דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למכור את הדירה במהירות ובקלות חלק 1 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2764 פעמים ]

קניה ומכירת דירה הינה הרכישה היקרה ביותר שרוב האנשים עושים בימי חייהם, שיפור באחוזים בודדים בביצוע העיסקה יכול להתבטא בעשרות אלפי שקלים, שהם שווי ערך  למספר לא קטן של חודשי עבודה, לעיתים שנות עבודה של שכירים.

המאמר יציג מספר עצות כיצד למכור את דירתכם ביעילות ובמהירות ולמקסם את המחיר.

מודיעין מהשטח – לפני שנפרסם את המודעה ונדרוש על הדירה מחיר כלשהו, חשוב שנכיר את שוק הדירות באזורנו, אילו דירות נוספות מתפרסמות כעת, מה המחירים שדורשים עליהם בעליהן, מה מצבן, האם הדירה שלנו יחודית במשהו לעומת כל השאר. כדאי מאד ללכת ולבקר בדירות המוצעות למכירה, כקונים ולהתרשם ממראה עיניים על מצב הדירה, מצב הבניין, תוספות או כל גורם אחר שמשפיע על איכות הדירה ובמה דירתכם עדיפה או נחותה מהדירות הללו.

כדאי גם לבדוק מה מציעים הקבלנים באזור, ומה האלטרנטיבה של הקונים לגבי דירות חדשות. לאחר מכן תוכלו למצב את דירתכם לעומת המתחרים ולדעת במה אתם עדיפים ולבקש את המחיר הנכון.

קביעת המחיר – אם הגעתם למסקנה שבעלי כל הדירות הדומות לשלכם מבקשים 800,000 ש"ח אם תבקשו 790,000 ש"ח כבר תהיו יותר אטרקטיביים מהם. מן הסתם הם ירדו במחיר בעת המו"מ, וגם אתם,אבל פחות. לעומת זאת יש סיכוי גדול יותר שיגיעו אליכם קודם ואתם תמכרו לפניהם.

מקום נוסף שמומלץ לבדוק הוא אתר רשות המיסים, שם מדווחות עסקאות שבוצעו בפועל, לא מחירי הפתיחה שדורשים בעלי הדירות, כך תוכלו לבדוק אלו עסקאות בוצעו באזורכם בשבועות/חודשים האחרונים.

לרוב בני האדם יש נטייה טבעית להפריז בערכם של הדברים השייכים להם, בעיקר מסיבות אמוציונאליות, ברור הרי שהדירה שבה גידלת את שלושת ילדיך היא בעלת ערך מיוחד (אבל רק עבורך !!) חשוב שנדע מה המחיר האמיתי של נכסים דומים בשוק ובאיזה מחירים הם באמת נמכרים, אחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו "מתייבשים" ואם גם יש לנו כורח מציאות אמיתי למכור, אנו עלולים למכור עוד מתחת למחיר השוק.

פרסום המודעה – את הדירה נוכל לפרסם באחד מלוחות המודעות האינטרנטיים החינמיים או שבתשלום, או במקומון, בשיטה הישנה והטובה. לפרסום המודעה יש מטרה אחת בלבד, לגרום לקונה הפוטנציאלי להרים את הטלפון ולהתקשר אלינו.

המודעה צריכה לבדל את עצמנו מכל שאר המודעות ולגרום לקונה להרים את הטלפון אלינו, כותרת מסוג "הדירה הכי יפה ברמת אביב" תצליח למשוך תשומת לב יותר מ"דירת 4 חדרים ברמת אביב"ברגע שהקונה הפוטנציאלי התקשר המודעה סיימה את חלקה בתהליך.

 

בשבוע הבא בהמשך המאמר מה להגיד בטלפון, איך להציג את הדירה ועוד

 

רוצים להיות שכירים וטייקונים?                  – לחצו כאן

לקבלת טיפים  בחינם בנושא השכרת הדירה   – לחצו כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב