מוריה - מורא-יה, אמוריה [הר האמורי]
"את האלהים אני ירא"
מחלפות ראשי משתפלות ומשתרגות כמוטות פלדה מעל ראשי,
יורדות על כתפי ומתחת להן.
סוד כוחי גנוז בתלתלי השלהבות שלי שליווני מאז ומעולם
שכן נזיר אלהים אנכי מן הבטן.
אמי צוותה על ידי המלאך פלאי [היפלא מה' דבר] שעלה בלהב המזבח
שלא לאכל כל טמא ושמורה [לשון מרות שכן אינני מקבל מרות ותוקף עול
מצוות אף על פי שמורא שמים עלי כל העת] לא יעלה על ראשי כלומר
שלא להניף תער על מחלפות ראשי.
זהא סוד החלקה שנוהגים לעשות לבני שלש במירון ביום ל"ג בעומר,
שלש שנים יהיה לכם ערלים ובשנה הרביעית קודש יהיה פרי הלולים לה'.
אברהם בן שלש הכיר בבוראו, זה שנאמר אחד היה אברהם,
ועקב השנים שהוסיף וחי בהם [אלה המצוות אשר יעשה אותם האדם
וחי בהם], הן כנגד עקב תיבות בלוחות ראשונים בהן כתר אותיות
כאשר אות טית אינה מופיעה בהן והיא טית זעירא בפסוק "טבעו בארץ שעריה" ממגילת איכה,
וטית רבתי בפסוק "יסר מעלי שבטו ואימתו על תבעתני [לשון בעתה ופלצות] מספר איוב.
אומר ריב"ל [רבי יהושע בן לוי] "עמוד ברזל זו המשנה" [אותיות הנשמה אברהם העברי
הוא הנשמה] האיתנים מוסדי ארץ [ירח האיתנים הוא תשרי בו נולדו האבות ע"פ רבי אליעזר].
בפסוק "וימת תרח בחרן" [ן הפוכה המבטאת המתקת הדין והפוכו לרחמים,תתן אמת ליעקב
חסד לאברהם].
תרח אותיות חרת [על הלחות הנקראים מעבר אל עבר] בא בגלגול באיוב וייסוריו ותלאותיו
באו לכפרה מירוק ותקון הצלם והדמות של תרח אבי אברהם שנאמר בו אב המון גויים.
הפועל היוצא של תום הנזירות, תספורת מחלפות ראשי והקרבת שתי הצפורים הטהורות
היה טראנספורמציה רוחנית, גילוי אלוהי נשגב והארה לנשמתי.
בכח תהליך זה החרבתי את מקדש אלוהי העברים מצד הקדושה [נבוכדנצאר עבדי
הוא מתואר ואב נוטריקון א-דום ב-בל שהחריבו שני מקדשים באש בט' באב]
ומקדש דגון של הפלשתים מושב לצים מצד הטומאה.