עסק למקצוענים בלבד ולא לחברות ירוקות שרק אתמול קיבלו את הרישיון לעסק. תחום השילוח הוא תחום שקיבל תאוצה בשני העשורים האחרונים בגלל הפעולות הכלכלית העסקית הנרחבת שרק גדלה מיום ליום. אין ספק שמאז העולם הפך גלובלי ומחיצות פוליטיות הוסרו בשנות התשעים, הפעילות הכלכלית הפכה ענפה כמעט בכל תחום ותחום. מכאן צמח הצורך לחברות שידאגו למעבר של סחורה באופן עקבי ומקצועי, חברות אשר יטפלו בכל השלבים באופן מקצועי ותוך עמידה בלוח זמנים.
אילו העברת מטענים וסחורות היה פשוט כמו העברת אנשים ממדינה למדינה – כל שצריך הוא כרטיס ותעודת זהות ופספורט עדכני – אך דווקא עם סחורה וחפצים נזהרים הרבה יותר...
שלבים של שילוח בינלאומי
סחורה או מטען אישי במקרה של רילוקיישן, ראשית, צריכים להיארז בקפידה וזהירות כדי שלא יגרם נזק כלשהו. מי ששוכר את שירותיה של חברה של שילוח בינלאומי אמור להיות רגוע שרכושו יגיע ליעד ללא כל פגם ולו השריטה הקלה ביותר. לאחר שלב האריזה מגיע השלב האופציונאלי של אחסון. פעמים רבות נוח ומשתלם לאחסן את הסחורה או המטען האישי במחסני החברה של שילוח בינלאומי מאשר להתחיל להתעסק עם הנושא באופן עצמאי. אם בוחרים לאחסן את המטען במחסני החברה אפשר לישון בשקט והיות בטוחים שהמטען שמור ומוגן מפני גניבות ופריצות, וכמו כן הוא שמור במחסנים נקיים עם אבטחה.
לאחר מכן, י להעביר את הבחורה או מטען אל נמל התעופה או הנמל הימי וכל זה באמצעות משאיות. העברת הסחורה למשאיות הינה אופרציה בפני עצמה, שכן היא מצריכה מנוף או מנשא מיוחד וכמובן אדם מיומן היודע להפעיל מכשור מיוחד זה. לאחר העמסת הסחורה או מטען צריך לפרוק את הסחורה בנמל ולהעמיס אותם על האונייה או מטוס. זהו שלב שצריך לנהוג בו בזהירות יתרה כדי לשמור על שלמות המטען.
בירוקרטיה ועמידה בלוח זמנים
לכל השלבים האלו קודם שלב של הסדרת הניירת הבירוקרטית, אחרת הסחורה לא תעבור את מכס במדינה הזרה. במיוחד כאשר מדובר ביבוא או ייצוא של סחורה כל בעל עסק יודע שחוסר מקצועיות בשלב זה יכול לעלות אלפי שקלים, ולעכב את הסחורה ליעדה. עיכוב סחורה בפני עצמו הוא שלב שעולה הרבה מאוד כסף מול הלקוחות. כאשר מדובר במטען אישי, כמו בקרים של רילוקיישן, הדבר האחרון שאתם צריכים על הראש זה לא לקבל את רכושכם ( כמו מיטות, ספות, כלי אוכל, והצעצועים של הילדים) בזמן. מן הראוי שתתחילו את חייכם החדשים בלי עיכובים מיורים ועוגמת נפש.
ולכן, חשוב ש..
החברה של שילוח תהיה מקצועית, בעלת וותק ואמינות ותדע את כל המכשולים שעלולים לצוץ בדרך. חברות ללא כל אלו אולי יקחו פחות כסף אבל הסיכוי שתקבלו את הסחורה או מטענכם האישי בזמן וולא כל רבב הוא קטן הרבה יותר מאשר אם תבטחו בחברה שמבינה את התחום של שילוח באופן מקצועי ופועלת בשטח שנים רבות.
על שילוח בינלאומי, רילוקיישן והובלה ימית: http://www.graveone.com/