דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסק הממציא את עצמו כול יום מחדש, המלצות 

מאת    [ 29/04/2013 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1886 פעמים ]

 

להמציא כול יום מחדש.

אם המחשבות וההחלטות שהלכנו לישון אנו נקום בבוקר עם חשיבה מחודשת.

כול בוקר נחשוב ונקבל החלטה! מה אנו מחדשים היום בעסקים שלנו.

חשיבה מחודשת ללקוח. זה בדיוק כמו לחם טרי יום יום מהמאפיה! מי מאתנו ירצה לרכוש את הלחם של אתמול.

ככה זה היום בעולם השיווק, חייבים לאפות לחם כול יום ולהציע ולמכור זאת ללקוח.

 כ-ייעוץ עסקי  אני חושב הרבה, חושב עבורי, וחושב עבור הלקוחות שעובדים איתי, החשיבה היא "איזה מסר חדש אנו כחברה מביאים ומחדשים ללקוחות שלנו" לא, אני לא אומר לכם ש"נייק" תשנה את אופייה כול יום מחדש אבל להוציא לשוק כול יום נעל חדשה. זו אגדה..

 לא כול עסק הוא "נייק" אשר באמת יכולה להוציא לשוק כול יום דגם חדש, אך כולנו יכולים לחשוב ולהיות יצירתיים איך אנו יכולים לחדש ללקוח כול יום מחדש.

כ-יועץ שיווק, אני יודע כי חברות הענק עושות זאת ממש ביום יום חברות כמו מיקרוסופט מוטורלה אפל ועוד רבים ענקים אחרים עושים זאת חדשות לבקרים.

 אבל לא רק בעלי העסקים, או מנהלי השיווק, או בעלי החברות יכולים לעזור לנו להמציא את עצמנו כול יום מחדש. כמומחה בתחום השיווק אני יכול לגייס את העובדים בכול עסק או חברה או ארגון ולשתף אותם בחדוות היצירה.

 העובדים הם אנשים, נושמים, חיים, קונים, ערים למה שקורה איתם משוטטים ברחבי האינטרנט ולומדים הרבה דברים והם יכולים להיות מאגר בלתי נילאה למתן רעיונות איך העסק או החברה יכולים לחדש כול בוקר מחדש (אולי אני מגזים שאני אומר לחדש כול בוקר מחדש) אבל אני בטוח קוראי הנאמנים שאתם מבינים למה כוונתי.

 יש ארגונים, עסקים, וחברות, שכלל לא משתפים אף אחד בכול מה שקשור לתהליכים שקורים בתוך העסק, הארגון, החברה. וזאת טעות בסיסית. לשיטתי אפילו מי שמנקה את השירותים במשרדים יכולה להיות לה אמירה שתדליק את מחלקת השיווק או מי שעוסק בשיווק בארגון.

 כ- יועץ עסקי לחברות גדולות במשק הישראלי והגלובלי עושים מהלכים כאלה בשגרה, יותר מזה יש חברות גדולות אשר הקציבו משאבים כספיים על מנת שחלק מהעובדים יהפכו לקבוצה של אנשים שיתרמו מעצמם לקידום השיווק של החברה או הארגון. לדעתי צריך ליישם זאת גם בעסקים וחברות יותר קטנות על מנת להביא למיצוי של סיור המוחות.

 די! די! בחשיבה של עובד ומעביד ורק המעביד או המנהל, הם אשר יקבעו את הכללים בקשר עם השיווק המוצר והפרסום של הארגון, לעובדים בנושאים האלה יש "אמירה" אמירה שלפעמים תפתיע מעבידים לטובה.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב