בלאט לפידות הודיעה כי חברת Salesforce.com השקיעה בחברה
בלאט לפידות יישומים ארגוניים הציגה את תכנית ההתרחבות שלה לשנת 2013, הכוללת גיוס עובדים חדשים במטרה להיכנס לשווקים ומגזרים חדשים בישראל. בנוסף, בלאט לפידות הודיעה כי חברת Salesforce.com השקיעה בחברה.
בלאט לפידות יישומים ארגוניים מספקת שירותי ייעוץ ויישום פתרונות Salesforce ליותר מ- 500 לקוחות בישראל. החברה השיגה גידול של 40% בפעילותה בשנה האחרונה.
במסגרת אסטרטגית ההתרחבות, בלאט לפידות תגדיל את המיקוד שלה במגזר הציבורי, תוך שהיא מנצלת את המגמה שיותר ויותר גופים במגזר הציבורי מאמצים פתרונות ענן על מנת להגדיל יעילות, להקטין הוצאות ולהגדיל את הגמישות. במקביל, בלאט לפידות תמשיך להציע פתרונות ייעודיים למגזרים בהם היא פעילה דוגמת ענף הרכב, תעשיה ותקשורת, תוך התבססות על הפתרונות של Salesforce.
"אנו בטוחים כי האסטרטגיה שלנו השנה תוביל את הדרך לאספקת רעיונות חדשניים לשוק הישראלי ולהגדיל משמעותית את פעילותינו באזור", אמרה מיכל בלאט, ממייסדות קבוצת בלאט לפידות.
"בלאט לפידות ממשיכה לצמוח שנה אחר שנה", אמרה מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים. "אנו מאמינים כי ההצלחה שלנו נובעת מן הניסיון הנרחב שיש לנו עם מאות פרויקטים שביצענו בישראל ובזכות העובדה כי אנו עובדים קשה על מנת להביא פתרונות משתלמים ללקוחות שלנו בישראל".
"עסקים מבינים כיום את היתרונות של הענן ואת הערך הטבוע ברשת חברתיות פנימיות", הוסיפה קומרוב. "אנו מספקים פתרונות המסמלים את שתי המהפכות הללו. אנו מאפשרים ללקוחותינו לתקשר עם הלקוחות שלהם, שותפים ועובדים – בזמן אמת. לבלאט לפידות יש את הידע והניסיון הנדרשים על מנת לסייע ללקוחות בישראל להפיק מן המהפכות הטכנולוגיות הללו את המיטב".
אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים
בלאט לפידות מספקת שירותי ייעוץ ויישום פתרונות מבית Salesforce. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 600 פרוייקטים בישראל ובחו"ל ומעסיקה כ- 55 עובדים. בין לקוחות החברה: נייס, הסוכנות היהודית, אודיו קודס, אוניברסיטת בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' תל-אביב, לומניס, אקס ליבריס ועוד.