רשת האינטרנט.
אם אתה לא שם אתה לא באמת קיים. גם אם אתה או עסקך קיימים שנים רבות בפועל, וצברת ניסיון רב בתחומך.
בין אם אתה שוחה כמו דג ברשת (האינטרנט), ובין אם הרשת זרה, מסובכת ומבלבלת בעינך, אין זה סוד שפעילות באינטרנט הינה כלי השיווק היעיל ביותר כיום. אך כיצד לקוחות חדשים יפתחו אמון בספק בו הם מעוניינים – מבלי להכירו פנים אל פנים?
טוב מוניטין טוב משמן טוב
בעבר, בעולם בו האינטרנט היה פנטזיה בלבד, מוניטין עבר מפה לאוזן בין מכרים. קשה היה להגיע ללקוחות רחוקים, לפרסם, להדפיס קטלוגים בעלויות גבוהות, ולגלות שרוב המאמץ היה לחינם. צרכנים רבים יבחרו ליצור קשרי מסחר עם ספקים אשר נהנים ממוניטין חיובי מתוך תחושת בטחון.
מתחיל באמינות, נגמר במוניטין חיובי
במציאות המורכבת של היום, אנו מכירים עסקים דרך רשת האינטרנט בעיקר. איך נוכל ליצור מוניטין חיובי ברשת, במקום בו אין באפשרותנו להיפגש עם הלקוח פנים אל מול פנים?
האינטרנט רוחש ומבעבע בפורומים ופעילות חברתית ענפה, בכל תחום ולכל עניין. מצד אחד יש בפנינו אינסוף אפשרויות קידום ופרסום לכל עסק, אך באותה מידה אורבות סכנות ועולות לא מעט נקודות רגישות. המעלה הכי חשובה אשר עליה יש להקפיד, היא האמינות. תוכן אמין ומדויק הינו הגרעין ממנו יצמח מוניטין חיובי ברשת עבור עסקך.
המוניטין של עסקך והאינטרנט
ברחבי האינטרנט נוכל לבצע שיווק ממוקד למען קידום העסק שלנו על ידי בניית מוניטין חיובי ברשת. אנו גאים לחלוק עמכם טיפים לניהול מוניטין אישי ברשת מניסיוננו העשיר בתחום.
אילו כלים עומדים לרשותנו?
• רשתות חברתיות
באינטרנט ישנן רשתות חברתיות בהן נוכל לפתח מוניטין חיובי ברשת. מעגלים אלו נחלקים על פי תחומי עניין, על פי מיקום גיאוגרפי של חברי הקבוצה, נישה מקצועית או חתך גילאים. תחת קטגוריה זו, ישנם גם פורטלים המתמקדים בתחומי עניין ספציפיים ומציעים חווית תוכן עשירה לגולש.
• כתבות עדכונים בתחום העיסוק
באתרי התוכן והחדשות עולות מדי פעם כתבות הקשורות לתחום העיסוק הרלוונטי עבורך. דרוש איש שיווק עם ניסיון לשם איתור הכתבות הרלוונטיות לך, אשר בהן נפתחת הזדמנות לבניית ניהול מוניטין אישי ברשת.
• בלוג
באמצעות בלוג נוכל לחשוף לקוחות פוטנציאלים בפני עדכונים שוטפים בדבר פעילות העסק, מוצרים חדשים, ומידע מקצועי בתחום. בלוג יוכל לא רק לענות לשאלות לקוחותיך, אלא גם ליצור עניין במוצרים / שירותים נלווים ומשלימים.
• תקשורת עקבית וענייני עם לקוחות
פעילות ברשתות חברתיות תאפשר לך, בעל העסק, לבוא במגע עם לקוחות חדשים ולהבליט בפניהם את יתרונותיך. קשר ידידותי ומוצלח עם הלקוח, יוביל בסופו של דבר לפידבק חיובי. מומלץ גם לבקש מהלקוח להשאיר פידבק חיובי, כלי בו נוכל להשתמש מאוחר יותר.
מתן תשומת לב לפן הטקסטואלי ימנע תחושת הצפה של פרסומות (ספאם), וייצור עבורכם מוניטין חיובי באינטרנט. נושא כל רגיש ומורכב יש להשאיר לחברה אמינה ומנוסה, מפני שטעות – ולו הקטנה ביותר – תשאיר נזק לשנים רבות.
bhs group - ניהול מוניטין ומיתוג באינטרנט