אין ספק שמוצר פרסום הינו כלי שיווק חזק ביותר ממהמעלה הראשונה. איך נדע מהו המוצר הפרסומי הכי יעיל לנו, לעסק שלנו ?
קודם כל נשאל את עצמנו מה המטרה של מוצר הפרסום - מהו קהל היעד שלנו - מהו התקציב שלנו - אחרי שענינו על שאלות אלו נוכל לסקור מוצר פרסומי -עט כתיבה - עטים שמשו אותנו מאז ומעולם ביום יום, ולכן לכולנו יש את הצורך להשתמש בעט כתיבה.
כל אחד יכול למצוא עט כתיבה מסוג כלשהו מונח לו בבית או במשרד ולרוב אין לאנשים מושג איך העט הגיע.
אז מה שונה עט מאשר כל מוצר אחר ?
פשוט מאוד "עט כתיבה אף אחד לא זורק" כולנו נתקלנו במצב זה שאנו צריכים עט לכתוב איתו ופשוט אנחנו לא מוצאיםכשצריך לכן ישנה הגישה שאומרת "תמיד טוב שיש עט בסביבה" ואם לא בסביבה אז נשאיר אותו ברכב .
עוד סיבה היא שניתן למתג עט בכל כיתוב שנרצה ועל ידי כך הלקוח שלנו נחשף למידע שרצינו.
עטי בכתיבה מחולקים למספר קטגוריות.
עטי פלסטיק - אשר משמשים אותנו לחלוקה המונית ללקוחות פוטנציאלים, אשר אנו מעוניינים לחשוף את עסקנו בפניהם, למשל בכנסים, ירידים, קניונים, וכדומה. עטים אלו לרוב הינם זולים מאוד ומתאימים למיתוג על ידי הדפסה של כיתוב עליהם. מחירם של עטים אלו נע בין 0.75 ש"ח ומעלה.
עטי מתכת - עטים אלו משדרים יוקרה. עטים אלו מיועדים בדרך כלל ללקוחות קיימים אשר אנו מעוניינים "לפנק" אותם ולמעשה להזכיר להם שאנו עדיין בסביבה לשירותם, או מצב שבו אנו נותנים עטים אלו לעובדים שלנו, והלקוחות למעשה רואים את העטים שהעובדים משתמשים בהם ומקבלים רושם על העסק שלנו. מחירם של עטים אלו נע בין 2 ש"ח ומעלה ליחידה.
עטים עם גימיקים- על מנת להבדיל את העטים שלנו מהעטים של המתחרים ניתן להשתמש בעט אשר יש לו ערך מוסף כלשהו, לדוגמא ניתן למצוא אצלנו עטים עם "ברכת המזון" ותפילת הדרך" מובנים בתוך העט על ידי דף גלילה. עטים אלו מאוד שימושיים להרבה אנשים והם יעדיפו להסתובב עם העט הזה איתם כל הזמן ,מכיוון שהוא שימושי להם ובכך אנו מגדילים את האפקטיביות של מוצר הפרסום.
אורך חיים של עט יכול להיות מספר שנים ואף יותר, לרוב עטים נאבדים יותר מאשר נגמר להם הדיו וזהו יתרון גדול ומשמעותי מבחינתנו.
לאחר סקר שערכתי בין לקוחותיי הגעתי למסקנה שעט כתיבה הינו המוצר הפרסומי המומלץ ביותר.