תערוכות הן אחת מהאפשרויות הרבות של חברה להתפרסם ולהשיג לקוחות חדשים. בעזרת מתקני תצוגה לתערוכות החברות יכולות להציג את המוצרים שאותם הן מציעות בצורה ברורה, פשוטה ונוחה ללקוח. האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות - חברה סלולרית יכולה להציג את כלל המכשירים החדשים בשוק ואת האפשרויות החדשות, חברה לייצור מסכים מציגה בקלות את איכות הצפייה וכן הלאה, הרשימה לא נגמרת.
לא כל יום יש תערוכה
נכון, לא בכל יום ואפילו לא בכל שבוע תיהיה לחברה תערוכה. אבל לא משנה באיזו תדירות תמיד מתקני תצוגה לתערוכות ישפרו משמעותית את סיכויי החברה המדוברת להשיג לקוחות חדשים. כאשר יש אירועים של פעם בכמה זמן יש לחברה את ההזדמנות ומספיק זמן כדי לחשוב על רעיון מדליק ומושך לתצוגה המגיעה. ככל שהמתקן יהיה יותר מעניין ויגיעו אליו יותר לקוחות, גם אם לא יהיה קשר ממש ישיר בין רעיון המתקן לחברה עצמה, מספיק קשר קטן כדי להדליק את הלקוח ולגרום להתעניין, ולאחר מכן לקנות את מוצרי החברה.
איזה מתקני תצוגה לתערוכות קיימים בכלל?
ממש לא מעט, האפשרויות נרחבות. חברה המתמחה בסוגי אוכל שונים יכולה להציע טעימות ומוצרים קטנים בזול, שיעשו חשק ללקוח לרכוש כמות גדולה יותר. חברות מחשבים ומכשירים שונים וטכנולוגיים יכולה להציע משחק מדליק ומהנה שישבה את לב המשחקים - וגם את לב הצופין במשחק, כך שבלי שנשים לב הדוכן יהיה כבר מפוצץ בלקוחות.
מה יוצא להם מזה, הם מבזבזים המון כסף
החברות הגדולות מרוויחות מיליונים וגם מיליארדים, אחת הדרכים הכי טובות להשתמש בכסף היא למטרות פרסום. ככל שהפרסום יותר מושקע ומבטיח, ככה גם יש יותר סיכוי שיגיעו לקוחות חדשים. חברת קוקה קולה למשל, עושה מידי שנה פסטיבל לצעירים במחיר מצחיק, ההנאה של הצעירים והחוויה הטובה שלהם גורמת לכך שגם בצורה של פה לאוזן וגם מבחינת התקשורת, השם קוקה קולה נכנס לאנשים לראש. לצעירים החוויה הכיפית מתחברת לשתיית קולה והם יקנו עוד, וכמובן שעל מנת להיכנס לאירוע צריך כמות של פקקי שתייה (אז נקנה). לכן כל רעיון הפרסום ו'בזבוז' הכסף, למעשה מכניס יותר משחשבתם.
כדאי ללכת לתערוכה
לכל אחד יש חשק לתערוכות. בתערוכות מה שחשוב זה למשוך את הלקוח והחברות יעשו הרבה על מנת להשיג את המטרה הזאת. תערוכות זה המקום המושלם לקבל הנחות משמעותיות, מבצעים חסרי תקדים, מוצרים אקסקלוסיביים לפני שהם יוצאים לשוק במחירים אחרים לגמרי. מעבר להנחות זאת גם הזדמנות לקבל מתנות, יעשו הכל כדי למשוך את עיני הלקוח ואת כספו, אז למה מחכים, מתי התערוכה הבאה?
תצוגה לתערוכות - עמדות תצוגה חזי קד"מ - שירות מקיף למציגים בתערוכות.