חברים יקרים שלום רב, רציתי לשתף אתכם בטיפול הולם בבעייה צרכנית.
יונית הזמינה מדביר מקקקים לביתה. כנהוג, פינתה יונית את ביתה ושילמה את הסכום המכובד שנדרש ממנה.
כעבור מס' ימים התעוררה יונית. ומי מציץ עליה בשמחה מפינת החדר אם לא, כן, הג'וק הצוהל!!!
נחרדת התקשרה למדביר. הלה ענה לה שיגיע במהירות. כאשר הגיע הסביר לה שזה סוג אחר של מקק ועל מנת להדבירו היא תצטרך לשלם שוב.
נדהמת פנתה יונית לאמנת השרות בישראל בו חבר המדביר (אמנת השרות היא גוף שהעסקים החברים בו מתחייבים לספק שרות הוגן, ישר ואיכותי. למעשה עסק חבררת בבאמנה מהווה חוזה מחייב בין בית העסק ללקוחותיו).
מיד לאחר פנייתה של יונית לאמנת השרות פנה מנכ"ל האמנה - מר. יצחק ידין, למדביר. לאחר דין ודברים, שיג ושיח ומכיוון שלא נענה באופן משביע רצון אף איים להסיר את חברותו של המדביר מהאמנה. בסופו של דבר, וכתוצאה מכך, הסכים המדביר לספק ליונית טיפול חוזר חינם אין כסף. וכך בא קיצו של הג'וק.
לשביעות רצונה המלאה של יונית.
יונית הזמינה מדביר מקקקים לביתה. כנהוג, פינתה יונית את ביתה ושילמה את הסכום המכובד שנדרש ממנה.
כעבור מס' ימים התעוררה יונית. ומי מציץ עליה בשמחה מפינת החדר אם לא, כן, הג'וק הצוהל!!!
נחרדת התקשרה למדביר. הלה ענה לה שיגיע במהירות. כאשר הגיע הסביר לה שזה סוג אחר של מקק ועל מנת להדבירו היא תצטרך לשלם שוב.
נדהמת פנתה יונית לאמנת השרות בישראל בו חבר המדביר (אמנת השרות היא גוף שהעסקים החברים בו מתחייבים לספק שרות הוגן, ישר ואיכותי. למעשה עסק חבררת בבאמנה מהווה חוזה מחייב בין בית העסק ללקוחותיו).
מיד לאחר פנייתה של יונית לאמנת השרות פנה מנכ"ל האמנה - מר. יצחק ידין, למדביר. לאחר דין ודברים, שיג ושיח ומכיוון שלא נענה באופן משביע רצון אף איים להסיר את חברותו של המדביר מהאמנה. בסופו של דבר, וכתוצאה מכך, הסכים המדביר לספק ליונית טיפול חוזר חינם אין כסף. וכך בא קיצו של הג'וק.
לשביעות רצונה המלאה של יונית.
הכותבת היא מנהלת שיווק, יועצת לעסקים ובעלת תואר שני במנהל עסקים בהצטינות