חתונה היא חלום, ערב נוצץ ומיוחד, כמה שעות בלתי נשכחות שעבורו עבדו המון אנשים במיוחד החתן והכלה במשך מספר חודשים... אז אם אתם מתחתנים וחשבתם שלפחות בערב החתונה אפשר לנוח – כאן הטעות. למרות שגן האירועים /אולם מספק מנהל אירוע שיעבור איתכם את כל האירוע מתחילתו ועד סופו עדיין כדי למנות מישהו מהמשפחה / חברים שיעשה בדיקות לפני, במהלך ואף אחרי החתונה כדי לוודא שהאירוע יצא מושלם ובדיוק כפי שתכננתם אותו.
אז נשאלת השאלה איך מתחילים????? את מי ממנים???? ולמה צריך את זה????כדי למנות מספר אנשים, מישהו שקרוב לליבכם – חבר טוב / מכר/ מישהו מהמשפחה או גם וגם ולהטיל על כל אחד מטלה שעליה הוא יהיה אחראי מתחילת הערב ועד סופו... האדם הראשון שעליו מוטלת האחריות ואותו מינתם כמתאים למטלה הראשונה יצטרך להגיע כבר במהלך יום החתונה (אחר הצהרים) לראות שסידור השולחנות מעודכן כפי שרציתם (בשביל זה כדי לכם לקחת מראש מהאולם /גן אירועים מפה של סידור השולחנות ולכתוב כמה כסאות בכל שולחן) לעבור שולחן שולחן, לספור כמות של כסאות. לראות שהמעצבת לא טעתה בצבע המפות והמפיות (ברוב מוחץ של המקרים אין טעיות בנושא זה) אולם בדיוק כפי שדמיינתם – כדי שתסבירו לממונה בדיוק מה לבדוק.
חופה – אתם מחלקים בלונים? בועות סבון? קונפטי? זיקוקים? תמנו מישהו שיחלק אות האביזרים.
המטלה הנוספת היא רשימת השמות של המוזמנים עם סידורי השולחן. רצוי שבכניסה לאולם /גן האירועים יהיה האחראי שולחנות שלכם ויעזור לאלו שלא מוצאים את מיקום השולחן, יראה שלכולם יש כסא, סכום, כוס ובכלל שכל המוזמנים לחתונה מרוצים.
המטלה הנוספת היא במידה והחלטתם לשדרג לבד את בר האלכוהול לבד, קניתם בקבוקים והבאתם אותם לברמנים. תמנו מישהו (רצוי מישהו שמבין באלכהול ושאתם יודעים שהוא בעצמו לא יהיה לקוח קבוע באותו ערב בבר) שיעבור מידי פעם בבר יראה שיש מספיק לכולם, וידאג בסוף הערב לקחת חזרה את הבקבוקים שנשארו (במידה ונישארו)
המטלות הנוספות הן יותר "בקשות" תבקשו מהחברים הקרובים והמשפחה הקרובה שירקדו בלי הפסקה, שיעשו שמח... אם יש משהו מסוים שאתם מעוניינים שיקרה לדוגמא, שיעשו סביבכם מעגל בריקוד הסלאו, שימחאו כפיים כשאתם נכנסים לאולם, או סתם אתם רוצים שירקדו את השיר יש לנו תיש – כל שתבקשו כך יעשו... הרי מצוה לשמח חתן וכלה ביום חתונתם...
אם תתנו לכל אחד לטפל באחריות שלו, כך הנושאים הללו ירדו מהכתפיים שלכם ותוכלו להנות, לרקוד ובכלל להתרגש מיום החתונה שלכם, אז מתחתנים? יאללה בלאגן!
לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.