השלב הראשוני בכל תהליך מיתוג מתחיל ביצירת לוגו עליו מתבסס כל הקו העיצובי של המיתוג. אז איך מתחילים ומה עושים בעצם כדי להגיע ללוגו שעליו חלמתם? איך יוצרים לוגו שיישקף את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ויעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם את המסר אותו תרצו להעביר? בכמה צעדים פשוטים תוכלו להעביר את החזון שלכם למעצב הגרפי שיפיח בו חיים.
1. בשלב הראשון חייב להיות לכם שם לעסק- אם אין לכם שם, חשבו על שם שיתאר בצורה הטובה ביותר את מהות העסק שלכם.
2. חשבו על סלוגן מתאים (לא חובה) שיתאר ב- 2-3 מילים את העסק שלכם ויגרום ללקוחות פוטנציאליים “גירוי” מסוים וימשוך את תשומת ליבם.
3. חשבו על שלושה מסרים אותם תרצו להעביר בעזרת הלוגו.
4. צבעים- בחירת צבעים ללוגו הוא נושא מאוד מורכב, אז מבלי להיכנס ליותר מדי פרטים רק אומר כי בחירת הצבעים ללוגו היא חשובה ביותר. הצבעים מהווים חלק מאוד חשוב במסר שיועבר ללקוחות פוטנציאליים. ולכן אם אתם רוצים להעביר רגש / מסר מסוים בעזרת הלוגו ואתם לא יודעים באיזה צבע לבחור, ספרו למעצב הגרפי שמעצב עבורכם את הלוגו מהו אותו רגש/מסר שתרצו להעביר והוא כבר ידע להתאים את הצבעים המתאימים למשימה.
5. גופן- גם לגופן יש משמעות רבה במסר שהלוגו מעביר. גופן נוקשה יכול לשדר עוצמה, גופן עגול יכול לשדר זרימה וכו’. ולכן, יש לייחס חשיבות רבה לגופן ע”פ המסר שתרצו לשדר. וכמו בצבעים, אם אינכם יודעים איזה גופן טוב עבורכם, ספרו למעצב הגרפי מה המסר שתרצו להעביר והוא יבחר אותו עבורכם. אם יש לכם העדפה לגופן מסוים גם את זה ספרו למעצב הגרפי.
6. סגנון לוגו- לוגו יכול להיות בנוי בכמה צורות: רק טקסט, רק אלמנט גרפי או טקסט בשילוב אלמנט גרפי. חישבו מראש איזה סוג של לוגו אתם מעדיפים.
7. קהל היעד- יש לדעת מראש מיהו קהל היעד אליו מכוון המוצר שלכם. הלוגו יעוצב בהתאם לקהל היעד שלכם.
8. לוגואים להשוואה- חפשו ברחבי האינטרנט לוגו ש”תפס לכם את העין” לוגו שהתחברתם אליו במיוחד ואהבתם אותו ושתפו את המעצב הגרפי באותו לוגו. זה יוכל לתת לו נקודת מבט נוספת לגבי הטעם שלכם ולעזור לו ליצור את הלוגו המנצח עבורכם.
אם תזכרו את כל הטיפים הנ”ל ותעבדו לפיהם, אין שום סיבה שלא יצליחו ליצור עבורכם לוגו מנצח שישדר ויעביר בדיוק את המסר שתרצו להעביר ללקוחות שלכם!MorDesigns | 054-9755050 | www.mordesigns.co.il