משרדי עורכי דין רבים מעולם לא נמצאו בתחרות גדולה כל -כך ולמרות כל ההקלות החדשות על פרסום, מוצאים את עצמם עורכי הדין במשרדים שאנים מתוקשרים ואינם מקבלים חשיפה באמצעי התקשורת ניצבים מול הדילמה בין הצורך למצב עצמם גבוה כמותג בתחום וההכרח להתמודד בשוק תחרותי ודינמי.
הצורך ביועץ תקשורת, קד"מ ויח"צ החל להתפתח בקרב קהילת עורכי הדין בארץ. איש הקד"מ, היח"צ והשיווק מקדם את העורך דין להצלחה, למיתוג, לקידום העסקאות וההכרה הציבורית בקרב בעלי עסקים ומנהלים בכירים באמצעות פעולות שונות כגון: עיצוב הלוגו, התאמת המשרד לצורכי הלקוחות, פעילויות בתקשורת, הזמנה להרצאות, תערוכות ועוד...
הזירה התקשורתית הפכה להיות מגרש משחק נוסף עבור עורכי דין רבים שהחלו להצטרף לאתרי אינטרנט כמנהלי פורומים, עורכי תוכן ויועצים וכך, מקדמים את עצמם ואת המותג שלהם. משרדי יח"צ ובינהם גם האתר Dinil- פורטל הדין של ישראל שכולל את אינדקס עורכי הדין המקיף והגדול בישראל החלו לעמול על מנת לקדם את עורכי הדין המעוניינים בפעילות יחסי ציבור למשרדי עורכי הדין, תחת המגבלות הרבות המוטלות עליהם וכל זאת, כדי להגביר את התנועה במשרדים ואת ההכנסות.
יעוץ התקשורת לעורכי דין, מורכב יותר מייעוץ בתחומים אחרים בגלל אותם מגבלות. הסיוע של המיתוג הופך את המשרד לחשוף יותר לכלי התקשורת וכך, להשיג לקוחות חדשים.
חבילת הייעוץ כוללת גם יעוץ אסטרטגי שמזהה תיקים בעלי פוטנציאל תקשורתי ולמנף אותם מבחינה ציבורית כדי שהמאבק יהיה לא רק בבתי המשפט אלא אף בדעת הקהל ויקבל חשיפה הן לתיק והן לעורך דין עצמו.
משרד יחסי ציבור מאתר מקומות בכלי התקשורת בהם תופיע כמומחה בתחום. באמצעות כלים שיווקיים שונים. בכל אופן, הנישה של יועצים מומחים בתחום החלה להתפתח משמעותית ומשרדי יח"צ רבים רואים את קהילת עורכי הדין כפלח שוק חדש ואתגר מעניין.
הצורך ביועץ תקשורת, קד"מ ויח"צ החל להתפתח בקרב קהילת עורכי הדין בארץ. איש הקד"מ, היח"צ והשיווק מקדם את העורך דין להצלחה, למיתוג, לקידום העסקאות וההכרה הציבורית בקרב בעלי עסקים ומנהלים בכירים באמצעות פעולות שונות כגון: עיצוב הלוגו, התאמת המשרד לצורכי הלקוחות, פעילויות בתקשורת, הזמנה להרצאות, תערוכות ועוד...
הזירה התקשורתית הפכה להיות מגרש משחק נוסף עבור עורכי דין רבים שהחלו להצטרף לאתרי אינטרנט כמנהלי פורומים, עורכי תוכן ויועצים וכך, מקדמים את עצמם ואת המותג שלהם. משרדי יח"צ ובינהם גם האתר Dinil- פורטל הדין של ישראל שכולל את אינדקס עורכי הדין המקיף והגדול בישראל החלו לעמול על מנת לקדם את עורכי הדין המעוניינים בפעילות יחסי ציבור למשרדי עורכי הדין, תחת המגבלות הרבות המוטלות עליהם וכל זאת, כדי להגביר את התנועה במשרדים ואת ההכנסות.
יעוץ התקשורת לעורכי דין, מורכב יותר מייעוץ בתחומים אחרים בגלל אותם מגבלות. הסיוע של המיתוג הופך את המשרד לחשוף יותר לכלי התקשורת וכך, להשיג לקוחות חדשים.
חבילת הייעוץ כוללת גם יעוץ אסטרטגי שמזהה תיקים בעלי פוטנציאל תקשורתי ולמנף אותם מבחינה ציבורית כדי שהמאבק יהיה לא רק בבתי המשפט אלא אף בדעת הקהל ויקבל חשיפה הן לתיק והן לעורך דין עצמו.
משרד יחסי ציבור מאתר מקומות בכלי התקשורת בהם תופיע כמומחה בתחום. באמצעות כלים שיווקיים שונים. בכל אופן, הנישה של יועצים מומחים בתחום החלה להתפתח משמעותית ומשרדי יח"צ רבים רואים את קהילת עורכי הדין כפלח שוק חדש ואתגר מעניין.
עורכי דין
-מנהל דין ישראל. http://www.dinil.co.il/Default.aspx
אתר המכיל אינדקס עורכי דין ומציג כל עורך דין לפי התמחות, מאמרים משפטים, עידכוני חדשות משפט, פסיקות, תקדימים, ומידע רב עבור עורכי דין.
מנהל שיווק וקד"מ בגן סיטי אירועים-רחובות. מייעץ מפיק ומנהל שבתות חתן במלונות ובבתי ההארחה.
מנחה סדנאות ואימון בתחומי השיווק השירות והמכירות בגני אירועים, אולמות מסעדות ובתי- מלון כפרילנסר.
טלפון: 050-9462480.
בעליו של פורטל האינטרנט Dinil הנותן שירותי פרסום וקד"מ לעו"ד ועוד... הנדסאי תעשייה וניהול במגמת שיווק, תואר ראשון בניהול ותקשורת מטעם האוניברסיטה הפתוחה. נשוי+1.
-מנהל דין ישראל. http://www.dinil.co.il/Default.aspx
אתר המכיל אינדקס עורכי דין ומציג כל עורך דין לפי התמחות, מאמרים משפטים, עידכוני חדשות משפט, פסיקות, תקדימים, ומידע רב עבור עורכי דין.
מנהל שיווק וקד"מ בגן סיטי אירועים-רחובות. מייעץ מפיק ומנהל שבתות חתן במלונות ובבתי ההארחה.
מנחה סדנאות ואימון בתחומי השיווק השירות והמכירות בגני אירועים, אולמות מסעדות ובתי- מלון כפרילנסר.
טלפון: 050-9462480.
בעליו של פורטל האינטרנט Dinil הנותן שירותי פרסום וקד"מ לעו"ד ועוד... הנדסאי תעשייה וניהול במגמת שיווק, תואר ראשון בניהול ותקשורת מטעם האוניברסיטה הפתוחה. נשוי+1.