דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלקוחות שלך הופכים להיות המשווקים שלך 

מאת    [ 04/02/2013 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2127 פעמים ]

הלקוחות שלך הופכים להיות המשווקים שלך
השקעה בפרסום ובשיווק העסק אינה חייבת להיות חד ממדית. הלקוחות יכולים לשמש מנוף רציני בגלל שהם כבר מכירים את יתרונות העסק שלכם. כשהלקוח מרוצה - הוא שמח להמליץ עליך לחברים, משפחה וקולגות. לכן חשוב להשקיע חלק מזמן השיווק שלך בשיחה עם לקוחות במטרה שהם יעזרו לך לגייס עוד לקוחות. מעבר לעניין של - אם היית מרוצה, ספר לחבריך -  בצעו פעולות קטנות אך חשובות כגון אלה:

  • הצמידו לקבלה שמקבל הלקוח בסוף העסקה גם קופון שמעניק הנחה אם מגיע איתו לקוח נוסף.
  • אם מדובר בלקוח עסקי, בחרו מוצרי שיווק יצירתיים עם הלוגו שלכם שהלקוח ישמח להשאיר אותם על שולחן העסק שלו (מתקן לעטים) או ייקח אותם איתו (מחזיק מפתחות).
  • שלחו עלון פרסומת שבחלק ממנו יש התייחסות להבאת לקוחות שונים מבין המכרים שלו.
  • דברו איתו, ושתפו אותו במה שקורה בעסק ואיך עזרה שלו תשפיע על העסק שלכם.

כמובן שעליכם להקדיש זמן למחשבה על עוד מהלכים רלוונטיים שיכולים לדבר אל הלקוחות שלכם - כל לקוח והנושא שמדבר אליו -  ולשכנע אותם בצורה עדינה וכדאית להביא איתם לקוחות אחרים שבד"כ נמצאים לידם או בקרבתם.
 
אל תשכחו להציג תגמול מתאים
כישראלים, זה ידוע שאנו אוהבים שמתגמלים אותנו כמעט על כל פעולה. זה הזמן לזכור שאם אנו מבקשים עזרה מהלקוח שלנו, עלינו לתגמל אותו בצורה מכובדת שלא תעלה לנו הרבה אך גם לא תפגין זלזול בפניו חלילה.
 
רעיונות כמו הנחה מדורגת (שעולה כל הזמן) בהתאם למספר הלקוחות החדשים שהגיעו מלקוח מסוים, או סגנון הנחה של 'חבר מביא חבר' כששני החברים מקבלים הנחה משמעותית מעל סכום מסוים, הם כאלו שראוי לחשוב עליהם בהתאם לכל עסק שאתם מנהלים.

אפשר לתגמל את הסיוע שמקבלים בצורה של שליחת מכתב תודה או לתת להם ולעסק שלהם פרסום בניוזלטר שלך - דרך מעולה לתגמל אותם בצורה שהם יעריכו ללא עלות נוספת מצידך.
 
כשעושים זאת נכון מדובר גם בשימור לקוחות 
חשוב להבין שהיעזרות בלקוחות שלך במהלך כזה תורמת גם לשמירה עליהם כלקוחות קיימים! למה?

  • כשהם מביאים לך לקוחות הם מרגישים חלק מהעסק שלך ורוצים להמשיך ולעזור.
  • בכך שאתה נעזר בהם, הם יודעים שאתה מחשיב אותם כחשובים, ויעדיפו בעתיד לקנות ממך ולא ממישהו זר.
  • אתה נמצא איתם בתקשורת מרובה, חברית, שהיא הרבה מעבר לקשר לקוח-ספק. הם מרגישים ביחס האישי שאותו הם לא מקבלים במקומות אחרים ולא ירצו לוותר על זה בקלות.

כל אלו תורמים ליצירת קשר חזק בינך לבינם ולשימורם כלקוחות נאמנים.

אנחנו, בסטודיו ממצ'יק יוצרים הרבה רעיונות שיווקיים והופכים אותם לפריטים מעוצבים שיוצרים עבורך עוד הכנסה ועוד לקוחות חדשים. עיצוב של אלמנטים כאלו ע"י מעצב גרפי מקצועי יתרום רבות ליצירת מאגר של לקוחות מרוצים המרגישים שהעסק שלך הוא הכתובת הקבועה לכל עסקה עתידית. 

תמיד אפשר לדבר איתי לקבל ייעוץ והכוונה בעניין.
אני מקווה שעזרתי,
נתראה בניוזלטר הבא,
מיכל

מיכל טלר ממצ'יק-אמנות המיתוג והשיווק www.memchik.com href="mailto:michaltso@gmail.commichaltso@gmail.com">">michaltso@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב