הפרסום הולך ונמחק!
במות הפרסום הולכות ומתמעטות.
משרדי הפרסום מחזיקים בקרנות המזבח
המדיה הטלוויזיונית, העיתונים, הדיגיטלי הופכים להיות דני דין רואים אך לא נראים!
המסחר גודל, בתי עסק נפתחים, והמצאה אחרת כיצד לגרוף לקוחות לא הומצאה!
אז מה עושים, מהם הפתרונות לפרסומים טובים, כיצד ממקדים את עיני הציבור מעבר לאותם עשרה מפרסמים "ענקיים" אותם אנט רואים השכם וערב גם אם לא התכוונו לראות אותם, שטראוס, חברות הסלולר, קוקה קולה, הבנקים, יבואני המכוניות, חברות כרטיסי האשראי וחלק מהמותגים הישראלים מנצחים את הפרסום בזכות הגודל, ההשקעה בפרסום והרפיטיציה הגבוהה של מסרי הפרסום. אך מה עם השאר? לאן ילכו שאר העסקים בישראל, מהי המדיה הפרסומית הנכונה להם ולעסקים שלהם.
כמי שנותן אימון עסקי , קשה לי לכוון עסקים לאיזה צינורות פרסום ללכת, הריבוי והשפע מוחק את המיקוד ואילו ההשקעה הגבוהה בכדי לעמוד בקצב מכירות יוצא יקר עלות פר תועלת! אם כל איך מביאים את הבשורה של העסק החברה ל-7 מיליון קונים פוטנציאלים במדינת ישראל.
כ-יועץ שיווק, ערכתי סיור דיגיטאלי מה חדש בעולם הפרסום בארץ ובעולם, ודי התאכזבתי, שום דבר לא חודש לי, הדבר היחידי שמצאתי ואהבתי (ודווקא מצאתי בישראל) זו הגישה החדשה של קוקה קולה אשר הדביקה שמות שונים לכול פחית של קולה, נחמד! מעניין! מושך! מסקרן!...אהבתי. מעבר לזה אולי אני יכול לציין את ה-RE-BRANDING המי יודע כמה שעושים ל"מילקי" . אהבתי נחמד, גם את FOX מותג הבגדים הישראלי אהבתי בזכות הניקיון הפרסומי שלו (למרות שבר רפאלי היא הפרז טורית המופיע במדיה ובשילוט החוצות) או שוב נחזור את מותגי העל ונשבח בענק את מיקרוסופט עם המראה החדש שלה...וזהו, זה מה שאני לכול הפחות נחשפתי אליו.
שאתה מדריך ייעוץ עסקי לחברות ועסקים אתה חייב להיות בקיא בפרטים, לדעת מה יתחדש ומה ירגש, והאמת בכלים העומדים לשירותי אין הרבה מה לעשות, ואני זה שצריך למצוא את החידוש והחדש איך אני מעביר את המסר ללקוח הפוטנציאלי למוצר או השירות שלי.
יותר מזה, עם בעבר עבדנו עם משרדי יח"ץ היום בעולם הדיגיטלי זה מיותר, הכול שם, העיתונאים שם, הכותבים שם, האירועים שם. ואולי היום משרדי יחסי הציבור צריכים לספר טרגדיות על ידוענים או בעלי עסקים בשביל לזכות בעמוד כפול באחד מעיתוני הערב או בחדשות בטלוויזיה.
טוב, אין מה לעשות, חייבים למצוא פתרונות ולהרים את הראש, כי פרסום, שיווק ומכירות לעולם לא ייגמר.
דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון