בניית אתרים מה הסוד למשוך גולשים אל האתר שלכם
בניית אתרים איננה סוג של עבודה אשר תרצו לתת כיום לבן של השכנים שלכם לבצע עבורכם, גם אם הוא נחשב לילד פלא בכל הקשור במחשבים. מדוע - כי בניית אתרים היא עניין מקצועי אשר משלב בתוכו לא רק יכולות טכניות וויזואליות, אלא גם ובעיקר טכניקות למשיכת גולשים ולקידום האתר במנועי החיפוש שברשת ובראשם כמובן, מנוע החיפוש הפופולארי - גוגל .
כיצד תמשכו גולשים לאתר ?
בניית אתרים כוללת כמה שלבים. בשלב הראשון מחליטים על הקונספט של האתר. מה מטרת האתר וייעודו הספציפי ומהם התכנים שרוצים להעלות לאתר. אמר כבר מי שאמר כי התוכן הוא המלך והצדק איתו לגמרי. לא הגרפיקה המושכת או העיצוב המסוגנן של האתר יקדמו אותו ויגרמו ליותר גולשים להיחשף לאתר שלכם, אלא התוכן שיופיע בו בפועל. בניית אתרים וגם בניית אתרי מכירות מתבססת בראש ובראשונה על תוכן האתר, ואת האתר בונים סביבו. זכרו - התוכן הוא המפתח לבניית האתר ולא להיפך .
בניית אתרים - מה החשיבות הגדולה של התוכן -
חיפוש במנועי החיפוש נעשה בעזרת הקלדת תוכן וחיפוש תוכן כזה או אחר. החיפוש נעשה על ידי הקלדת מילים המתארות את נושא החיפוש ולא בשום דרך אחרת. משום כך גם בניית אתרי תדמית וגם בניית אתרי מכירות, בעצם בניית אתרים מכל סוג שהוא חייבים להיות ממוקדים בתוכן שהאתר יציג בתוכו. מדובר על תוכן תדמיתי, תוכן המציג מידע חיוני ומקצועי או תוכן שיווקי. העבודה על תכנים הם אלה שייקדמו את האתר ויימשכו בסופו של דבר יותר גולשים לאתר .
המטרה שבתוכן היא לגרום לגולש להישאר באתר יותר מה-5 שניות הראשוניות (הזמן הבסיסי של גולש הנשאר באתר המוכח על ידי המחקרים להצלחת שיווק אתרים באינטרנט), כך שיקרא את המידע והתוכן המוצג וימשיך לגלוש בהנאתו.
בניית אתרים – שילוב של תוכן, צורה וטכנולוגיה
כפי שנאמר, התוכן יכול להוביל בתפיסת האתר לגולש, אם זה הקשור לעיצוב האתר או לצורתו בגדול. לשם כך יש צורך באנשי מקצוע המסוגלים לשלב בין תוכן, צורה וטכנולוגיה באופן מושלם ומתאים לצרכים האישיים של העסק. בניית אתרי מכירות דורשת לא פחות תשומת לב כך שתאפשר השגת תוצאות הטובות ביותר. בכדי להגיע לפסגת ההר, יש לעבוד עם חברה המסוגלת לספק לכם את שלושת המרכיבים באופן המקצועי ביותר .
יהב שמר, כותב מאמרים ותוכן, מנהל אתרים.