יום הנישואין שלכם מתקרב? או שאתם בעלי עסק ורוצים לארגן יום גיבוש לצוות העובדים שלכם? או ישנם סוגים שונים של אירועים, אבל כל אירוע על מנת שיצליח ויהיה הכי הכי וכולם יהנו ממנו כמו שצריך , יש לתכנן אותו בקפידה. כאשר רוצים ליצור אירועים מצליחים באמת יש לחשוב על כל הפרטים מבעוד מועד ולוודא את כלל הדברים לפני האירוע.
אפשר ללכת על הדרך הקלה יותר- אך יש לומר היותר יקרה- והיא פניה מכוונת לחברה לאירגון והפקת אירועים אשר תדאג לכלל הדברים. אתם רק צריכים לשבת ולהסביר את מטרת האירוע, התקציב שעומד לרשותכם ומה בדיוק אתם רוצים לקבל מהאירוע הזה. מאד מומלץ לפנות למארגן אירועים מומחה בעל ניסיון רב כאשר מדובר באירועים גדולים של המון משתתפים. אז יש צורך בציוד רב, בהמון מחשבה על מיקום הדברים, עיצוב המקום, איך לגרום לכל האורחים שיבואו להנות ומה לעשות ואיך לגרום ל"בידור" בערב האירוע. כל זאת ניתן לארגן לבד- אך לרב זה יהיה מסורבל וקשה ולא בטוחה שיש זמן להתעסק בנושא הזה.
אבל אם האירוע המודבר הוא קטן יותר, ואינטימי במהותו, יש מעט אורחים ואולי גם כלל ההפקה היא פחות מפוצצת וענקית, אולי מומלץ לוותר על הפניה למומחים באירגון והפקה ולארגן את האירוע עצמאית.
כל מה שיש לשים לב אליו הוא הפרטים החשובים להצלחת האירוע.
מה בתוכנית? תחליטו מראש ממה אתם רוצים שיהיה באירוע הזה. אם רק ארוחה שקטה לרקע מנגינה מתנגנת ברקע, או ריקודים להזזת האורחים ממקומתיהם. לאחרונה מאד מקובל לעשות קריוקי לאחר האוכל לכלל האורחים. בגדול רק תחשבו מה אופי האירוע שלכם וכל השאר כבר יבוא לבד. כמובן שזה תלוי מאד באופי ובגיל האנשים המוזמנים לאירוע הקטן והאינטימי שלכם.
כמו כן יש לחשוב על מיקום האירוע- תלוי כמה קטן הוא. אם מדובר במספר אנשים שיכנסו בביתכם או בחצר הבית או שמא יש למצוא מקום מחוץ לבית.
אוכל- אם אתה מכינים את האוכל שיוגש (בהנחה שכמובן מוגש אוכל) או שאתם מזמינים קייטרינג שידאג לנושא. היום אפשר להזמין קייטרינג לא יקר בכלל ובסגנון שאתם אוהבים,
חלבי בשרי חריף מתוק וכו'.
אם כבר דברנו על אוכל- יש לחשוב באילו כלים ואיך נסתדר עם הנושא של הגשתו. אם האוכל מגיע מקייטרינג יש לברר אם הם גם דואגים לכלים- לרב כן.
אך במידה ולא, או שאתם אלו שמכינים את האוכל- צריך לדואג לנושא זה. אז או שתקנו כלים חד פעמיים לכלל הדברים, או שהיום יש גם אופציה של השכרת כלים לאירועים מגורם חיצוני.
כמובן שעיצוב האירוע חשוב גם הוא- ומאד. בעיקר אם מדובר באירוע שמחה. תוודאו איך אתם רוצים זאת, ולא חייבים להוציא כסף על מעצב- תקנו מפיות ומפות אפילו חד פעמיות יפות בצבעים שאתם רוצים- והכל יצא מושלם!!
מובן שיש עוד דברים לקחת בחשבון- אך אלו הם הנושאים הבסיסים שבלעדיהם לא יצא האירוע לפועל כלל.