קצב חיים שלנו היום הוא מסחרר והכל מתבצע מהר ככל האפשר.המהירות נובעת בין היתר כתוצאה של מחשוב ואוטומציה הנהוגים בזמננו.
לכן כשאנחנו הקמנו עסק מחפשים לקוחות אף אחד לא יבוא אלינו לעסק על ההתחלה באופן "פיזי" אלא הלקוחות ייצרו אתנו קשר טלפוני ויבקשו כרטיסי ביקור . לכן מה מי שיוצר רושם הראשוני על העסק שלנו זה כרטיס ביקור. הכרטיס ביקור הוא עוזר ללקוח להחליט האם ליצור קשר עם העסק או לא. במקרה כזה הדברים שכאילו נחשבים כ"קטנים" כמו סוג הנייר,סגנון העיצוב,תיאור פעולותיו של העסק,צורת הדפוס שעל הכרטיס וכו' אבל הדברים הקטנים הללו קובעים האם לעסק יהיה פעילות או לא.
לכן כל בעל העסק קודם כל צריך להשקיע בכרטיס ביקור שלו כדי שהכרטיס "ימשוך עין" של הלקוחות. הכרטיס צריך לשדר ללקוח שהעסק הוא יציב,מודרני, יעיל ואמין. העצוב צריך להיות מרשים כדי להראות שלעסק יש הרבה פוטנציאל. כרטיסי ביקור שהוא נראה מושקע, מראה ללקוח על יכולות הכלכליות של העסק.כרטיס צריך להדגיש את הצדדים החזקים של העסק
רק באופן כזה העסק יוכל למשוך את הלקוחות.
כשאנחנו נותנים את כרטיס הביקור שלנו אנחנו נותנים את הפרטים האישיים שלנו ללקוח וגורמים לו להבין שיש כאן קירבה גדולה יותר ושאנחנו אכן ע"י כרטיס הביקור מעוניינים ביצירת הקשר איתו.
חשוב מאוד שהכרטיס יהיה מסודר ונעים לעין.עומס יתר של הפרטים יוצר "בלגן" שהלקוח יכול להבין מימינו ומשמאלו.הטעות הנפוצה היא שבעל העסק מעמיס על צד אחד של הכרטיס גם את הלוגו וגם חומר שיווקי וגם פרטים האישיים שלו ומספר טלפון וזה יוצר ערבוביה של שני התחומים ולקוח פשוט לא מבין כלום מזה.
לכן העצה היא לעשות כרטיס דו צדדי שבצד אחד יהיה לוגו חומר השיווקי ובצד שני יהיה פרטים אישיים ומספר טלפון של בעל העסק. כך כרטיס יהיה מסודר ויפה לעין. הטעות הנוספת היא שהמעצב מכניס לכרטיס יותר מדי עיצובים וזה באה על חשבון של הדברים אחרים.
חשוב לזכור כרטיסי נביקור הם הפנים של העסק שלנו וככאלה מומלץ שיראו טוב, אפילו טוב מאד. הבחירה של הלקוח ברב המקרים היא בחירה פסיכולוגית או סמנטית זאת אומרת שאם הלקוח הפוטנציאלי של העסק הוא לא לקוח שמכיר את העסק הוא יבחר לקבל את השירות או המוצר ממי שנראה הכי טוב והכי מקצועי.
מקווים שתהנו מהשימוש באתר יוקליק ליצירת כרטיסי ביקור ומשלושת השלבים הפשוטים שלנו.
כמו כן אנו מצרפים קישור לסירטון ההדרכה כיצד לעצב כרטיסי ביקור במערכת יוקליק. סרטון הדרכה