תוכנה לניהול קריאות
תוכנה לניהול קריאות תוכל לבצע עבורכם סדר בכל קריאות השרות שאתם מקבלים ותעלה את תפוקת העבודה של העסק שלכם!
כיצד תוכנה כזו לעזור לכם לשפר את השרות שלכם, ומהם התכונות הנדרשות מתוכנה לניהול קריאות?
במאמר זה אנסה לענות על מספר שאלות נפוצות אצל עסקים המעוניינים למחשב את מערך קריאות השרות שלהם.
תוכנה לניהול קריאות - מהם תחומי הפעילות שלה?
תוכנה לניהול קריאות היא תוכנה אשר תקיף את כל תחום הפעילות שלכם בתור נותני שירות. אם אתם ארגון שמקבל פניות מסוימות, מן הסתם אתם מקבלים קריאות שרות במשך כל שעות הפעילות שלכם. על מנת לנהל את הקריאות הללו כמו שצריך, אתם צריכים תוכנה לניהול קריאות שתעשה סדר בכל הנתונים, ותאפשר לכם לבצע ניהול חכם יותר, בלי שצריך להשגיח בכל רגע על הנעשה במשרד.
כיצד תוכל תוכנה לניהול קריאות לשפר את הסדר והארגון אצלי בחברה?
מרגע שתתקינו במשרד שלכם תוכנה כזו, תוכלו להעביר את כל התהליך של קבלת, ניהול וטיפול בקריאה דרך המחשב שלכם. תוכלו להזין את הקריאה, לבדוק מי פנוי לטפל בה כרגע, איזה איש מקצוע הולך לטפל בקריאה, ומה יהיה הזמן שבו הקריאה תטופל - כולל כמובן זמן תגובה מקסימלי.
תוכנה לניהול קריאות תוכל גם להגיד לכם מי פנוי בתאריך מסוים לטיפול בקריאה, על מנת שתתכננו מערכת תורנויות חכמה יותר. כמו כן, התוכנה יכולה להיות מותקנת ברשת הפנימית של הארגון, על מנת שמספר אנשים יהיו מחוברים למאגר הנתונים של התוכנה, ויהיו מסונכרנים אחד עם השני.
איזו תועלת אוכל להפיק מאת תוכנה לניהול קריאות?
אם תרצו לדעת מהי כמות הקריאות שנענו, לדוגמא, בחודשיים האחרונים, ואילו קריאות קיבלו טיפול מלא, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל תוכנה לניהול קריאות ולהפקיד את הדוח המבוקש. מיד תראו אילו קריאות טופלו מיידית ואילו קריאות התעכבו. כמו כן תוכלו לראות מי מהעובדים נענה לקריאות בצורה מהירה יותר ומי נתן טיפול מקצועי יותר. כך תוכלו לשפר את תפוקת העובדים ולהפיק לקחים מקריאות שלא טופלו בצורה הנכונה. היתרון המשמעותי עבורכם הינו שאינכם צריכים לבצע מעקב בכל רגע ולבדוק מה קורה בעסק אלא תוכלו בעזרת התוכנה לקבל תמונת מצב אמיתית ועדכנית בכל רגע נתון.
ואם לא מצאתי תוכנה לניהול קריאות המתאימה לי?
אם לא מצאת תוכנה המתאימה לך בדיוק, תמיד פתוחה עבורך הדרך לחפש בית תוכנה אשר יכתוב לך במיוחד תוכנה המתאימה לצרכים שלך. היום, כאשר מדובר על בניה של תוכנה לניהול קריאות, מדובר בדרך כלל על בניה אשר מבוססת על יישומי אקסס ואקסל. כך אפשר להתאים עבורכם את התוכנה כמו כפפה ליד, ואתם יכולים לנהל את הקריאות באופן שנוח לכם, על פי תחום העיסוק המקצועי שלכם.
לקבלת פרטים עבור תוכנה לניהול קריאות תוכל לפנות לאלי ברון 03-7411850
הכותב, אלי ברון, הינו מומחה בעל נסיון של 20 שנה בתחום פיתוח תוכנה וניתוח מערכות מידע. בעל חברת תוכנה TDU בע"מ ל-פיתוח תוכנות לפי דרישה. פיתח בהצלחה מאות מערכות תוכנה לחברות, עסקים וארגונים בתחומים רבים. טל': 03-7411850 או נייד 054-5917847