בכדי ליצור כרטיס ביקור כזה שישאיר רושם, יש להקפיד על כמה דברים:
1.עיצוב הכרטיס, בין אם נעשה ע”י מעצב גרפי מקצועי ובין אם נעשה באופן עצמאי, צריך להיות בנוי על-פי הקו העיצובי של הלוגו.
2. עיצוב הכרטיס- הצבעים והפונטים, צריכים לשדר את מהות העסק שלכם. כל צבע וכל פונט מעביר מסר מסוים ויש לקחת זאת בחשבון כאשר מעצבים כרטיס ביקור.
3. כרטיס הביקור צריך לכלול את הפרטים הבאים: לוגו, שם, תפקיד, כתובת העסק, טלפון של העסק, טלפון נייד (במידה ויש) ודוא”ל. פרטים נוספים (שהם לא חובה) שכדאי לכלול בכרטיס הביקור במידה ויש הם: כתובת אתר אינטרנט, כתובת דף הפייסבוק וכתובת הטוויטר – כל אלה יעזרו ללקוח למצוא אתכם וליצור עמכם קשר בדרך שהכי נוחה עבורו. הפרטים צריכים להיות כתובים בכתב קריא וברור בכדי למנוע טעויות.
4. את כרטיס הביקור ניתן לעצב במספר דרכים: הוא יכול להיות חד צדדי או דו צדדי, בעל קצוות מעוגלים או מלבני ובעצם בכל צורה אחרת בה תבחרו. שימו לב שכרטיסים שונים מתומחרים בצורה שונה וכדאי להתאים את השאיפות והחזון לתקציב. גודל כרטיס ביקור סטנדרטי הוא 9 ס”מ X 5 ס”מ וניתן לעצבו לאורך או לרוחב.
5. גם לאיכות הכרטיס חשיבות רבה ולכן שימו לב כאשר אתם בוחרים בית דפוס שידפיס לכם את הכרטיס. אל תתפתו להדפיס במקום שמציע כמות גדולה של כרטיסים במחיר מאוד נמוך, ומצד שני, מחיר יקר לאו דווקא אומר שתקבלו כרטיס הרבה יותר טוב. הקפידו שנייר הכרטיס יהיה במשקל של 350 גרם ומודפס על נייר כרומו עם למינציה (רצוי משני הצדדים) בהדפסה דיגיטלית.
6. בקשו מבית הדפוס בו בחרתם, דוגמת כרטיס מודפסת לצורך התרשמות (בהדפסה דיגיטלית אין בעיה לעשות זאת). הצבע שרואים בצג המחשב או הפלאפון שונה במידה מסוימת ממה שיוצא בדפוס ויכולה להיות סטייה של עד 30% בין הצבע המוצג על המסך לבין הכרטיס המודפס. ובמידת הצורך בצעו שינויים בכרטיס עד שתגיעו לכרטיס המנצח!
עיצוב נכון והדפסה של כרטיס הביקור תשאיר אצל הלקוח שלך את הרושם הכי טוב שניתן ותגרום לכרטיס שלך לבלוט היטב בין עשרות הכרטיסים שכבר יש ברשותו.MorDesigns | 054-9755050 | www.mordesigns.co.il