דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורמטים של מודעות וידאו ביוטיוב 

מאת    [ 24/12/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 3824 פעמים ]

“The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. ”
- Alvin Toffler  

אלווין טופלר - עתידן, סוציולוג והעורך האגדי של מגזין פורצ'ן, ניסח אחד מהמשפטים המתארים בצורה היפה ביותר את עולמי המקצועי,

ובעברית: "האנלפביתים של המאה ה-21 לא יהיו אלה שאינם יודעים קרוא וכתוב, אלא אלה שאינם יכולים ללמוד, לשכוח מה שלמדו, וללמוד מחדש".  

אחד מהדברים שאני הכי אוהבת בתחום המקצועי שלי (שיווק באינטרנט) - היא הדינמיות הגבוהה של הדברים, וקצב השינויים המכריח אותך ללמוד בכל פעם מחדש את הכלים והאפשרויות האופטימליות לשימוש בהם.  

נכון לכל תחומי השיווק באינטרנט, ונכון במיוחד לעולם הפרסום באינטרנט - אשר קצב השינויים בו הוא המהיר ביותר.  

אחד מהנושאים שהשתנו בחודשים האחרונים באופן המהותי ביותר בעולם הפרסום באינטרנט - הם סוגי המודעות הקיימים ביוטיוב, ובמיוחד - מודעות הוידאו.

נכון למועד כתיבת שורות אלה, יכולים מפרסמים ביוטיוב לעשות שימוש בסרטונים קיימים שלהם - כפרסומת, או לייצר סרטונים מיוחדים אשר יוצגו כפרסומת, אולם על מנת לעשות זאת - יש להכיר את הפורמטים הלרוונטיים ביוטיוב.  

מהם הפורמטים הרלוונטיים לפרסומות וידאו ביוטיוב?

יש שניים:  

1. Standard in-stream ads - מודעות וידאו קצרות המוצגות בסרטון ללא אפשרות דילוג

מודעות אלה מוצגות בתחילת, אמצע או סוף סרטון, ללא אפשרות דילוג עליהן.

מודעות סרטון אלה מוגבלות לאורך של עד 30 שניות, וההצגה שלהם מלווה בבאנר קליקאבילי בגודל 300X60

התשלום עבוד מודעות אלה הוא CPM - לכל 1000 צפיות  

2. TrueView in-stream ads- מודעות וידאו עם אפשרות דילוג אחרי 5 שניות

במודעות אלה אפשר להשתמש בסרטון בכל אורך - גם סרטים ארוכים ניתן להציג כאן.

המודעה - מוצגת בתחילת או באמצע סרטון אותו ביקש הגולש לראות, והגולש יכול לבחור האם לדלג או להמשיך עם המודעה - אחרי 5 שניות ראשונות.

המפרסם בפורמט זה - מחוייב בכל פעם בה גולש ראה את המודעה / הסרטון למשך יותר מ-30 שניות, או עד לסיומו - הקצר מבין השניים.  

מהו הפורמט הטוב ביותר עבורכם?

זה כבר תלוי בכמה משתנים אחרים:

- האם המטרה שלכם היא להביא את הגולש לאתר, או לחשוף אותו לתוכן הסרטון המלא?

- האם יש ברשותכם סרטון מתאים לפורמט של 30 שניות ומטה?

- האם אתה רוצה לכפות על הגולש שלך צפיה בסרטון באורך 30 שניות, או לאפשר לו לבחור אם הוא רוצה לצפות בסרטון המלא - אחרי 5 שניות?

וכמו בכל סוג של פרסום באינטרנט - בהינתן תקציב מתאים, תמיד שווה לפרסם בשני האפיקים ולמדוד את הצלחת הפרסום בכל אחד מהם.

 

מנהלת בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט המציעה שירותי  שיווק ביוטיוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב