אלעד מערכות מכריזה על זכייה משולבת של מערכת קמיליון לניהול תיקים רפואיים ומערכת Dynamics CRMבאסותא מרכזים רפואיים. מערכת קמיליון תיושם כתיק רפואי ממוחשב במגוון מכונים ומרפאות של אסותא מרכזים רפואיים, ומערכת ה- CRM תיושם כפתרון לניהול מוקד קשרי הלקוחות של אסותא, בעתיד תכלול המערכת מודולים נוספים מבוססי Dynamics CRM לניהול פניות הציבור והיחידה לניהול סיכונים. המערכות ישמשו את הצוותים האדמינסטרטיבים והרפואיים של בית החולים ויאפשרו תיעוד קליני של תהליכי הטיפול וניהול הקשר עם מטופלי בית החולים.
חברת אסותא מרכזים רפואיים החליטה על שדרוג מערכות ה CRM וניהול הידע המיועדות לשיפור השירות לקהל לקוחותיה. המערכות החדשות תומכות בסטנדרטים מתקדמים ובראייה עתידית של הפעילות לשנים הבאות.
מערכת ה-CRM החדשה מהווה יישום חדשני וייחודי בעולם המוקדים שכן היא משולבת לחלוטין במערכת ניהול הידע (KM), ומאפשרת לנהל פניות בכל הארגון עם ממשקים שונים למערכות הליבה הארגוניות. המערכת הרב-ערוצית תומכת בכל צורות התקשורת - טלפון, דוא"ל, גלישה סלולרית, שיחות וידאו, SMS ופקס- ותנהל את מדדי רמת השירות (SLA) ברמת הלקוח, גורמי המענה והניהול באסותא.
"המערכות החדשות מבית אלעד מערכות מספקות לנו טכנולוגיות חדשניות ויעילות, המאפשרות לנו להתמודד עם האתגרים בניהול המידע הרפואי של המטופלים, ובמקביל לתת מענה שירותי, איכותי ומתקדם לכל לקוח", אמר דרור אדמון, ראש אגף מערכות מידע באסותא. "כל זה מתוך שאיפה מתמדת לשיפור השירות הניתן באסותא מרכזים רפואיים. התשתית החדשה תספק מענה לצרכים הטכנולוגיים והעסקיים של אסותא בהווה וכן לצרכים העסקיים העתידיים הצפויים לנו בפרויקטים חדשים".
מיכל מנשה פרינץ, מנהלת מוקד קשרי לקוחות באסותא, הוסיפה: "לביצוע הפרויקט בחרנו באלעד מערכות, חברה בעלת ניסיון רב במערכים דומים בתחום הרפואה. המערכת שנבחרה הינה מערכת Dynamics 5 CRM Microsoft המשולבת ב- SharePoint, שעמדה ברף דרישות גבוה ביותר, שכן נדרשת מערכת CRM המשלבת מערכת ניהול ידע מתקדמת, המתוכננת מראש לנהל את כל הממשקים של הלקוח בארגון, לבקר את איכות השירות באמצעות מערכת SLA משוכללת ולקצר משמעותית את זמן הטיפול בפניית הלקוח".
"לאלעד מערכות סל פתרונות תוכנה מגוון לעולם הבריאות והיא פועלת בתחום אצל מרבית מוסדות הבריאות בישראל", סיכם רון לינדר, מנכ"ל אלעד מערכות. "השילוב בין הידע הנרחב שצברנו בפיתוח ויישום מערכות בעולם הבריאות, לבין תחום ה- Dynamics CRM, בו אלעד מערכות היא בית תוכנה מוביל בישראל אשר זכה בשנת 2012 להיות חבר במועדון ה- "Presidents Club" היוקרתי של מיקרוסופט, מבטיח ללקוח פתרון מתקדם ואיכותי".
אודות אלעד מערכות
קבוצת אלעד חוגגת השנה 30 שנים להקמתה והיא מעסיקה למעלה מ- 750 מומחים.
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ותמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.
אלעד מערכות היא שותפת זהב מוסמכת וחברה במועדון ה- President Club היוקרתי של Microsoft, וכן שותפה עסקית בכירה של IBM. הקבוצה פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, בנקים, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, משטרת ישראל, אלקטרה, אלבר ועוד