מאז שהיינו ילדים אהבנו להרגיש מיוחדים. אולי קשה לך להאמין אך הדבר די דומה להרגשה גם בעולם העסקים. להיות עסק מיוחד זה לא אומר לקבל ליטוף או חיבוק כמו שילד מקבל, אבל זה אומר הגעה של לקוחות רבים לעסק והגדלת נפח הפעילות בצורה משמעותית. עסקים רבים אינם עושים את המאמץ הקטן שנדרש על מנת להיות מיוחדים יותר ולכן הם מתחרים בצורה שבלונית מול עסקים אחרים בתחומם, כך שבסופו של דבר הלקוח בוחר בצורה אקראית את העסק שאליו יגיע.
מיד נראה כיצד העסק שלך יכול להציג ייחוד אמיתי ולמשוך אליו לקוחות רבים שגם יישארו נאמנים לו בעתיד.
אז איך אפשר באמת להיות מיוחד? תיכף נגלה...
להעביר מסר של תדמית שונה
לא צריך להיבהל ממילה חשובה כמו "תדמית". תסתכל על עצמך ותראה כיצד הבגדים שאתה לובש לאירוע מסוים, התספורת או הזקנקן שלך הם כולם נועדו כדי לשדר תדמית מסוימת. איך השמלה שאת בוחרת הלק או תיק היד שלך משדרים לוק שונה. אחרת כולנו היינו לובשים אותו דבר ואף אחד לא היה מתבלט במסיבה מסוימת או סתם כך ברחוב.
יצירת תדמית לעסק היא אינה דבר מסובך מאחר ואחרי הכול מדובר בחיפוש היתרונות של העסק אל מול עסקים אחרים (מבלי לציין
את המתחרים) ובהדגשה שלהם לקהל היעד. כך אפשר ליהנות מתוצאות חשובות כמו:
- מכירה על סמך איכות מבלי להיגרר להנחות מופרזות.
- אחוזים גבוהים יותר של סגירת עסקאות.
- לקוחות מרוצים שגם חוזרים וגם ממליצים לאחרים.
כיצד עיצוב גרפי מתקדם יכול לעזור לך
תדמית היא דבר שאפשר לזהות בעין עוד לפני שמרגישים אותה בשירות אישי או באווירה טובה בעסק. לכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע מובילים בתחום העיצוב הגרפי על מנת למתג את העסק וליצור לו את התדמית האיכותית שיש להציג.
בזכות הבנת צרכי הלקוח ומיקוד בתדמית שהוא מעוניין להציג, יכול מעצב איכותי לגבש קונספט סופי ולהציג אותו במגוון אמצעי פרסום יעילים שמושכים את העין. כך עיצוב לוגו פליירים, עלונים, קטלוגים, כרטיסי ביקור וכו' יוצרים כלים חזקים שתורמים לכל בעל העסק בצורות הבאות:
- הוספת לקוחות חדשים
- השקה מוצלחת של מוצר או שירות חדש
- גידול בהיקף המכירות
- פיתוח של מחלקה מסוימת או התרחבות של העסק כולו
- יצירת הזדהות של הלקוחות עם המוצר או השירות שלך
יצירת תדמית איכותית בזכות אלמנטים
פרסומיים שמעוצבים ביצירתיות על בסיס של יסודות השיווק הנכון היא גם חלק מיחסי ציבור מצויינים שמהם יכול העסק שלך ליהנות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
הצעד הראשון שצריך לעשות בדרך לבניית תדמית עסקית, הוא לדבר עם אדם שמומחה בשיווק ובעיצוב כדי שיבחן את העסק שלך ויוכל לכוון אותך לנתיב הנכון עבורך.
אני מקווה שעזרתי,
מיכל טלר ממצ'יק-אמנות המיתוג והשיווק www.memchik.com href="mailto:michaltso@gmail.commichaltso@gmail.com">">michaltso@gmail.com