Mycode הוא קוד אודיו דיגיטלי המוטמע בשידור טלוויזיה, רדיו או בכל מערכת שמע אחרת. אפליקציית Mycode מאפשרת לבעל מכשיר הסמארטפון והטאבלט, לקבל הצעות ערך או תוכן על פי סינונים שונים שהוא קובע. הורדת האפליקציה וקבלת ההצעות היא ללא תשלום ומתבצעת באמצעות הפעלת האפליקציה וקליטה פסיבית של הקוד במכשיר.
Mycode הנה טכנולוגיה מהפכנית בתחום המדיה וצריכת התוכן, מאחר שהיא מרחיבה את המדיה ויוצרת קישור (cross media) בין הטלוויזיה, הרדיו, האינטרנט, הסלולר או כל מדיה קולית אחרת למידע משלים על מסך הסמארטפון או הטאבלט. Mycode יוצרת מערכת יחסים חדשה בין הצרכן לגוף המשדר, כשבאמצעות Mycode יוצר גוף שידור או המפרסם חיבור ישיר ממוקד ואפקטיבי לצרכן; הצרכן, מצדו, מקבל תוכן והצעות ערך ומידע אישי רלוונטי העונה לצרכיו הספציפיים, חינם, באופן אנונימי, מבלי לשנות את הרגלי הצפייה שלו, בשליטה מלאה שלו על קבלת התוכן שלו ומבלי לחדור לפרטיותו.
Mycode היא פטנט חדש בישראל מבין פטנטים חדשניים רבים של חברת WINMORE .
Winmore היא חברת בת של pretesting group האמריקנית - אחת מחברות מחקרי הפרסום הגדולות בארה?ב, העוסקת בפיתוחים טכנולוגיים לקידום המחקר והשיווק.
מדיית הפרסום החדשנית של Mycode מאפשרת העברת הצעות מותאמות תוכן למחזיקי סמארטפונים שהפעילו את האפליקציה בקרבת טלוויזיה, רדיו, מחשב או כל מערכת שמע
חברות שטראוס, סופר-פארם, ריגלי, Avis, וקפה הלל, הן החברות הראשונות, לשתף פעולה עם חברת Winmore האמריקנית, בהשקת המדיה הפרסומית-מכירתית החדשנית של Mycode. במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, הטמיעה Mycode בסרטון פרסומי חדש של היוצר נוי אלוש, קוד אודיו דיגיטלי חדש, הנקלט על ידי הסמארטפון או הטאבלט בזמן שהאפליקציה מופעלת. במהלך הצפייה בסרטון והאזנה לו, ישלחו הטבות צרכניות ישירות למכשיר הנייד, של החברות המשתתפות בסרטון.
לדברי יונתן ברינד, סמנכ?ל שיווק בחברת Winmore, מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם החברות המובילות בתחומן, במקביל להשקת האפליקציה בארה"ב. לדבריו, משמעות אפליקציית Mycode הינה מהפכה בתחום הפרסום, מאחר שהיא מרחיבה את המדיה הפרסומית ויוצרת קישור (cross media) בין הטלוויזיה, הרדיו, האינטרנט, הסלולר או כל מדיה קולית אחרת. לדברי ברינד, באמצעות Mycode מגיע המפרסם לצרכן באופן ישיר וממוקד; הצרכן, מצדו, מרוויח הצעות ערך ומידע רלוונטי.
Mycode הוא קוד אודיו דיגיטלי המוטמע בשידור טלוויזיה, רדיו או בכל מערכת שמע אחרת. הקוד מאפשר לבעל המכשיר לקבל הצעות ערך או תוכן, על פי סינונים שונים שהוא קובע. הורדת האפליקציה וקבלת ההצעות היא ללא תשלום ומתבצעת באמצעות הפעלת האפליקציה וקליטה פסיבית של הקוד במכשיר.
Mycode היא סנונית ראשונה בקטגוריית מדיה חדשה המשלבת בין כלי המדיה של הצרכן (טלוויזיה, סמארטפון, מדיה חברתית). השילוב הייחודי מהווה שינוי מהותי ופריצת גבולות של תחום הפרסום, כפי שאנו מכירים אותו היום.
לצפייה בסרטון:
http://www.youtube.com/watch?v=x1mHfnpz5F4
לניאדו תקשורת ויחסי ציבור http://www.laniado.co.il/