בעל עסק המעוניין להציג את המוצרים או השירותים שלו בתערוכה חייב לבדוק היטב אלו מתקני תצוגה לתערוכות ישנם ומהם החדישים ביותר, שכן במסגרת תערוכה יש זמן מאוד קצר שבו ניתן להיחשף לכמות עצומה של אנשים, אך באם הדוכן אינו אטרקטיבי מספיק לא תהיה בו כל תועלת לעסק.
ישנם מתקני תצוגה לתערוכות מתנפחים, מתקפלים ואף מעוצבים, כאשר יש חברות הפונות אל מעצבי תצוגות לתערוכות ומבקשות כי יעצב עבורם את הדוכן באופן הטוב ביותר ושיוביל לכדי תוצאות מידיות. לעתים עדיף להשקיע בדוכן מעוצב מאשר להקים לבד שכן, באם הדוכן מוצלח יהיו לעסק רווחים מעולים.
יש לבחון את רמת העמידות של מתקני התצוגה לתערוכות, לא למהר ולבחור תצוגה, שכן אף בית עסק לא רוצה לגלות שתוך כדי התערוכה כל הדוכן מתפרק ואין כל דרך להמשיך ולתפעולו בצורה חלקית ולכן כדאי תמיד להיות ערוכים לאפשרות הזו וליצור תכנית גיבוי אשר ניתן יהיה בעת הצורך להפעילה ולא להיות חסרי אונים.
עלות התצוגה לתערוכות
המחירים של אביזרים לתערוכות הם שונים וקשה לבחור את הדוכן שיועיל בצורה מיטבית ולכן כדאי דרך האינטרנט לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות והרבות בתחום זה, וכך לבחור את החברה שמציעה לכם את תצוגת התערוכות הכי מושקעת ובמחיר נוח במיוחד.
העלות של הקמת דוכן בתערוכה היא מאוד גבוהה ואם יש צורך גם לעצבו יתכן ובמקרים מסוימים הדרך השיווקית הזו אינה כלכלית לבית העסק ולכן יש טרם הקמת דוכן לבדוק את העלויות הכרוכות בכך ולא למהר ולקחת חלק בתערוכה רק משום שפנו אליכם בהצעה אטרקטיבית במיוחד.
אנשי השיווק בדוכן
דוכן בתערוכה צריך להשיג תוצאות מהירות ומידיות ולכן יש לגייס לעבודה בו אנשי שיווק שיש להם ניסיון במכירה בפורמט הזה, כמו גם ניתן לקחת דוגמנית ידועה אשר תהווה מוקד לתשומת לב הלקוחות המגיעים לתערוכה, אך עם זאת יש לוודא כי המראה של הדוגמנית לא פוגע במטרות של בית העסק.
ככל שאנשי השיווק בדוכן יותר דינמיים כך לדוכן יש יותר סיכויי הצלחה, שכן האנשים הבאים לתערוכה מתבלבלים מעודף המידע המוצג בפניהם וצריך למרות זאת להוות גורם משיכה לדוכן בצורה אדיבה ולא אגרסיבית, שכן לעיתים מופעל על האנשים עודף לחץ והם במקום להישאר ולשמוע עוברים לדוכן המציג מוצרים דומים וכך נהרס גם הפוטנציאל של הרווח מהדוכן ולעתים אף המוניטין של החברה בקרב שאר בעלי העסקים האחרים והלקוחות.
תצוגה לתערוכות - עמדות תצוגה חזי קד"מ - שירות מקיף למציגים בתערוכות.