עסקים שמחפשים חשיפה בדרך כלל משתתפים בתערוכות או כנסים למיניהם. חברות רבות אשר משתתפות בתערוכות נערכות זמן רב מראש על מנת להפיק את התוצאה המקסימלית מן האירוע ולעמוד ביעדי המכירות שהחברה העמידה לעצמה. המטרה של כל חברה היא בסופו של דבר להתבלט ולגרום ללקוחות הפוטנצילים שלה, לזכור אותה. אחת מן האפשרויות שעומדות בפני החברות הללו היא דיילות קידום מכירות.
קידום מכירות חוויתי
כיום ישנן חברות שיווק מקצועיות אשר מעסיקות דיילות קידום מכירות, דיילות אלו מייצגות את המונח שנקרא קידום מכירות חוייתי. בשונה מקד"מ מסורתי, כאן יש צורך לערב את כלל חושיי הצרכן בהתקשרות עם המותג בכדי לעורר תגובות רגשיות ולא רק רציונאליות למותג. כיום לקוחות מחפשים את החוויה הרגשית הזו, חוויה שתחבר את הלקוח לחברה באמצעות הרגש. בנוסף, חברות המציגות עם דיילות קידום מכירות גורמות להעלאת ערכו של המותג. מדוע? דיילות קידום מכירות אשר מספקות ללקוח הפוטנציאלי חוויה נעימה, משפרות את הצד החוויתי של הלקוח הפוטנציאלי ומהוות גורם מפתח להצלחה של תהליך המכירה.
נראות החברה
כאמור, חברות יעשו הכל על מנת להתבלט מהמתחרות שלהן בתערוכות, דיילות קידום מכירות יתרמו לכך רבות. דיילות קידום מכירות תורמות רבות לשיפור נראות החברה. לקוחות פוטנציאלים אשר יעברו בין שלל הדוכנים בתערוכה, יפגשו דיילות קידום מכירות מקצועיות ובעלות כישורי מכירה גבוהים מאד. הדיילות יספקו ללקוחות הפוטנציאלים שירות ברמה גבוהה ויתרמו רבות קידום המכירה.
הדיילות בעלות הופעה מרשימה ובעלות תקשורת בינאישית ויחסי אנוש. דיילות קידום מכירות יכולות להשתתף באירועי קונספט ובתפקידים שונים.
הכשרת דיילות קידום מכירה
דיילות קידום מכירה עוברות הכשרה מקיפה על מנת לענות על הצרכים המסורתיים וחדשנים בתחום המכירה. הדיילות מקבלות תדריך מקיף והכנה ראויה לפני כל אירוע. כלל דיילות קידום מכירות עוברות הדרכות מעמיקות לשיווק ולקידום המותג ששוכר את שירותן. בכל אירוע ישנו מפקח אשר בוחן את עבודת הדיילות ומלווה אותן על מנת לעמוד ביעדים שהחברה השוכרת הציבה.
הלקוחות הפוטנציאלים שבאים במגע עם הדיילות מצפים לקבל מהן מידע מקצועי ואמין אודות המותג ולכן יש לבחור דיילות קידום מכירות בעלות הכשרה נאותה לתחום המכירה הנדרש.
דיילות קידום מכירות מאפשרות לבעלי התפקידים השונים בחברה למלא את תפקידם בצורה הטובה ביותר ולתת לכל לקוח שירות אישי .
ישנם מגוון רחב של אירועים בהן ניתן לשלב את דיילות קידום מכירות: תערוכות, כנסים, קד"מ תדמיתי, קד"מ חווייתי ועוד.