דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: דברים שחשוב לשאול את הספק שלכם 

מאת    [ 13/06/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2292 פעמים ]

כאשר אתם מתעניינים ברכישת CRM, ישנן כמה שאלות חשובות, שתצטרכו להפנות אל ספק התוכנה שלכם. שאלות אלו יחסכו מכם זמן רב ועוגמת נפש, שעלולים להיגרם מבחירה שגויה של מערכת CRM.

כמה זמן תוכנת CRM נמצאת בשימוש? שאלה זו חשובה, מפני שאתם מעוניינים במערכת שפועלת כבר והוכיחה עצמה כמוצלחת. בוודאי אינכם רוצים להיות שפני הניסיון של תוכנה חדשה, שעשויים להיות בה לא מעט באגים. שאלה זו גם תסייע לכם לבחון את הניסיון של ספק התוכנה. יתכן שמדובר בסטארפ אפ שאתם הלקוח הראשון שלו. אם לא תשאלו - לא תדעו.

בנוסף, במידה והתוכנה נמצאת בשימוש, אל תתביישו: בקשו המלצות ללקוחות שהשתמשו בה והתקשרו אליהם.

האם תהיה לנו אפשרות לגבות את מאגר הנתונים שלנו? מה החברה מציעה לעשות, במידה וכל הנתונים החשובים של CRM יימחקו? מאחר ויש היום כל כך הרבה ספקי תוכנות CRM, אינכם צריכים לבחור בספק, אשר אינו מציע פתרון למקרי חירום.

אם אנחנו מוחקים בטעות את הפרטים של הלקוחות מהמערכת, כמה זמן ייקח לשחזר אותם למאגר? שאלה זו תעזור לכם לבחון את נושא האבטחה. יתכן שעובד של החברה ימחק בטעות פרטים חיוניים, או שמישהו בחוץ ינסה לחבל במערכת.

אמנם החברה עלולה להתחמק ולענות לכם תשובה בנוסח "מדוע לחשוב שלילי?" ו"זה בחיים לא קרה לאף לקוח שלנו", אך תמיד עדיף להקדים תרופה למכה ולהתכונן מראש לבעיות.

היכן אפשר להשתמש במערכת, והיכן אי אפשר להשתמש בה? שאלה זו נועדה לבדוק, האם תוכלו להיכנס אל ממשק קישרי לקוחות מכל מקום ובכל זמן. הדבר חשוב במיוחד, במידה ואתם נוהגים לנסוע לפגישות עסקים תכופות בחו"ל. בנוסף, חשוב לבדוק האם מערכת CRM תעבוד לכם בסמארט-פון או בטאבלט.

כמה זמן ייקח לנו ללמוד את השימוש בתוכנה? בדקו כמה זמן תוכנת קישרי לקוחות מצריכה מבחינת התקנה והדרכה של משתמשים חדשים. תשובות כגון "יום-יומיים" צריכות להדליק לכם נורה אדומה.  

האם המערכת מתאימה לצרכיי מכירות? יתכן שהמערכת שמציע הספק, תוכננה מראש לצרכי שירות לקוחות והיא לא ממש מתאימה לניהול קמפיינים, מעקב אחרי לידים והפקת דוחות. במידה והחברה שלכם אכן מחפשת מענה לנושא הטיפול במכירות, אין טעם לרכוש מערכת קישרי לקוחות, שאינה מתאימה לצרכיכם.

האם תהיה לנו תמיכה בתום תקופת ההטמעה של התוכנה בחברה?
שאלה זו, נועדה לבחון, מה בעצם קורה לאחר שסגרתם עסקה. ספק התוכנה מתקין לכם את התוכנה ומדריך את העובדים - ומה קורה לאחר מכן? האם הספק נעלם לחלוטין? מה קורה במידה ויש לכם שאלות ואתם זקוקים לשירות? 


http://www.reutone.com/


ניהול קשרי לקוחות ו-CRM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב