דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד משרדי לעתיד עסקי 

מאת    [ 18/12/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2071 פעמים ]

רוב העסקים המצויים בתחילת דרכם עושים צעדים קטנים ומדודים בכל הקשור לסעיף ההוצאות: כל פרט נלקח בחשבון, משום שהרבה פרטים קטנים מצטברים לעלויות גבוהות. ציוד משרדי הוא לא רק הוצאה חד פעמית כי אם חלק מן הצרכים השוטפים, על כן חשוב לקחת פרמטר זה בחשבון, בראיה לעתיד של העסק.

 

כיצד לנטר הוצאות

בדרך כלל, בתקופה הסמוכה להקמת עסק, ההוצאות רבות על ההכנסות. הוצאות אלו הן הכרחיות על מנת לייצר הכנסות עתידיות, אך יש לוודא שגם השקעות קטנות מחזירות את עצמן בדרכים ישירות ועקיפות.

כך למשל, בעת רכישת ציוד משרדי חשוב להצטייד בכל מה שייעל את תהליך העבודה ויגביר את התפוקה, או יתרום לתהליך השיווק והמיתוג של העסק. כבר בעת גיבוש התכנית העסקית, יש לשים דגש על סביבת העבודה המשרדית, שכן באפשרותו של תכנון מקדים לגייס ריהוט או ציוד משרדי למינוף האופק העסקי. באופן זה, גם אם ההחזר אינו בא לידי ביטוי באופן מיידי, הוא הופך להיות חלק מסעיף הוצאות רחב יותר המנותב לאפיקים יצירתיים וחכמים.

 

על גדלים וכמויות

עבור עסקים קטנים ובינוניים, תכנון מקדים של הוצאות עתידיות מהווה אבן יסוד עליה יונחו תשתיות העסק כולו.

לעתים מצליחים לחסוך בהוצאות המסתמנות כמכבידות, אך שוכחים כי עיקר ההוצאות טמונות באלו השוטפות, כגון ציוד משרדי המהווה משאב מתכלה שיש לחדש.

עסקים קטנים רבים מעדיפים להשקיע את המינימום בציוד משרדי, משום שאי הוודאות בעולם העסקי מהווה שיקול בהשקעה.

ככלל, גם אם אתם עסק קטן, מומלץ להשקיע בציוד משרדי איכותי, שכן לאורך זמן, ככל שהבלאי נמוך יותר כך רב הרווח. בנוסף, כאשר רוכשים ציוד משרדי בכמות גדולה ניתן להשיג הנחות למיניהן, וכאשר העסק מתקיים בגישה לפיה העתיד אינו ברור דיו כדי להצטייד לקראתו, הוא משלם יותר בטווח הרחוק.

 

משוואת ההצלחה

יעילות פירושה רווחים: זוהי משוואה פשוטה מאוד, שהתוצאה שלה זהה בכל פעם מחדש והיא נרשמת כהצלחה.

ציוד משרדי יעיל הוא ציוד שאינו מתקלקל לעתים קרובות, הוא ציוד המקנה לעובדים את מרב הנוחות לה הם זקוקים כדי להתנהל במקצועיות, ובעצם מהווה כלי עבודה יום יומי פעיל. כאשר העובדים אינם צריכים לאלתר ציוד במקום זה החסר להם לשימוש מקצועי, נחסך הזמן המושקע בנסיונות לעקוף את החסר. בנוסף, שביעות רצונו של העובד משליכה על איכות העבודה ועל התפוקה, כך שהחסכון הופך לרווח נקי.

אספקה שוטפת של ציוד משרדי מונעת תסכולים ולעתים אף דחייה של עבודה או אפילו השבתתה, בשל מחסור, שעל פניו נראה זניח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב