חברת ITCTECH פיתחה מערכות מתקדמות ביותר בתחום השימוש היעיל בין מערכות הטלפוניה והמיחשוב בחברה (CTI).
עבודה עם מערכות ITC השונות הוכיחו ROI גבוה - חיסכון כספי, הגדלת נפח הפעילות והמכירות והתייעלות אירגונית מהותית
לאחרונה יצאה החברה עם קונטקט סנטר חדשני גם ברמה העצובית הקרוי בשם פאזל .
כשמו כן הוא. פאזל - קול סנטר -בהרכבה עצמית. מנהל הנכנס למערכת יכול לבנות בהנאה רבה באמצעות גרירה של חלונות, פאזל מושלם של המוקד או המוקדים שהוא מעוניין לצפות בהם.
הקונטקט סנטר יכול לחלוש על כמות בלתי מוגבלת של מוקדים ומרכזיות, והמנהל, כמו ילד בגן ,המשחק בהנאה רבה
מרכיב לעצמו , באמצעות גרירת החלקים ,את כל מה שהוא רוצה לראות במוקד: טבלאות וגרפים דינמאיים שלהם הוא יכול לקרוא בשמות שונים. כל החלונות הנגררים הופכים להיות תמונת מצרף של הקול סנטר.
מחר תרצה משהו אחר? בבקשה ! מיד תוכל לבנות לך את המסך שתרצה, בלי מפתחים, בלי הוצאות מיותרות ושמחה.
כלי עוצמתי לכל עסק ומיועד לכל משתמש המטפל ביותר מ 20 שיחות טלפון ביום.
המערכת מתאימה למגוון מרכזיות להלן: מרכזיות פנסוניק, מרכזיות LG מרכזיות אוויה, מרכזיות סיסקו , מרכזיות קורל, מרכזיות נורטל, מרכזיות טלרד ועוד
כל שכן, ITC מוכרת את ה פאזל שלה כלולה כבר בתוך מרכזית IP שלה בשם : SMART BUSINESS.
כיום בעזרת הקונטקט סנטר "פאזל " של ITC כל עסק יוכל להרשות לעצמו מערכת מוקד לשיחות יוצאות ונכנסות
לבקרה בזמן אמת על תהליכי העבודה השוטפים בניהול, בשירות, בשיווק, במכירות.
עסקים שכבר יש ברשותם מרכזיה מוזמנים לפנות ל ITCTECH כדי להתנסות ב"פאזל".
מעבר לכך, יוכלו לקבל גם ממשקים מתקדמים המסנכרנים את מערכות המחשוב למרכזיה שלהם וכוללים: מערכת
מוקד לשיחות יוצאות ונכנסות, חייגנים אישיים וחייגנים אוטומטים, ניהול קבוצות אישיות לחיוג
וכלל ארגוניות, הסטוריה אישית וכלל ארגונית, לרבות התחברות למערכת הענן
SUPERVISION BI - המספקת דוחות בינה עסקית על ההתנהגות העסקית של העובדים
בארגון וניתוח שיחות הטלפון בזמן אמת .
פתרונות ITC נבדלים ממוצרים מתחרים ביכולות רבות כגון:
· שליטה ישירה במרכזיות האירגון הקיימות וקבלת מידע מלא בזמן אמת על כל פעולות המרכזיה
בשילוב עם מידע מבסיסי נתונים שונים באירגון.
· דיווח והצגה גרפית + התרעות על כשלים, צוארי בקבוק, רמת שירות ויעילות הביצועים של עבודת החברה/האירגון.
· ישומיים שונים המופעלים ממערכות IT על מרכזיות מסוגים שונים - לייעול ושיפור תהליכי העבודה.
· יכולת שליטה והפעלת תהליכים הקשורים באבטחה והגנה על מרכזיות מפני ביצוע הונאות וגניבת שיחות.
Daria Aharoni