לאחר שבחרת את המילים שהתאימו כמו כפפה ליד באתר שלך, אתה צריך להתמקד במושג שנקרא אופטימיזציה של דף. אופטימיזציה של דף זה מה שאתה עושה באתר שלך במטרה לשפר את הדירוג האורגני שלך. החדשות הטובות הם שלאורך שנים של מחקר וניסויים זיהיתי את הפקטור החשוב ביותר על מנת לשפר הדירוג האורגני של האתר שלך.
ישנם סוגים שונים של פקטורים להתחשב בהם שאתה עושה אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלך.
מצאתי לא פחות משלושה פקטורים שיש להם משמעות גדולה מאחרים שמתאימים אותם בקורלציה לדירוג של מנועי החיפוש, ליתר דיוק, מטה תגים, מבנה כתובת האינטרנט ומהירות העלאת הדף לכולם יש אימפקט מידי על מנוע החיפוש למילים מסוימות או לביטוים מסוימים.
מטה תגים חשובים מאוד לדירוג האתר מכיוון שהם מספקים את המידע הבסיסי לרובוטים של מנועי החיפוש. מטה תגים צריכים להיות בפורמט מדויק על מנת להגדיל את הדירוג של מנועי החיפוש. המחקר שלי מראה שמטה תגים לבדם אינם יכולים לשפר בצורה דרסטית את הדירוג שלך. אני מאמין שצריכים להשתמש במטה תגים על מנת לוודא אספקטים אחרים של אתר האינטרנט שלך וכדי לגרום למשתמשים להקליק דרך התוצאות של מנועי החיפוש.
המטה תגיות שמותאמות בצורה הטובה ביותר אמורות לכלול את מילות המפתח שאתה מנסה למטב. מומלץ מאוד שהגודל של המטה תגיות יכלול 60 תווים או פחות מכיוון שזה המגבלה של מנוע החיפוש של גוגל. המטה תגית השנייה היא תגית התיאור שמוגבלת ל150 תווים או פחות ואמורה לכלול את מילת המפתח שלך פעמים בלבד.
המטה תגית האחרונה שראויה לתיאור היא תגית מילת המפתח. דווקא ריבוי מילות מפתח שמוטמעות בצורה לא נכונה יכול דווקא לפגוע בדירוג שלך במנוע החיפוש. כשאתה משתמש בתגית של מילת החיפוש רצוי שתתמקד רק ב-12 המילים הכי חשובות שמחפשים בהתייחס לנושא האתר אותו אתה רוצה לשווק - מנועי חיפוש חייבים לדעת שאתה אתר לגיטימי וראוי לדרוג גבוה. מומלץ שתכלול בעיקר את מילות המפתח שבאמת משנות. אתה גם יכול לראות אילו אתרים נמצאים במקומות הגבוהים ביותר ולקחת דוגמה ממילות המפתח שלהם כול עוד הם מופיעות באתר שלך.
ברגע שיש לך את המטה תגיות בתוך הקוד של האתר שלך זה הזמן להתמקד על הפקטור הבא באופטימיזציה, זמן הטעינה של האתר. זמן הטעינה של האתר שלך מאוד משמעותי לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים. לא רק שהאתר שלך צריך להיות בנוי בצורה הנכונה אלא שהם גם חייב לעלות במהירות. אתר שעולה בצורה מהירה מגביר את האטרקטיביות שלו בעיני הגולש וגורם לחוויות גלישה טובה יותר. מנועי חיפוש כמו גוגל מצ'פרים אתרים שמספקים את האינפורמציה הנכונה במהירות לדפדפנים השונים. חשוב שתצמצם למינימום את זמן התגובה של האתר על מנת לגרום לחוויה מצוינת ללקוח הקצה שלך ? הגולש.
הפקטור השלישי ואחד החשובים ביותר הוא מבנה ה-URL של האתר שלך. זה נכון שהסברה השלטת היא שמילת המפתח שנמצאת בכתובת האתר שלך עוזרת לגוגל למצוא אותך אבל בגדול זה לא פקטור האופטימיזציה היחיד או הכי חשוב שגוגל מתעסקת בו.
ישנים דוגמאות רבות לאתרים שכוללים מילות מפתח בכתובת האתר שלהם ולמרות זאת נמצאים הרבה אחרי אתרים אחרים שלא משתמשים באותה שיטה. המשוואה פה היא פשוטה, אם אתה יכול לקנות דומיין עם מילת המפתח שלך אז אתה ביתרון יחסי אם לא, שקול בחיוב הוספת ספריה או דף באתר שלך שיכלול את מילת המפתח לה אתה רוצה לעשות אופטימיזציה.
דוגמה טובה לכך תהיה www.drive.com/drive מכיוון ששמת את מילת המפתח בצמוד לכתובת האתר הראשית שלך גוגל תוכל למצוא אותו בקלות יחסית. עוד שיטה שיכולה לעבוד היא תת דומיין באתר שלך.
לפני שאתה מתחיל תהליך אופטימיזציה כלשהו אתה חייב לבחון את המטה תגיות, מהירות העלאת האתר ושורת הכתובת של האתר שלך/דף הנחיתה שלך/הבלוג שלך. שלוש השיטות המוזכרות פה הם הכרחיות להצלחה של האתר שלך ולהעלאת המיקום שלך במנוע החיפוש.
איציק עומרי קידום אתרים ותוכן שיווקי חברת Creative Brilliance מילים פשוטות - רעיונות גדולים טל: 054-5205985 www.creativebrilliance.co.il