בעל עסק? פתחת עסק חדש? מעוניין להגדיל את קהל הלקוחות שלך? דיוור ישיר היא שיטה מעולה עבורך.
לפני שמתחילים חשוב להבין את השיטה:
דיוור ישיר הוא למעשה שליחת דיוור לכמות של אנשים. הדיוור (האימייל) מכיל את המסר אותו תרצו להעביר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם. בד"כ בגוף האימייל תהיה הפניה (לינק) לעמוד אינטרנט. עמוד זה נקרא "דף נחיתה".
לפני הכול חשוב לבחור רשימת דיוור. כמה טיפים חשובים לבחירת רשימת אימיילים איכותית:
- הרשימה צריכה להיות מעודכנת.
- מפולחת, כלומר מתאימה כמה שיותר לקהל הלקוחות שלכם. לדוגמא: אם אתם מוכרים שטיחים אז כדאי שתחפשו רשימת לקוחות שמתעניינים בריהוט.
- חוקית – לא לשכוח את קיומו של חוק הספאם ולוודא שהרשימה שלכם חוקית לשימוש, כלומר מכילה רשימה של אנשים שאישרו קבלת דיוורים פרסומיים. מומלץ לעבוד עם חברות מנוסות בתחום.
מהו דף נחיתה?
הוא יכול להיות: 1. עמוד ייעודי המכיל מסרים נקודתיים 2. עמוד אשר נמצא באתר האינטרנט של החברה המפרסמת.
בדף הנחיתה יכולות להיות מספר סוגים של הנעות לפעולה:
- טופס השארת פרטים – מאפשר ללקוחות שלכם להשאיר שם, טלפון, אימייל בד"כ. טיפ: ודאו שהטופס מגיע למקום בו תוכלו לראות אותו. בדקו אפשרות לשימוש במערכת לניהול לידים CRM.
- הנעה לרכישה אונליין – בהנחה וניתן לרכוש את המוצר/שרות שלכם אונליין, דף הנחיתה יכול להכיל טופס רכישה או כפתור המפנה לדף רכישה.
אז כיצד מודדים את ההצלחה?
הצלחת דיוור ישיר נמדדת בכמה אופנים:
אחוז פתיחה – כמה מיילים מהרשימה ששלחתם נפתחו ע"י הנמענים. אחוז פתיחה סביר נע בין 10%-30%.
אחוז הקלקה – כמה הקלקות היו על תוכן האימייל. כלומר, כמה מהאנשים שפתחו את האימייל שלכם הקליקו על הקישור שהוספתם.
לידים – בהנחה ובחרתם להשתמש בטופס להשארת פרטים תוכלו למדוד את אחוז האנשים שפתחו את האימייל שלכם וגם השאירו פרטים.
מכירות – בהנחה ואת המוצר/שרות שלכם ניתן לרכוש ללא התערבות יד אדם תוכלו למדוד את סכום ההכנסה מהדיוור ששלחתם.
איך שולחים כמות גדולה של אימיילים? ו במילים חרות מי עושה את העבודה הזו?
בד"כ משרדי פרסום יוכלו לבצע עבורכם את כל התהליך אבל גם יגבו סכום נכבד עבור כל הפעולות הללו. המידה ואתם מעוניינים לחסוך בהוצאות תוכלו לרכוש בעצמכם רשימת תפוצה מחברה מקצועית בתחום, לרכוש שירות של שליחת כמויות אימיילים ולדוור בעצמכם.
כמה טיפים לכתיבת אימייל נכון
שורת הנושא - שימו לב לשורת הנושא, שכן חשיבותה רבה והיא למעשה תקבע אם האימייל שלכם יפתח. שורת נושא טובה תעשה חלק גדול מהעבודה. שורת נושא של דיוור ישיר חייבת להיות קצרה, מניעה לפעולה, מובנת והכי חשוב מפתה.
גוף האימייל - חייב להיות תמציתי, מובן ולגרום לקורא לרצות לדעת עוד וללחוץ על הקישור לדף הנחיתה.
דף הנחיתה – חייב להכיל מידע ברור אודות המוצר/שרות שלכם ומסרים מניעים לפעולה. רצוי להשתמש במבצעים שונים ובהנחות מיוחדות.
דיוור ישיר באמצעות אימיילים הוכח כיעיל ואפקטיבי. השתמשו בו, אך אל תשכחו לעשות זאת בחכמה.
בהצלחה!
רועי ד. http://www.dataexpert.co.il
>