בכל יום יוצאים לשוק אינספור מוצרים שונים בכל מיני קטגוריות ובכל מיני סוגים. לרוב, מוצרים אלו יוצאים לשוק שבו כבר יש מוצרים מתחרים אשר תופסים את כל נתח השוק והמטרה של המוצר החדש הוא לגזול נתח שוק מן המוצר הישן.
התחרות ההולכת וגוברת בשוק, גמרה לכך כי אנחנו כצרכנים מרגישים מוצפים במוצרים חדשים וכי כיום מוצר חדש שרוצה להיכנס לשוק צריך להתבלט בצורה יוצאת דופן על מנת למשוך את תשומת ליבנו.
איך מבליטים מוצר?
על מנת להכניס מוצר חדש לשוק צריך להתחיל תהליך של שיווק של המוצר, על פי כל ההערכות שנבדקו בתחילת תכנון המוצר בנוגע לשוק הפוטנציאלי. מכיוון שהשוק היום רווי במוצרים דומים, יש צורך בצורת שיווק יצירתית, חכמה ואפילו קצת מתגרה. בדיוק לצורך זה יש צורך בחברת הפקות טובה וחכמה להחדרת המוצר לשוק.
על מנת לעשות את כל התהליך בצורה מיטבית, חשוב לבחור חברת הפקת אירועים שתוכל להיות אחראית על אירוע השקת המוצר, על הדיילים והדיילות של המוצר שייצגו אותו ועל הנראות הכללית של המוצר בפני אלו הבאים לבחון אותו.
לאחר אירוע השקת המוצר יש עוד מספר צעדים לא קטן על מנת להחדירו לשוק. צעדים אלו כוללים, חלוקת טעיות במקומות אסטרטגיים, מבצעים על המוצר ופרסום ברשתות התקשורת.
בחירת חברה להפקת אירועים
מכיוון שתכנון אירוע השקת המוצר הוא השלב הראשון בתהליך החדרת המוצר לשוק, הרי שחשוב מאד לבחור חברה שתעשה זאת בצורה הטובה ביותר.
אחד מן הדברים החשובים ביותר כיום בתחום השיווק הוא לשמור על חדשנות, יצירתיות וראש פתוח. אחד מן המאפיינים הבולטים ביותר של חברה גדולה היא סרבול, בירוקרטיה וחוסר התאמה למציאות המשתנה בתחום. אלו בדיוק הסיבות שהופכות חברה צעירה למושלמת עבור אירועים שכאלה.
כאשר אתם באים לבחור חברה להפקת אירועים שבוע עם בעלי החברה, אלו שהולכים לעבוד בצמוד אליכם ובדקו האם הם רואים את המוצר באותה צורה כמוכם. חשוב שלכל אירוע שכזה יהיה קונספט מרכזי שסביבו ייסוב האירוע. בנוסף לכך הקפידו לשמוע רעיונות יצירתיים כיצד לדעתם כדאי לשווק את המוצר בתוך האירוע, מה יהיו הכלים בהם הם ישתמשו כדי להדגיש את יתרונותיו אל מול המתחרים וכמובן, הקפידו לקבל המלצות מלקוחות קודמים.
לקוחות קודמים יוכלו להעיד ברוב המקרים על נוחות העבודה עם הצוות, עם האחראים על העיצוב ועם אנשי השטח.
חברה גדולה היא לא בהכרח הבחירה הנכונה, נסו לחדש על מנת לנצח את המתחרים בשוק!
פרודוקציה - הפקת אירועים וקידום מכירות