דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג חברה - דרכים לשיפור והצלחתו של המיתוג 

מאת    [ 23/01/2013 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2116 פעמים ]

אין דרך טובה יותר לנתח את הדרך שבה יש לבצע מיתוג חברה מאשר לחפור לעומק וללמוד מחברות שכולם מכירים וסומכים עליהן. לשם כך, נערך בארצות הברית סקר צרכנים שחקר את הסיבות בגינן מצליחים מותגים להישאר בראש המוצרים הנמכרים ביותר בעולם.

מה שהתברר הוא שלמרות שהמותגים לא זכו למכירות הגדולות ביותר או לנתח השוק הגדול ביותר בקטגוריה שלהם, המותגים האמינים ביותר בימינו הם אלה שהצליחו ליצור קשר עם הצרכנים באמצעות חוויות שמפעילות תגובה מהבטן.

אחד מיועצי המיתוג מדגיש שהיום שמים יותר דגש על מותגים שיוצרים עם הצרכנים קשרים רגשיים, כי קשר רגשי הוא חזק ועובד. כאשר עושים זאת יוצרים זיקה חזקה הרבה יותר, עסק חזק הרבה יותר וצמיחה ותוצאות גדולות הרבה יותר.

יועץ המיתוג טען שכאשר הם בחנו מותגים שהיה להם יתרון רגשי מאד מאד חזק לעומת המתחרים, הם גילו שהמניות של המותג היו הרבה יותר גבוהות. ומרווח הצמיחה מול המתחרים היה הרבה יותר גבוה מאשר המתחרים שהעליונות שלהם הייתה פונקציונאלית בלבד.

להלן טקטיקות שבהן משתמשים המותגים האמינים ביותר באמריקה כדי ליצור קשר עם צרכנים, והדרכים שאותם תוכלו ליישם לטובת מיתוג חברה.

היו אישיים: אמזון

הקמעונאית המקוונת של כמעט כל מוצר שקיים בעולם, זוכה בציונים הגבוהים ביותר לא רק באמון במותג, אלא בכל פרט אחר שקשור באמון. הנגישות יוצאת הדופן למוצר באמזון, הפונקציונאליות וחווית הלקוח, כל אלה מתכנסים יחד ויוצרים מותג חדש שהצרכנים נותנים בו אמון.

מכרו אושר: קוקה קולה

בכל הסיסמאות של קוקה קולה (טעם החיים, הפסקה מרעננת...) מאז הקמתה, מבטיחה החברה הגדולה בעולם לצרכניה, שמחה. כל דבר שהחברה עושה הוא בהשראת הרעיון איך לקדם, לפתח וליצור אושר. קוקה קולה דוחפת מסר זה בכל נקודות המגע עם הלקוח, מהפייסבוק עד למכונות המכירה לצרכנים, שמאפשרות להם לרקוח שילובים של טעמים שאהובים עליהם. החברה לוקחת את הרעיונות של ספונטניות ושל שמחה ומחדירה אותם בכל דבר.

קיימו את ההבטחות: פדקס

עם תשוקה פשוטה למלא את המשימה שעומדת לפניה, יצרה פדקס זהות ארגונית חזקה. באופן לא מפתיע החברה מקבלת את הדירוג הגבוה ביותר ביכולת, במיוחד כשהיא מסוגלת לקיים את מה שהבטיחה ביעילות משביעת רצון.

בנוסף למה שנתפס כשירות אמין, הוליד המותג אמון נוסף באמצעות יוזמות כמו הקמפיין "אנחנו מבינים". החברה קידמה את המותג על ידי שהודיעה שהיא לא מבוססת רק על לוגיסטיקה של משלוח חבילות, אלא גם מעריכה את תוכן החבילות שאנשים מפקידים בידיה ובוטחים בה שיגיעו ליעדן.

למאמרים נוספים בנושא מיתוג לחץ כאן

Fresh הינה חברה צעירה ודינאמית המתמחה בייעוץ, קידום עסקים באינטרנט ושיווק אלקטרוני על ידי מתן פתרונות חכמים לעסקים קטנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב