דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים לחנויות שמייצר כסף 

מאת    [ 17/06/2012 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2108 פעמים ]

פתחתם חנות - מחפשים עיצוב פנים לחנות שלכם - קודם כל מזל טוב אבל אני מעוניין לשתף אתכם בכלי שאני אישית עושה בו שימוש עבור הלקוחות שלי בעיצוב פנים לחנות שלהם והוא פשוט מייצר קסמים עבורם. מכירות ברמות גבוהות מלקוחות מזדמנים ולקוחות חוזרים.

איך עושים את זה פשוט מאוד – יוצרים לחנות שלכם עיצוב פנים מנצח – עיצוב פנים שלא משאיר ברירות או ספקות הוא משדר מקצועיות.

עיצוב פנים לחנויות שונה לגמרי מעיצוב פנים לבתים פרטיים, למה - סיבה מאוד פשוטה – עיצוב פנים לחנויות חייב לשרת את הנוסחא של פדיון פר מ"ר – כן אתם יודעים על הנוסחא הזו אתם משלמים לקניון שכירות כל חודש על המקום שאתם שוכרים אז הגיוני שתייצרו ממנו כסף נכון ?

ישנה נוסחא פשוטה ומדוייקת שניתן לעשות בה שימוש על מנת לייצר יותר כסף ואופן הפעולה הוא פשוט.


    • יצירת נקודות פיתוי בחלל
    • יצירת המשכיות על רצפת המכירה
    • יצירת עיגון המכירה ללקוח

 

והנה הסבר קל לנושא:


    • מעצב הפנים הוא זה שאחראי על יצירת נק' פיתוי בחלל החל משלב  המבט על החנות  חיצונית לה. וזאת על מנת לייצר אלמנט משיכה של הלקוח אל פנים החנות. ניתן לעשות זאת במס' אופנים, חלון ראווה מזמין, דלת כניסה לא כ"כ רחבה ( כן אני יודע זה נשמע מוזר- הרי רוצים שיכנסו כמה שיותר לקוחות – ובכ"ז  הנוסחא הזו מייצרת קסמים)
    • המשכיות על הרצפה – הרי הלקוח חייב להיות מובל על ידינו להתהלך בחנות, אל לנו לסמוך " על  שיקול דעתו" האישי של הלקוח – הרי הוא נמצא עכשיו בממלכה שלנו – החנות שלנו ! אז עדיף שיעשה כפי שאנו מעוניינים – ע"י  עיצוב פנים נכון של רצפת המכירה כמו מיקום סטנדים, פיתוי,עוגני מכירה, קירות תצוגה מרשימים אנו בעצם גורמים ללקוח לנווט במסלול המוסבר שאנו ערכנו
    • יצירת עיגון המכירה ללקוח – הלקוח ביצע רכישה – מזל טוב ! עכשיו מה שנותר זה להגדיל לו את סל המכירות ! פשוט להוסיף עוד מוצרים אשר מתאימים ותואמים את המוצר שהוא רכש –איך עושים זאת - ע"י שימוש " באלמנט המסטיק " – אותו אלמנט שאנו חווים כל פעם שאנו עומדים בקופת הרכישה בסופר המקומי ורואים המון דברים שלא בדיוק קשורים לרכישה שלנו אבל מאוד זולים באופן יחסי, כמו למשל: חבילת מסטיקים ב 7.99 ש"ח או ספר לילדים ב 9.99 – הבנתם את הרעיון נכון ?!

 

הנקודה שיש לזכור כשאנו מעצבים את החנות שלנו היא פשוטה – ע"י עיצוב פנים לחנויות אנו בעצם ניצור את הפדיון היומי שלנו.

זה לא חשוב לעשות אותה יפה כל כך אלא מסחרית ושיווקית – אז היא תהיה יפה. כיוון שהרי זה ברור שהחנות חייבת להיות יפה –אבל לא על זה הדגש חייב לבוא – כשיוצרים תמהיל נכון של כל האלמנטים שדיברנו עליהם כאן – החנות תהיה רווחית ואטרקטיבית וויזואלית

אני מאחל לכם בהצלחה

לאור קאל הלירז – סטודיו לאור דיזיין

 

 

 

לאור קאל הלירז  -אדריכל פנים ומעצב חללי מסחר


הנסיון שלי זו ההצלחה שלך !


www.laor-design.com


www.maniken.net  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב