לכל קוראיי היקרים ,
כתבה זו מובאת אלכם על מנת שתקבלו החלטה נכונה שאתם מזמינים דלתות
לא אחת לאחר שאנו בוחרים דלתות לבית חלומותינו או מקבלים תעודת אחריות למוצר אשר עיון מעמיק מלמד אותנו ,
מה כוללת האחריות לאיזה פריטים ולכמה זמן ועל איזה פריטים .
יש פרמטר אחד וחשוב שעלינו לדרוש ולשאול את יצרן הדלתות.
מה קורה שיש ללקוח תקלה בשעה 10 בלילה ויש אחריות למוצר , האם יש מענה טלפוני בשעה זו?
אם לאו מה עלכם לעשות? מי משלם את התיקון שהחברה היצרנית לא עונה לקריאתכם ?
אז ככה : ישנם חברות אשר מעסיקות נותן שירותים 24 שעות ביממה , כך שתקבלו פתרון מהיר ,זמין וללא תשלום.
לפיכך אחד הדברים החשובים שעלינו לשאול את היצרן האם יש שירות 24 שעות למוצר?
ותאמינו לי ביקור לילה של טכנאי לביתכם יכול להגיע ל1500 ש"ח בגלל "תעריף לילה"
האם יש תמיכה טכנית למוצר?
האם למשווק המורשה ממנו רכשת יש גיבוי טכני של היצרן?
חברות מסודרות יודעות לתת מענה טכני ברמות שונות עבור לקוחותיהם. לעיתים כשיש צורך בהתקשרות עם אדריכל ו/או עם קבלן ביצוע לשם ייעוץ טכני ו/או עיצובי כלשהו, לקוחות שרוכשים ממשווק מורשה זוכים לשירות תמיכה טכנית המסייעת להם להבין ולהכיר את המוצר ביעילות.
כתוצאה מכך, קל יותר לבעלי המקצוע השונים להתאים את הפתח המיועד לדלת בהתאם לדרישות הלקוח, בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לאפקט העיצובי שלה.
בנוסף לזה , למספר חברות יש מדור טכני ענף באתר הבית.
יש לבדוק שליצרן הדלתות יש דף יצירת קשר אשר בו ניתן להעביר שאלה טכנית
ולקבל תשובה עד 48 שעות ממועד שליחת ההודעה.
לעיתים המענה הטכני מגובה בתמונות או בסרטון או בשניהם.
הטיפ שלנו: לא להתבייש לשאול שאלות טכניות אפילו אם הן נראות לכם לא רלוונטיות. להירשם לאתר
החברה כחברים ולקבל עדכונים המופיעים באתר מעת לעת.
אולי אחד העדכונים יועיל לכם או לאדריכל שלכם.
לסיכום קוראיי היקרים -
תתקשרו בשעה 10 בלילה וראו איזה חברה תחזור אלכם לטלפון
ואפילו עשו עצמכם שאתם מעונינים לרכוש דלתות,
באם החברה שהתקשרתם אליה לרכוש מוצר לא חזרה אלכם תוך 1 דקה ולא יהיה מענה
זמין ואנושי אשר יקשיב לטענותכם ויוכל להזנין טכהאי חירום לביתכם לתיקון התקלה
אזי שיהיה לכם תקלה במוצר חפשו טכנאי בתשלום והרבה!
ובכל מקרה אתם חייבים לעשות ביקורת משל עצמכם לפני רכישת דלתות.