דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: עסקים שמשתמשים ועסקים שלא 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2371 פעמים ]

תוכנת CRM זוכה לפופולאריות רבה, לא מעט בשל טכנולוגיית הענן החדישה, המתקדמת והנוחה. אך למעשה, עדיין יש עסקים רבים, שאינם מבינים כי הם זקוקים לתוכנת CRM. מדובר בתופעה שכיחה למדי.

מה העסקים האלה מפספסים? מה הם מפסידים? כדי לענות על תשובה זו, עלינו להביט מקרוב על תהליכים שונים בחברה. לשם כך, נשווה בין חברה אשר משתמשת בתוכנה, לבין חברה שלא.

חברה שמשתמשת ב-CRM:


אין צורך לרכוש רישיונות עבור כמה תוכנות. אין צורך לשלם עבור חידוש הרישיון בכל שנה - עסקים שרוכשים CRM, נאלצים לרכוש רק רישיון אחד, ולא רישיונות עבור תוכנות רבות.

בתוכנה אפשר לתעד מידע אודות לקוחות, שנגיש לכל העובדים ומכל מחשב. זאת, בניגוד לתוכנת קישרי לקוחות פשוטה, שמותקנת בדרך כלל רק על  המחשבים של העובדים במחלקת הנהלת חשבונות. בנוסף, מחלקות שונות יכולות לחלוק ולשתף מסמכים שונים.

התוכנה מסייעת לשיווק ממוקד - עסקים רבים נעזרים בכלים אנליטיים של תוכנות CRM, כדי להבין וללמוד אודות קהל היעד שלהם, מבחינת מיקום גיאוגרפי, גיל, הכנסה ועוד. הם יכולים לשווק ישירות לקהל היעד שלהם, מה שבסופו של דבר, מניב הרבה יותר מכירות.

תוכנת CRM מציעה ניהול אפקטיבי ויעיל במיוחד של לו"ז ומעקב אחרי עובדים - בכך, היא מגבירה את הפרודוקטיביות של העובדים. ניתן לעקוב אחר ההשלמה של משימות דרך מערכת CRM, מבלי להפריע ולהטריד את העובדים כל הזמן. לדוגמה, מנהל הפרויקט לא צריך לגשת בכל פעם ו"לנג'ס" לעובד: "נו, מה קורה עם הפרוייקט? סיימת כבר?"

ניתן לשנות את התוכנה ולהתאימה באופן אישי לעסק. לעובדים קל ונוח להשתמש בתוכנה.

ומה לגבי עסקים, שנמנעים משימוש בתוכנה?


בזבוז זמן וכסף - הם מבזבזים זמן בשימוש בכמה תוכנות, במקום להשתמש בתוכנה אחת. עליהם לשלם עבור כל תוכנה.

ההיסטוריה של השיחות עם הלקוח אינה מתועדת. הדבר גורם לתסכול רב בנושא של תקשורת עם הלקוחות, כאשר עליהם להסביר את עצמם מחדש, לנציג שאין לו שום מושג מהשיחות הקודמות.

שיווק מעורפל ללא שום כיוון, בזבוז משאבים על קמפיינים שאינם מכוונים לקהל יעד מוגדר. לא ידוע אם הקמפיינים משיגים את מטרתם.

בלגן - מסמכים שונים מפוזרים על מחשבים שונים ברחבי המשרד, מה שהופך את החיפוש אחר מסמך מסוים למתיש ומרגיז. בנוסף, מטלות ומשימות מוקלדות לתוך יומנים ולעיתים, אנשי המכירות שוכחים להסתכל בהם. לעובדים אין מושג מה הם אמורים לעשות ומתי. אין אפשרות לעקוב אחר ההספקים של העובדים באופן יעיל והם יכולים לבלות את כל זמנם בגלישת אינטרנט, פייסבוק וכו'.

מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב