תוכנה לניהול קריאות שירות
במאמר זה אסקור בקצרה מה תפקידה של תוכנה לניהול קריאות שירות, אילו תכונות חשוב שיהיו בתוכנה כזו וכיצד תוכלו להפיק ממנה את התועלת המירבית עבור העסק שלכם.
תוכנה לניהול קריאות שירות - לטיפול בתלונות
תוכנה לניהול קריאות שירות היא קריטית לכל ארגון שמטפל בבקשות של אנשים, וצריך להתאים להם את אנשי המקצוע הטובים ביותר, על מנת שהמשימה תטופל בהקדם האפשרי. אבל למה בעצם אתם צריכים תוכנה לניהול קריאות שירות? למה לא לנהל הכל על נייר או לפחות בתוך טבלת אקסל רגילה? כי תוכנה לניהול קריאות שירות מאפשרת לכם לתת טיפול הרבה יותר מתקדם, הרבה יותר מקצועי, והרבה יותר איכותי עבור הלקוחות שלכם.
לבצע משימות במהירות עם תוכנה לניהול קריאות שירות
בואו לראות את התהליך שתוכלו לבצע בקלות עם תוכנה לניהול קריאות שירות. כאשר לקוח יוצר קשר עם החברה שלכם, אתם ראשית פותחים עבורו תיק לקוח, ופותחים פניה חדשה. בפניה תוכלו לכתוב את התוכן עצמו, תאריך הפתיחה, מי קיבל את הפניה, ולמי היא הועברה. תוכלו לסמן בתוך תוכנה לניהול קריאות שירות, האם הגורם שמטפל בפניה הוא עובד של החברה, או שהיא הועברה לטיפול של גורם אחר מחוץ לחברה כגון קבלני משנה למיניהם. תוכלו לבצע מעקב אחרי הטיפול בקריאה, ובסופו של דבר גם לסגור את הקריאה, ולדעת גם בדיעבד מתי היא נסגרה והאם הטיפול שהתקבל בעקבות הקריאה היה מוצלח.
החיים בארגון ובעבודה נראים אחרת עם תוכנה לניהול קריאות שירות
אין ספק, שאם תפנו לבית תוכנה שיבנה עבורכם תוכנה לניהול קריאות שירות באופן אישי, החיים שלכם בארגון ובעבודה יראו שונים לחלוטין. לכן, מומלץ ליצור קשר עם גורם מקצועי שיוכל לבנות עבורכם את התוכנה באמצעות אקסל או אקסס, כך שהשימוש בה יהיה פשוט ומובן לכל אחד.
הכותב הינו מומחה בעל נסיון של 20 שנה בתחום פיתוח תוכנה וניתוח מערכות מידע. בעל חברת תוכנה TDU בע"מ ל-פיתוח תוכנות לפי דרישה. פיתח בהצלחה מאות מערכות תוכנה לחברות, עסקים וארגונים בתחומים רבים. טל': 03-7411850 או נייד 054-5917847