ליבי טכנולוגיות תוכנה הקימה לחוגלה קימברלי, החברה הגדולה בישראל למוצרי צריכה מתכלים שאינם מזון, מערכת תקציב מכירות מבוססת כלי TM1 של קוגנוס.
המערכת, שפותחה תוך שישה חודשים, מתממשקת למסד הנתונים של חוגלה, ושואבת את נתוני הביצוע ממערכות החברה. על נתונים אלו מתבצעות סימולציות ומניפולציות, בעזרתן בונים הכלכלנים במחלקה הכלכלית את תקציב המכירות לשנת העבודה הקרבה.
צביקה גולדרייך סמנכ"ל פרויקטים בליבי טכנולוגיות תוכנה, אומר כי מערכת התקציב החדשה נתנה להנהלת חוגלה קימברלי כלים שלא היו קיימים קודם, המאפשרים להגיע ליכולות תכנון תקציב ברמות עמוקות משמעותית מאלה אשר נבנו קודם לכן.
חוגלה קימברלי נעזרת במערכת התקציב החדשה לבניית תקציב 2013.
"חוגלה קימברלי" הינה החברה הגדולה בישראל למוצרי צריכה מתכלים שאינם מזון. החברה הינה שותפות בין חברת קימברלי-קלארק העולמית (50.1%) וקבוצת נייר חדרה (49.9%).
החברה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים לשוק הביתי, הקימעונאי ולשוק המוסדי בקטגוריות מגוונות. לשוק המוסדי מספקת החברה מגוון רחב של מוצרי נייר ומתקני היגיינה הכוללים מגבות, נייר טואלט ומפיות נייר, וכן מוצרי בטיחות מסדרת kleen gurad מתוצרת חברת האם KC.
מותגי חוגלה מובילים ומועדפים בכל משקי הבית בישראל בהיותם איכותיים, אמינים וחדשניים בתחומם.
חוגלה קימברלי נהנית מהניסיון הרב ויכולות הפיתוח העולמית של חברת האם קימברלי-קלארק ומותגיה הבינלאומיים. מותגי החברה מדורגים במקומות הגבוהים ביותר בסקרי צרכנים בתחומים הרלוונטיים, המבוצעים על ידי חברות המחקר.
חברת ליבי טכנולוגיות תוכנה בע??מ, מובילה מזה יותר מעשור את שוק הBl- הישראלי, כספק פתרונות תוכנה ויישום פרויקטים בתחום.
כנציגת חברת IBM המובילה העולמית בתחום ה-Business Intelligence) Bl) הטמיעה ליבי פתרונות BI במאות ארגונים בישראל. הצוות הניהולי של ליבי מורכב ממנהלים מנוסים בניהול עסקי, ניהול פיננסי, בתחום התוכנה ומערכות המידע, ובעלי עשרות שנות ניסיון בשיווק ובתמיכה של מוצרי תוכנה מתקדמים. בליבי צוות מומחי BI מהשורה הראשונה, המהווים את מרכז הידע הגדול בישראל לתוכנות BI (למעלה מ- 150 שנות ניסיון מצטבר), ומספקים ייעוץ בנושאי מחסני נתונים (DWH), בינה עסקית (BI) באמצעות מגוון כלים:
IBM Cognos, TM1, SPSS, Microsoft, QlikView, Oracle, וכן - ניהול לפי מדדים וביצועים (CPM), ויישום מערכות תכנון ובקרה לתחום הפיננסי (FPM). ידע זה מאפשר לנו לתכנן וליישם בזמן קצר פרויקטים המשלבים מענה אופטימאלי לצרכים העסקיים של כל ארגון. זאת ע?י ייעוץ בשלב האפיון, פיתוח ויישום בשלב הביצוע, וליווי מקיף בשלב ההטמעה בארגון.
בליבי מרכז הדרכה למוצרי Cognos, החל מקורסים יומיים ובסיסיים עד לקורסי מפתחים ומנהלי מערכות בכל תחומי הפעילות של Cognos. כל זאת על מנת לספק ללקוחות את הבסיס הנכון לניצול מלא של האפשרויות הטמונות במוצר.
בליבי מרכז התמיכה היחידי בישראל של Cognos, המספק תמיכה שוטפת למאות לקוחות, סיוע טלפוני, ובמידת הצורך גם הגעה לאתר, כל זאת תוך ניצול מקסימאלי של ידע והתמחויות שנצברו בחברה במהלך השנים.