פתחתם חנות - מחפשים עיצוב פנים לחנות שלכם - קודם כל מזל טוב אבל אני מעוניין לשתף אתכם בכלי שאני אישית עושה בו שימוש עבור הלקוחות שלי בעיצוב פנים לחנות שלהם והוא פשוט מייצר קסמים עבורם. מכירות ברמות גבוהות מלקוחות מזדמנים ולקוחות חוזרים.
איך עושים את זה פשוט מאוד – יוצרים לחנות שלכם עיצוב פנים מנצח – עיצוב פנים שלא משאיר ברירות או ספקות הוא משדר מקצועיות.
עיצוב פנים לחנויות שונה לגמרי מעיצוב פנים לבתים פרטיים, למה - סיבה מאוד פשוטה – עיצוב פנים לחנויות חייב לשרת את הנוסחא של פדיון פר מ"ר – כן אתם יודעים על הנוסחא הזו אתם משלמים לקניון שכירות כל חודש על המקום שאתם שוכרים אז הגיוני שתייצרו ממנו כסף נכון ?
ישנה נוסחא פשוטה ומדוייקת שניתן לעשות בה שימוש על מנת לייצר יותר כסף ואופן הפעולה הוא פשוט.
• יצירת נקודות פיתוי בחלל
• יצירת המשכיות על רצפת המכירה
• יצירת עיגון המכירה ללקוח
והנה הסבר קל לנושא:
• מעצב הפנים הוא זה שאחראי על יצירת נק' פיתוי בחלל החל משלב המבט על החנות חיצונית לה. וזאת על מנת לייצר אלמנט משיכה של הלקוח אל פנים החנות. ניתן לעשות זאת במס' אופנים, חלון ראווה מזמין, דלת כניסה לא כ"כ רחבה ( כן אני יודע זה נשמע מוזר- הרי רוצים שיכנסו כמה שיותר לקוחות – ובכ"ז הנוסחא הזו מייצרת קסמים)
• המשכיות על הרצפה – הרי הלקוח חייב להיות מובל על ידינו להתהלך בחנות, אל לנו לסמוך " על שיקול דעתו" האישי של הלקוח – הרי הוא נמצא עכשיו בממלכה שלנו – החנות שלנו ! אז עדיף שיעשה כפי שאנו מעוניינים – ע"י עיצוב פנים נכון של רצפת המכירה כמו מיקום סטנדים, פיתוי,עוגני מכירה, קירות תצוגה מרשימים אנו בעצם גורמים ללקוח לנווט במסלול המוסבר שאנו ערכנו
• יצירת עיגון המכירה ללקוח – הלקוח ביצע רכישה – מזל טוב ! עכשיו מה שנותר זה להגדיל לו את סל המכירות ! פשוט להוסיף עוד מוצרים אשר מתאימים ותואמים את המוצר שהוא רכש –איך עושים זאת - ע"י שימוש " באלמנט המסטיק " – אותו אלמנט שאנו חווים כל פעם שאנו עומדים בקופת הרכישה בסופר המקומי ורואים המון דברים שלא בדיוק קשורים לרכישה שלנו אבל מאוד זולים באופן יחסי, כמו למשל: חבילת מסטיקים ב 7.99 ש"ח או ספר לילדים ב 9.99 – הבנתם את הרעיון נכון ?!
הנקודה שיש לזכור כשאנו מעצבים את החנות שלנו היא פשוטה – ע"י עיצוב פנים לחנויות אנו בעצם ניצור את הפדיון היומי שלנו.
זה לא חשוב לעשות אותה יפה כל כך אלא מסחרית ושיווקית – אז היא תהיה יפה. כיוון שהרי זה ברור שהחנות חייבת להיות יפה –אבל לא על זה הדגש חייב לבוא – כשיוצרים תמהיל נכון של כל האלמנטים שדיברנו עליהם כאן – החנות תהיה רווחית ואטרקטיבית וויזואלית
אני מאחל לכם בהצלחה
לאור קאל הלירז – סטודיו לאור דיזיין
לאור קאל הלירז -אדריכל פנים ומעצב חללי מסחר
הנסיון שלי זו ההצלחה שלך !
www.laor-design.com
www.maniken.net