כתיבת תוכן איכותי לאתר האינטרנט חשוב מאוד כדי לקדם את האתר במנועי החיפוש. כתיבת תוכן מנוסח ומכוון למנועי החיפוש יקדם את המכירות, ימשוך תנועה לאתר שלך ויסייע בקידום האתר במנועי החיפוש השונים. כתיבת מאמרים לקידום אתרים באינטרנט אינה כמו כתיבה ספרותית או עיתונאית. זהו סוג כתיבה שונה, תכליתי וממוקד. לא כל מאמר יקדם את האתר. על המאמר להיות מקורי ואיכותי. הוא צריך להיכתב בשפה עשירה ומקצועית, להכיל חומר ומידע אקטואלי ורלוונטי. גם הכתיב והפיסוק צריכים להיות ללא שגיאות. המטרה הראשונה של כתיבת מאמרים לקידום אתרים באינטרנט היא הגברת התעבורה לאתר. הגברת התעבורה הוא הגורם המהותי שיקדם את האתר. הגולש המצוי אינו קורא, הוא מרפרף. הוא גולש במהירות מאתר לאתר. כתבה הבנויה היטב, מעניינת ואיכותית תשאיר אותו באתר שלכם. מאמר טוב ישיב את הקורא לקריאת מאמרים נוספים ולביקור נוסף באתר.
מאמרים לקידום אתרים באינטרנט – טיפים ועצות
• כתיבת מאמרים באינטרנט לקידום אתרים צריכה להיות כתיבה ברורה ותמציתית. הקורא שלך תמיד ממהר. עליך למקד אותו ולהגיש לו את המידע הרוולנטי והחשוב ביותר.
• התוכן של המאמר חייב להיות איכותי ומקורי. לא להעתיק מאתרים אחרים . מנועי החיפוש לא אוהבים תוכן משוכפל. מנועי החיפוש מזהים מאמרים לא איכותיים . הם בודקים כמה זמן הדף נצפה , כמה זמן הגולש נשאר באתר ולכן חשוב להשקיע בכתיבה איכותית. נוסף על כך, קידום האתר במנועי החיפוש מושפע מאוד מאיכות התוכן ומתדירות העדכון. לא מספיק להוסיף תוכן חד פעמי. יש להוסיף בצורה תדירה תכנים חדשים לאתר. כתיבת מאמרים לקידום אתרים באינטרנט היא כתיבה יום יומית. כתיבה עקבית באתר תשמור על מקום גבוה במנועי החיפוש.
• תוכן שיווקי באתר ממיר את הגולשים למכירות. טקסט הכתוב בשגיאות כתיב או בסגנון לקוי, ארוך או קצר מדי יבריח את הגולשים.
• תמיד צריך לכתוב על נושא הקשור לאתר שלכם. אם רוצים לקדם ביטויי מסוים צריך לכתוב מאמר הקשור לאותו ביטוי ולא סתם להזכיר את הביטוי בהקשר אחר.
• כתיבת מאמרים לקידום אתרים באינטרנט יכולה להיכתב בצורה של שאלות ותשובות, כך תוכל לשים את האצבע בדיוק על השאלה המטרידה את הגולש שלך. מנסיונך אתה וודאי יודע מה מטריד אותו.
כדאי מאוד לשלוח את המאמרים האיכותיים לאתרים נוספים וליצור קישור לאתר שלך. עדיף לא להרבות באתרים אלא לבחור מספר אתרים איכותיים ובעלי תנועה מרובה ולהתמקד בהם. אל תשכח לצרף טופס קישור לתיבת המייל שלך.
כדי לפרסם את המאמר ולהרבות בקישורים כדאי לשלוח את המאמרים
• לבלוגים פרטיים ועסקיים.
• לאתרי תמיכה או לאתרים הנלווים לאתר שלך.
• להפצה במספר אתרי אינטרנט נוספים.
• לניוזליטר – מערכת דיוור אלקטרונית השולחת מידע או מאמרים לרשימת תפוצה קבועה.