בעולם הטכנולוגי המתפתח של היום, החשיבות של נראות האתר שלכם ברשת היא מכרעת ומהווה את הרושם הראשוני שמקבלים לקוחות פוטנציאליים שלכם. הרושם הזה מתבסס על עיצוב (מראה האתר), ממשק משתמש (נוחות השימוש והניווט באתר) והתוכן (הטקסטים והשפה הוויזואלית, והרלוונטיות שלהם למסר שלכם ולצרכי הגולש). אסור לכם לפספס את הרושם הראשוני הזה. אנו מתמחים בעיצוב אתרים ייחודיים, יפים ושימושיים מאוד, תוך התבססות על הצרכים השיווקיים והעסקיים של הלקוח – שמשאירים רושם ראשוני ברור, ייחודי ואחד כזה שיזכרו.
אנחנו מעצבים ובונים סוגים שונים של אתרי אינטרנט בהתאמה אישית לכל לקוח.
סטודיו לעיצוב ובניית אתרים, המתמחה ביצירת פתרונות ויזואליים יצירתיים ובבניית אתרים בולטים, אלגנטיים ונוחים מאוד לשימוש, שתפקידם להבדיל בין העסק שלך לבין כלל מתחריך וליצור עבורך יתרון משמעותי בקרב הקהל שלך בעזרת אתר בולט וחזק.
אנחנו מעצבים ובונים סוגים שונים של אתרי אינטרנט בהתאמה אישית לכל לקוח:
• אתרי תדמית לעסקים קטנים ובינוניים
• אתרי פורטפוליו לאמנים ומעצבים
• אתרי תוכן לחברות וארגונים
• עמודי נחיתה מעוצבים
• אתרי קטלוג
• אתרי בוטיק
עיצוב אתרים יפים וקלים לשימוש
תחום האינטרנט נמצא בעליה מתמדת ומתגברת ואיתו גם הצורך שלכם, בעלי האתרים להתקדם איתו.
להתקדם עם האינטרנט משמעו לחשוף את האתר שלכם למספר גדול יותר של גולשים רלוונטים (לקוחות פוטנציאליים) ולהגיע לניצולת מירבית של תנועת הגולשים באתר.
הדגש שלנו הוא על קידום איכותי שיוביל לתוצאות שיחזיקו מעמד לאורך זמן.
ההתחלה היא חלק חשוב ביותר - קביעת מילות החיפוש שלהערכתינו הן הרלוונטיות ביותר עבור האתר.
לאחר שהוחלט באילו ביטויים ייתמקד הקידום, נבצע אופטימיזציית מבנה לאתר ונדאג שיתאים בצורה המיטבית למנועי החיפוש השונים.
בסיום שלב זה נחבר את האתר למערכות שנותנות לנו בקרה ושליטה על האתר: Google webmaster tools ו - Google Analytics. המערכות הללו הן של חינמיות ומומלצות ביותר...
השלב הבא הוא שיפור ממשק המשתמש, בחינת התכנים הקיימים באתר והוספה של מאמרים וכתבות בהתאם ובניית מערך קישורים חיצוניים לאתר. לא סיימנו כאן... כעת נוסיף בלוגים, רישום נרחב באינדקסים, רשתות חברתיות ופרסום ממומן ברשתות רלוונטיות.
השתמש במקסימום שלושה צבעים
רצוי להסיר כל דבר שאינו הכרחי
הלוגו אמור להיות קריא לכל אחד
על הלוגו להיות אלמנט שקל יחסית לזהותו
רצוי לייצר צורה מיוחדת או להשתמש בגופן ייחודי
התעלם לחלוטין ממה שקרובי משפחה יאמרו לך עליו
קבל חוות דעת מיותר משלושה אנשים (ובדוק שלא יהיו אלה קרובי משפחתך...)
אל תשתמש באלמנטים מתוך לוגואים קיימים ומוכרים בעולם
אל תשמש בתמונה שרכשת בבנק תמונות ובוודאי לא בClipart
על הלוגו להראות טוב גם בשחור/ לבן
וודא שהלוגו נראה טוב גם בצבעים מנוגדים
וודא שהלוגו נראה טוב גם כאשר משנים את הגודל שלו
אם ללוגו יש גם אייקון, בנוסף לטקסט, מקם אותם כך שכל אלמנט יחמיא לשני
הימנע מאופנות לוגו חולפות. נסה להקים לוגו חסין אופנה וזמן
הימנע מאפקטים מיוחדים, כדוגמת: Gradients, צל, Reflection ותאורה.
בנה את הלוגו כך שיתאים למסגרת כלשהי, במידת האפשר. הימנע ממסגרת מעורפלת
הימנע מאלמנטים מורכבים מידי
חשוב על המקומות ועל הצורות שבהן הלוגו יוצג
הבן שלעולם אין לוגו מושלם
השתמש בקווים חדים לעסקים חדים, קווים רכים לעסקים בעלי אופי רך
ללוגו חייב להיות זיקה כלשהי לתחום שלו ולמה שהוא מייצג
תמונה איננה לוגו
אל תשתמש ביותר משני גופנים
כל רכיב בלוגו אמור להיות מיושר לאחד הצדדים (ימין, שמאל, מרכז, למעלה, למטה)
דע מי הולך לצפות בלוגו, בבוא לתכנן אותו
תמיד בחר בפרקטיות על חדשנות בלוגו
אם שם המותג הינו שם שזוכרים, על השם להיות הלוגו
את הלוגו אמורים לזכור, גם בתמונת ראי
גם חברות "גדולות" זקוקות ללוגו קטן
על כולם לחבב את הלוגו, לא רק אנשים מתוך תעשיית היעד
הלוגו אמור להיות עקבי בפלטפורמות שונות
הלוגו אמור להיות קל לתיאור
השאר את העיצוב פשוט
הלוגו לא אמור להפריע ולמשוך את העין יותר מידי
הלוגו אמור להיות מאוזן ברמה העיצובי
ללמידה עוד איך לשדרג את האתר הקיים, קידום האתר ובניית מותג רשתי מוכר, היכנסו ל - www.mayrosewebs.com