שיטות חדשות בבניית אתרים
הקמת אתרים
בניית אתר לעסק דורשת הגדרה ואיפיון מראש. יש צורך להבין באיזה שיטה תרצו לבנות אותו ומהם היתרונות והחסרונות של כל שיטה כזו. לבחירת שיטת בניית האתר יש גם השלכות כלכליות. הקמת אתרי אינטרנט כוללת שלושה שלבים עיקריים והם – עיצוב האתר, בניית האתר וקידום האתר.
עיצוב אתרים
עיצוב אתרים נעשה על פי רוב בעזרת מעצב אתרים מקצועי. מעצבי אתרים מכירים את שפת האינטרנט והם סומכים עליו בעיצוב אתרים שונים. המעצב אמור להבין את האופי של העסק ועל פי זה להחליט על הקו העיצובי של האתר. אתר של עורכי דין ואתר לאטרקציות לימי הולדת יראו שונים בתכלית אלה מאלה, אך בבסיס הם יהיו אותם אתרים יעילים וידידותיים לגולש.
בניית אתרים
בשנים האחרונות התפתחו כמה שיטות חדשות לבניית אתרים לעסק. בין השיטות שמשתמשים בהן כיום לבניית אתרים ניתן למנות בניית אתרים בעזרת קוד פתוח שמאפשר שיתוף קהילתי של הקוד. בנייה זו פשוטה יחסית וניתן לעשות זאת לבד. לבנייה עצמית אין תמיכה וזה החסרון שלו.
בנייה באמצעות מערכת ניהול היא אופציה נוספת של בניית אתרים. גם בנייה זו די פשוטה והיא מבוססת על כלי וורד פשוטים. ילדים עושים שימוש בכלים אלה לבניית אתרים לעצמם או לקרוביהם. לבניית אתרים אלה יש תמיכה ממערכת הניהול עצמה שמופצת כל הזמן.
הסוג הטוב והמקצועי ביותר הוא בנייה על ידי חברה לבניית אתרים המעסיקה את כל אנשי המקצוע הקשורים בכך החל ממעצבים ועד מתכנתים. בניית אתרים בדרך זו היא הבטוחה והיעילה ביותר. בכל בעייה יש למי לפנות ותמיד תקבלו תמיכה בכל דבר ועניין.
קידום אתרים
קידום אתרים היא הפעולה שנעשית עם העלאת האתר לרשת. קידום אתרים נועד לקדם את האתר במעלה מנוע החיפוש של גוגל לעבר דף החיפוש הראשון. קידום נעשה בצורה אורגנית הממוקד ברובוטים של גוגל, ובצורה ממומנת על ידי פרסומות משולמות בגוגל. לרובוט של גוגל יש אלגוריטיום מסיום שסורק את האתר ומוצא בעצם את הרלוונטיות של אותו אתר בהתאם לשאילת החיפוש שהוקלדה, אלגורטיום זה הינו פיתוח מיוחד של גוגל שמתייחס לכמות מילות המפתח שמופיעות בעמוד האינטרנטי והאם הוא עומד הקריטריונים הנוספים שגוגל דורש כמו: שימוש בכותרות בתחילת פסקה, שימוש בלינקים פנימיים בתוך האתר, יעילות סרגלי הניווט, קישורים יוצאים אל אתרים אחרים, ועוד. קידום אתרים הינו תהליך מדוקדק, קשה, מפרך, והנוסחה להלצחה אינה פשוטה בכלל.