ב"ה
סרט תדמית טוב צריך לייצג את העסק או הארגון , הוא חלון הראווה שלכם, הוא התדמית האיכותית שלכם ומטרתו להראות לצופה בלי צורך בשום הסברים מיותרים- מה העסק יודע לעשות ולמה הוא עושה זאת הכי טוב.
אם כן לאחר ש:
הבנו- שסרט תדמית היא הדרך האפקטיבית ביותר כיום למקסם את הפעילות השיווקית שלי ברשתות החברתיות,לבנות קשר קרוב וארוך טווח עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.
החלטנו- שאנחנו מוכנים להיפתח להצלחה עיסקית אמיתית ולתת לעולם להכיר אותנו ואת היחודיות שלנו- דבר שדורש אומץ ובכך כבר עשינו חצי דרך.
עכשיו מה שנותר זה להוסיף את המרכיב הסודי והמנצח!
כל מה שסרט תדמית צריך על מנת להצליח- זה סיפור.
גם בסרט תדמית, כמו בסרט קולנוע איכותי, יש סיפור. אנשים רוצים לשמוע סיפור, רק בניגוד למה שאנחנו נוטים לחשוב- וזו טעות נפוצה- הלקוח לא מעוניין בסיפור שלך, הוא רוצה לשמוע את הסיפור שלו! החוכמה של תסריט טוב היא דווקא בנק' החיבור, במקום שבו הסיפור שלו והסיפור שלך נפגשים.
כדי להבין איך עושים את זה, אנחנו צריכים קודם כל להבין מזה סיפור, מעבר לעלילה מעניינית, מהם המרכיבים של הסיפור הקלאסי?
בבסיס של כל סיפור טוב יש דמות. חייבת להיות דמות-רק כך נוכל לייצר אצל הלקוח הזדהות
דמות לא חייבת להיות דווקא בן אדם, זה יכול להיות מקום (כמו ארומה למשל), או מוצר (כמו קוקה קולה)- אבל במידה והדמות שלנו היא לא בשר ודם נצטרך לבצע האנשה ע"מ לגרום ללקוח להרגיש משהו כלפי ה"דמות".
האמת שהדמות האידיאלית ביותר היא- הלקוח בכבודו ובעצמו! תיכף הכל י'הי'ה מובן.
אז יש לנו דמות. חשוב שנדע כלל ברזל: לכל דמות יש קונפליקט שנובע משני דברים סותרים.
קונפליקט= רצון+מעצור
משוואה פשוטה ובכל זאת, בואו נעבור עלי'ה. נניח שללקוחה שלנו יש רצון- להראות טוב
אלא שהעובדה שהיא לא מצליחה לאכול נכון ובריא או להתעמל גורמת לה להשמנת יתר- מעצור
במידה ואני תזונאית או יש לי סטודיו לעיצוב הגוף- יש בידי את הפיתרון לקונפליקט של הלקוחה.
אז קודם כל מצאנו את הדמות האמיתית שלנו- הלקוחה הפוטנציאלית. זיהינו שיש ללקוחה סיפור. עכשיו קחו דף ועט- חפשו מי היא הדמות שלכם, ומה הקונפליקט שלה.
בפוסט הבא נראה איך מחברים בין הסיפור של הלקוח לסיפור של בעל/ת העסק.
במידה ויש לכם חברים/מכרים שהמידע הזה יכול לעזור להם, אל תחסכו מהם- שתפו בלחיצת כפתור
TO-C
הפקות וידאו,סרטי תדמית וקד"מ
054-6303086
04-6829286