דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצה חמה לפני קניית דלת פלדה 

מאת    [ 17/07/2012 ]

מילים במאמר: 652   [ נצפה 2881 פעמים ]

 על מחירי דלתות הפלדה בארץ .

דלתות  הפלדה משמשות עבורנו כפתח הכניסה והיציאה מהבית ואליו, מהחדרים  הפנמיים  והחוצה או מכל בניין לובי  או חצר . מבחינה זו, לדלתות, כולל לדלתות הבית, ישנו תפקיד עיקרי  – הן מאפשרות לנו להיכנס לחללים תחומים והן גם שומרות על אותם חללים מפני כניסה של אלה שאינם רצויים ונדחים על ידי בעל המקום . בהקשר זה, לדלתות הפלדה  לבית ישנה חשיבות מכרעת; שכן, הבית מהווה עבורנו חלל אינטימי ואישי, בו אנו חשים מוגנים ובטחוים מכל מקום פתוח אחר   מפני הסכנות העורבות בחוץ. מסיבה זו, חשוב ביותר כי דלתות הבית יהיו חזקות וחסינות מספיק, וישרו תחושה של ביטחון פנימית  ותהיה אתגר לגנב החפץ לבצע זממו באופן מהיר. בנוסף לכך, לכל הדלתות ובייחוד לדלתות הכניסה ישנו היום גם תפקיד אסתטי חשוב וזאת הסיבה שכיום שוק דלתות הפלדה גולש לפלח שוק של דלתות פלדה מעוצבות בשילוב חלונות  ועיטורים שונים  . כל אלה הם גורמים חשובים המשפיעים באופן ישיר ועקיף על מחירי דלתות. בעיקרון שלת פלדה ללא חלון תמיד תהיה בטוחה יותר מדלת ללא חלון .

השוואת מחירי דלתות –   ע"פ  היצע וביקוש

היום ההיצע הקיים בשוק הדלתות הוא עצום ביותר, והתחרות רבה מדינתו הקטנה אינה מרובה באוכלוסיה תואמת ולכן שוק זה  אכזרי ביותר ומרווח רווחים מאוד קטנים   ואומנם בשנים האחרונות  4 חברות  בענף דלתות הפלדה פשטו רגל  ובין השאר גם החברה בעלת המותג החזק ביותר בשוק אשר פשטה רגל בשנת 2008  והחליפה  בעלים  . מסיבה זו, במסגרת השוואת מחירי דלתות ניתן למצוא פערי מחירים גדולים בין דלתות ייעודיות שונות, העשויים להגיע אפילו לכמה אלפי שקלים ויותר. להבדלי מחירים אלה ישנם מספר יתרונות; בשוק מתפתח ודינאמי שכזה, התחרות בין החברות המייצרות והמשווקות גדלה, ובהתאם לכך יורד המחיר ומתרבים המבצעים. בנוסף לכך, כמעט כל אחד יכול למצוא את הדלת המתאימה ביותר לצרכיו ולתקציב העומד לרשותו. עם זאת, חשוב ביותר לזכור, כי לטווח ארוך התפשרות על האיכות לטובת מחיר זול מהממוצע איננה מומלצת, בייחוד כאשר מדובר בדלתות כניסה. שכן, לדלתות אלה ישנו תפקיד בטיחותי, והן צריכות להיות חזקות ומוגנות מספיק. כמו כן, חיסכון לטווח הקצר, בעת הקנייה, אפילו בתחום דלתות פנים מחירים, לרוב מסתבר כבלתי רווחי לאורך זמן. שכן, אורך חייהן של דלתות מחומרי גלם שאינם חזקים מספיק או שאינן עשויות בהתאם לתקנים מחמירים, הוא קצר ביותר, לעומת דלתות איכותיות. מסיבה זו, מומלץ לערוך השוואת מחירי דלתות בהתאם לקריטריונים שונים, ולבחור בדלת איכותית במחיר הוגן . בשוק זה יש חברות אשר  משווקות בלבד דלתות פלדה ולא מייצרות כלל ! ומבצעות "חיבור" למוצר בטחוני ובטחותי  ומשווקות אותו לפעמים בפער של 20% למחיר. תמיד אני אומר וממליץ ללקוח הבוחר לרכוש דלת פלדה- תתקשר בשעת חצות למספר חברות  ובדוק מי מהן זמינה בזמן "יבש"   תהיה תמיד לצידך בזמן "רטוב"    ובזמן אמת      לא להתפתה למחירים זולים! תמיד הזול -יקר!.

מחירון דלתות – פרמטרים חשובים שעלכם לקחת בחשבון  לפני רכישת הדלת

היום נקבעים מחירי דלתות ביחס למספר פרמטרים חשובים  ומרכזיים:  ולהלן חלק מהן • חומרי הגלם , יבוא חלק מהמוצרים,עלות העובד,מיקום המפעל (אזור פיתוח מעודף)  סוג הצילינדר,סוג המשקוף,גוון הדלת,עובי הפח,מילוי הדלת, ועוד ועוד.. – אחד הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על מחירון דלתות הוא חומר הגלם ממנו הן עשויות. שכן, החומרים מהן עשויות הדלתות משפיעים מאוד על עמידותן ועל בטיחותן מהו עובי הפלדה? מהי שיטת הגלוון?מהי תקופת האחריות?על מה האחריות?.מחירי דלתות  הפלדה המעוצבות  נעים לרוב בין 5000ש"ח ל-11,500 ש"ח ביחס למשתנים, כדוגמת מילוי, איכות ועיצוב כנף אחת,כנף וחצי או דו-כנפית    . ישנן גם דלתות הנעשות באמצעות שילוב של מספר חומרים, המשפיעים על חוסנן וגם על המראה שלהן.  • עיצוב – פרמטר נוסף המשפיע על מחירון דלתות הוא, כמובן, נושא העיצוב. בהקשר זה, ככל שעיצוב הדלת הוא מיוחד ויוקרתי יותר, כך גם עולה מחירה. לדוגמה, שילוב של זכוכית מיוחדת בשילוב פסי ניקל מרהיבים , שנעשתה בעבודת יד ובביצוע מיוחד על ידי צוות המפעל  מייקרים את מחירי הדלתות. • מערכת נעילה – תפקידה של מערכת הנעילה היא להפוך את הדלת לחסינה יותר בפני פריצות ופגיעות. ככל שמערכת נעילה זו היא יותר מורכבת ויותר משוכללת, כך גם עולה מחירה של הדלת. תמיד  תלמדו לבחור נכון  זה לבחור חכם   דלת  או דלת מעוצבת  אינה פלדלת  אבל מרהיבה ממנה

תודה מיוחדת למר ברק שקד  על ליקוט  חלק  הדברים בעבור כתבה זו

אבי טלמור משורר ומעצב דלתות לבית הישראלי


אס דלתות מעוצבות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב