איך לגרום ללקוחות ללכת ולספר על העסק שלך לאחרים?
הסטטיסטיקה מראה לנו ש:
? לקוח מרוצה יספר על העסק שלך ל 3 אנשים.
? לקוח לא מרוצה יספר על העסק שלך ל 10 אנשים.
לכן, אני ממליץ לך להשקיע בלקוחות הקיימים, ולהפתיע אותם כל הזמן מחדש:
אז איך עושים את זה:
? אפקט ה WOW - אתה כבעל עסק המציע פתרון ללקוח שלך צריך לוודא כי הפתרון שלך יביא ללקוח את התוצאות שהוא רוצה.
לקוח מרוצה ייהנה מהמוצר שלך ויספר לחברים שלו.
אם הלקוח שלנו, ירכוש אתר אינטרנט, ואנו נעשה את העבודה הכי טובה עבורו, כזו שתגרום לכך שלקוחות יכנסו לאתר שלו ויפנו אליו, אזי הלקוח שלנו הרוויח הרבה מהעסקה איתנו.
? פעילויות שיגרמו ללקוחות שלך לצאת עם חיוך :
1. צור עימם קשר כמה ימים לאחר שרכשו ווודא כיצד הם מרוצים מהמוצר.
2. שלח להם "ברכת שנה טובה ".
3. ברך אותם ביום ההולדת שלהם.
4. תן הטבות ומבצעים ללקוחות הקיימים שלך.
? התאם ללקוח שלך פתרון ואל תמכור מוצר:
כאשר אתה תופר ללקוח שלך את הפתרון המתאים עבורו, אתה בעצם, תופר חליפה ללקוח שלך, שתתאים בדיוק לצרכים . הלקוח יקבל ממך את המוצר שהכי מתאים עבורו ואת הפתרון שיענה לבעיות או לדרישות שלו.
כך יצרת לקוח שבע רצון וביצעת מכירה "איכותית".
מתי הלקוח לא יהיה מרוצה:
? כשתמכור לו מוצר שלא מתאים לצרכים שלו? לדוגמא, אם תמכור לו ,בדוגמא שלנו אתר אינטרנט מסחרי בעוד הלקוח שלנו צריך אתר תדמיתי? יצרת כאן מכירה לא מוצלחת ושאינה מתאימה ללקוח שלנו.
שירות מעל ומעבר ללקוחות חוזרים:
? יש לך לקוחות חוזרים, הרוכשים אצלך על בסיס קבוע או תקופתי?
אם כן, הפתע אותם כל פעם מחדש? צור איתם קשר על בסיס קבוע והזמן אותם לרכוש דרך הטלפון,שליח או הדעה למשרד או החהות..
נניח ויש לך מוסך, אתה יכול בקלות ליצור קשר עם כל לקוחותיך, מייד לפני שהם צריכים את הטיפול הבא?.
רוצה לדעת עוד על ייעוץ עסקי? מעוניין בייעוץ עסקי שיביא עבורך תוצאות?
אתה מוזמן ליצור קשר לפגישת ייעוץ חינם
הסטטיסטיקה מראה לנו ש:
? לקוח מרוצה יספר על העסק שלך ל 3 אנשים.
? לקוח לא מרוצה יספר על העסק שלך ל 10 אנשים.
לכן, אני ממליץ לך להשקיע בלקוחות הקיימים, ולהפתיע אותם כל הזמן מחדש:
אז איך עושים את זה:
? אפקט ה WOW - אתה כבעל עסק המציע פתרון ללקוח שלך צריך לוודא כי הפתרון שלך יביא ללקוח את התוצאות שהוא רוצה.
לקוח מרוצה ייהנה מהמוצר שלך ויספר לחברים שלו.
אם הלקוח שלנו, ירכוש אתר אינטרנט, ואנו נעשה את העבודה הכי טובה עבורו, כזו שתגרום לכך שלקוחות יכנסו לאתר שלו ויפנו אליו, אזי הלקוח שלנו הרוויח הרבה מהעסקה איתנו.
? פעילויות שיגרמו ללקוחות שלך לצאת עם חיוך :
1. צור עימם קשר כמה ימים לאחר שרכשו ווודא כיצד הם מרוצים מהמוצר.
2. שלח להם "ברכת שנה טובה ".
3. ברך אותם ביום ההולדת שלהם.
4. תן הטבות ומבצעים ללקוחות הקיימים שלך.
? התאם ללקוח שלך פתרון ואל תמכור מוצר:
כאשר אתה תופר ללקוח שלך את הפתרון המתאים עבורו, אתה בעצם, תופר חליפה ללקוח שלך, שתתאים בדיוק לצרכים . הלקוח יקבל ממך את המוצר שהכי מתאים עבורו ואת הפתרון שיענה לבעיות או לדרישות שלו.
כך יצרת לקוח שבע רצון וביצעת מכירה "איכותית".
מתי הלקוח לא יהיה מרוצה:
? כשתמכור לו מוצר שלא מתאים לצרכים שלו? לדוגמא, אם תמכור לו ,בדוגמא שלנו אתר אינטרנט מסחרי בעוד הלקוח שלנו צריך אתר תדמיתי? יצרת כאן מכירה לא מוצלחת ושאינה מתאימה ללקוח שלנו.
שירות מעל ומעבר ללקוחות חוזרים:
? יש לך לקוחות חוזרים, הרוכשים אצלך על בסיס קבוע או תקופתי?
אם כן, הפתע אותם כל פעם מחדש? צור איתם קשר על בסיס קבוע והזמן אותם לרכוש דרך הטלפון,שליח או הדעה למשרד או החהות..
נניח ויש לך מוסך, אתה יכול בקלות ליצור קשר עם כל לקוחותיך, מייד לפני שהם צריכים את הטיפול הבא?.
רוצה לדעת עוד על ייעוץ עסקי? מעוניין בייעוץ עסקי שיביא עבורך תוצאות?
אתה מוזמן ליצור קשר לפגישת ייעוץ חינם